[A6 C5 4.2] Monster garage - Welcome to my world ...od 3 str
Ja dzisiaj spalanie na tempomacie przy 150 km/h przez 200 kilometrów miałem 11,3 l czyli moim zdaniem zajebiste.
Santo ,napisz mi jak ogarnąć tą pompę. Pompę sprawdziłem - sprawna.Podpiąłem tam miernik na wyjście i jak odpalę zimne auto to załącza się i jest 14 V na wyjściu.Po 5 sek. gaszę,próbuję jeszcze raz i już jest 0 V.DOpiero po 2 h jak auto postoi (zimne) znów po odpaleniu jest napięcie. Nie daję z tym rady od miesiąca.
Santo ,napisz mi jak ogarnąć tą pompę. Pompę sprawdziłem - sprawna.Podpiąłem tam miernik na wyjście i jak odpalę zimne auto to załącza się i jest 14 V na wyjściu.Po 5 sek. gaszę,próbuję jeszcze raz i już jest 0 V.DOpiero po 2 h jak auto postoi (zimne) znów po odpaleniu jest napięcie. Nie daję z tym rady od miesiąca.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Więc jak pompa chodzi i daję powietrze to jest ok ona ponownie się nie załączy bo to działa tylko przy rozruchu zimnego auta.A w ogóle to dawaj na gg będzie łatwiej rozmawiać.
Z Santowozem pierwszy mały problemik, mianowicie wychodzi na to że przepływka mi nie ogarnia przepływu wywala błąd przeładowania.Tak jak by za mała była.No i od wczoraj latam ze zmiennymi fazami dolotu bo odłączyło mi się sterowanie elektrozaworem podciśnienia i nie działało teraz to dopiero lata.Założone nowe napinacze sterujące zmiennymi fazami rozrządu działają idealnie zmieniając czas wałków dokładnie o tyle co trzeba.
Z Santowozem pierwszy mały problemik, mianowicie wychodzi na to że przepływka mi nie ogarnia przepływu wywala błąd przeładowania.Tak jak by za mała była.No i od wczoraj latam ze zmiennymi fazami dolotu bo odłączyło mi się sterowanie elektrozaworem podciśnienia i nie działało teraz to dopiero lata.Założone nowe napinacze sterujące zmiennymi fazami rozrządu działają idealnie zmieniając czas wałków dokładnie o tyle co trzeba.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ja kiedys tez praktykowalem i sprzedalem bo mi niebiescy nie dawali zyc hehe
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.