[A6 C5 4.2] Monster garage - Welcome to my world ...od 3 str
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
jahro, hehe No tłusto wyszło
labiss, dystanse 17mm felga 9 cali et 35.Wydech wyszedł hmm w całości koło 1000 wliczając w to rury, tłumiki środkowe siatki łączniki oczywiście koszt łącznie z kolektorami wydechowymi.
[ Dodano: 2010-08-04, 00:25 ]
John, kompresor miedzy V a chłodnica powietrza wodna nad kompresor a potem do kolektora ssącego i pozamiatane.
labiss, dystanse 17mm felga 9 cali et 35.Wydech wyszedł hmm w całości koło 1000 wliczając w to rury, tłumiki środkowe siatki łączniki oczywiście koszt łącznie z kolektorami wydechowymi.
[ Dodano: 2010-08-04, 00:25 ]
John, kompresor miedzy V a chłodnica powietrza wodna nad kompresor a potem do kolektora ssącego i pozamiatane.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
labiss, podetnij tak jak ja to zrobiłem u mnie też był taki marny zderzak ale jakoś dało go się przerobić.
Dzisiaj postaram się na gg opisać Ci jak ogarnąć tą pompę wtórną.
surowy, heheeh no co ty po prawie 8 mesiącach nie dam nikomu furki sam muszę się nacieszyć :mrgreen:
Dzisiaj postaram się na gg opisać Ci jak ogarnąć tą pompę wtórną.
surowy, heheeh no co ty po prawie 8 mesiącach nie dam nikomu furki sam muszę się nacieszyć :mrgreen:
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
jak miałem c5 to też wycinałem zderzak pod wylocik.
wystarczy zaznaczyć np od nakrętki słoika, po tem małym wiertełkiem nawiercasz otwory obok siebie, żeby osłabić miejsce wycięcia, wycinasz i polerujesz delikatnie papierem żeby wyrównać.
wystarczy zaznaczyć np od nakrętki słoika, po tem małym wiertełkiem nawiercasz otwory obok siebie, żeby osłabić miejsce wycięcia, wycinasz i polerujesz delikatnie papierem żeby wyrównać.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
labiss pisze:Słuchaj,a ten wydech to od którego momentu masz zrobiony "nieoryginalnie" ? Za sondą lambda już ? Nie świeci ci się check na blacie ?
Z tego co wiem to kolega Santo zrobil to od samego bloku czyli od kolektorow zrobionych wlasnorecznie po ostatnie tlumiki podejrzewam ze poprostu wpasowal gdzies sondy w nowy układ czy tak Santo :-P
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >