Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Moja C4 S4 4,2 V8- zdjęcia strona 2, 5, 6

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 24 cze 2010, 23:39

SANT0 pisze:Co mi przypomina, co mi przypomina widok znajomy ten. <ok>

Działaj działaj ale jak już będziesz miał wybebeszone wszystko to podziałaj trochę co by mu wigoru dodać :mrgreen:
tzn?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 25 cze 2010, 00:04

Pw GG pogadamy pomyślimy pokombinujemy <ok>
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 28 cze 2010, 22:22

SANT0 pisze:Pw GG pogadamy pomyślimy pokombinujemy <ok>
Santo- daj jakoś znać jakbyś coś wiedzial w sprawie motorowni <smuty>
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 28 cze 2010, 23:14

Jutro mi ziomek da cynę co zrobił z tym silnikiem i jak coś to będziesz miał info.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 02 lip 2010, 20:19

No Panowie i Panie nie chce ktoś sprzedać silniczka AEC w super stanie albo ABH w jeszcze lepszm stanie?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 28 lip 2010, 19:17

jak poszukiwania?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 30 lip 2010, 18:13

mastacrx pisze:jak poszukiwania?
nic niestety
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 30 lip 2010, 22:24

O raju masakra myślałem że już coś udało się zorganizować współczuję i postaram się jeszcze poszperać może coś znajdę.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 30 lip 2010, 22:31

SANT0 pisze:O raju masakra myślałem że już coś udało się zorganizować współczuję i postaram się jeszcze poszperać może coś znajdę.
<ok>
jeszcze kilka dni i składam motor z powrotem progi na 2 cylindrach mają kilka mikronów więc zrobię górę i zobaczymy jak będzie.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 30 lip 2010, 22:51

przehonuj delikatnie i dobierz pierścienie na nominał i powinno być ok
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 31 lip 2010, 08:50

chyba nie będę wyciągał tłoków bo boję sie, że takich pierścieni potem nie dostanę
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 31 lip 2010, 09:19

Dam ci namiar na gościa co może ci dorobić pierścionki pod tłoki bez problemu.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 31 lip 2010, 23:03

SANT0 pisze:Dam ci namiar na gościa co może ci dorobić pierścionki pod tłoki bez problemu.
ale pod nicasil?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 01 sie 2010, 09:13

Oczywiście, pod nicasil muszą być chromowane i to wszystko bo takie robi fabryka.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 01 sie 2010, 20:48

to kopsnij na pw albo gg

[ Dodano: 2010-08-11, 21:51 ]
mały modzik dolotów co by się jej łatwiej oddychało.
Pewnie zyska całe 0,5 KM :-P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
doloty były wygłuszone i miały małą przepustowość z powodu centymetrowej grubości gąbki na ściankach.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja