Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6,C5] 2,5 tdi 180Km Wymiana paska klinowego

Silniki wysokoprężne
marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 11 sie 2010, 09:08

no niestety Piotruś, masz racje, pasek sam z siebie nie pekl.Jedna z rolek odmowila wspolpracy. Czesci juz zamowione w ASO. Jak otrzymam fakture to doklanie bede wiedzial co zostalo wymienione bo teraz ciezko mi jest Cud ze znalazlem otwarty warsztat i to tak blisko miejsca, w ktorym przebywam. W sierpniu to tu nawet serwis ASO jest zamkniety ze wzgledu na urlopy.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

Awatar użytkownika
audizeus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 17 lip 2010, 05:31
Lokalizacja: Poznań

2,5-tdi-150km-wymiana-paska-klinowego

Post autor: audizeus » 29 sie 2010, 23:37

największy problem stanowiło wisco u mnie (odkręcenie) więc jest tam najpopularniejszy prawy gwint! więc odkręcamy w lewo!!! ja musiałem śróbę grzać palnikiem aby to odkręcić porażka. dużo się naszukałem na forum jki przy wisco jest gwint / bo takim dużym kluczem jak 32 to przy dużej sile można sobie więcej kłopotków narbić

paska nie radził bym nawet wymieniać bez demontarzu pasa. coś musiało przeważnie go uszkodzić i warto na w pełni otwartm terenie sprawdzić dlaczego pękł . taka wymiana może przynieść mnustwo nerów . A zdemontowanie pasa to praca na 50minut w warunkach podworkowych :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja