[A6,C5] 2,5 tdi 180Km Wymiana paska klinowego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
no niestety Piotruś, masz racje, pasek sam z siebie nie pekl.Jedna z rolek odmowila wspolpracy. Czesci juz zamowione w ASO. Jak otrzymam fakture to doklanie bede wiedzial co zostalo wymienione bo teraz ciezko mi jest Cud ze znalazlem otwarty warsztat i to tak blisko miejsca, w ktorym przebywam. W sierpniu to tu nawet serwis ASO jest zamkniety ze wzgledu na urlopy.
2,5-tdi-150km-wymiana-paska-klinowego
największy problem stanowiło wisco u mnie (odkręcenie) więc jest tam najpopularniejszy prawy gwint! więc odkręcamy w lewo!!! ja musiałem śróbę grzać palnikiem aby to odkręcić porażka. dużo się naszukałem na forum jki przy wisco jest gwint / bo takim dużym kluczem jak 32 to przy dużej sile można sobie więcej kłopotków narbić
paska nie radził bym nawet wymieniać bez demontarzu pasa. coś musiało przeważnie go uszkodzić i warto na w pełni otwartm terenie sprawdzić dlaczego pękł . taka wymiana może przynieść mnustwo nerów . A zdemontowanie pasa to praca na 50minut w warunkach podworkowych
paska nie radził bym nawet wymieniać bez demontarzu pasa. coś musiało przeważnie go uszkodzić i warto na w pełni otwartm terenie sprawdzić dlaczego pękł . taka wymiana może przynieść mnustwo nerów . A zdemontowanie pasa to praca na 50minut w warunkach podworkowych
