Moja C4 S4 4,2 V8- zdjęcia strona 2, 5, 6
wydech był robiony w ulterze na zamówienie.deny pisze:gryfi, Jakie przeprowadziłeś modyfikacje na wydechu? Bo widziałem gdzieś twój filmik sound
nie ma katalizatorów i ostatniego tłumika :mrgreen:
na żywo brzmi dużo lepiej - chyba coś nie tak z nagrywaniem bo na filmie jest strasznie cichy <smuty>
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
no nie przesadzaj- aż tak brzydka nie jest żeby po nocach ludzi straszyć :lol:mastacrx pisze:nie wrzucaj takich filmików bo w nocy spać nie mogę :mrgreen: lakier na prawdę zadbany, szkoda, że mój tak nie wyglądagryfi pisze:wielkie dzięki panowie.
Dożucam filmik z prezentacją autka jakby się komuś zdjęć nie chciało oglądać
[ Dodano: 2010-04-17, 00:50 ]
dla tego ja wróciłem do c4 (klasyczna piękna linia, która zawsze mi się podobała), choć moją dawną c5 też bardzo lubiłem.NiKoś pisze:gryfi, pogratulować auta
To jest maszyna z duszą i wigorem. Po prostu piękna. Sam się coraz częściej zastanawiam czy aby nie cofnąć się do C4 ale z magicznym znaczkiem "S". C4 darzę niezwykłym sentymentem
Pozdrawiam i szerokości życzę
[ Dodano: 2010-04-17, 14:30 ]
spoty-bielska-bialej-i-okolic-przy-gril ... t20671.htm
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
Powiem szczerze niech sie chowaja wszystkie C piątki, S4 w tym wydaniu i w tym kolorze to klasyk pełna gebą, piekna bestia, kocham sie w C czwórkach, piekne bydle, a jak to musi ciagnąc z tym silnikiem chyba od samego poczatku nie tak jak 2,2 t która na niskich obrotach ma "dziure", gdybys ja chciał opchnac na jesien to moglibysmy sie jakos dogadac
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
no nie mówię że nie :lol:ÂŁukasz 32 pisze:Powiem szczerze niech sie chowaja wszystkie C piątki, S4 w tym wydaniu i w tym kolorze to klasyk pełna gebą, piekna bestia, kocham sie w C czwórkach, piekne bydle, a jak to musi ciagnąc z tym silnikiem chyba od samego poczatku nie tak jak 2,2 t która na niskich obrotach ma "dziure", gdybys ja chciał opchnac na jesien to moglibysmy sie jakos dogadac
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
głowice z uszczelniaczami i zimerami.SANT0 pisze:gryfi, Piękna Bunia heheeh pisałeś że coś robiłeś z górą silnika zdradzisz co?
teraz żałuję że przy okazji pierścieni nie wymienilem
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
tak - jest super wysokie 12 i 13
ale pierścienie olejowe już chba nie za dobrze trzymają
ale pierścienie olejowe już chba nie za dobrze trzymają
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
ja robiłem u kumpla więc ceny są różne same uszczelniacze to koszt 3 pln za szt.deny pisze:gryfi, Jakie koszta tych uszczelniaczy?
wychodzi wszystkiego około 1000 pln bo dolicz robotę z głowicami, zimery na wałki i uszczelki i ewentualnie pasek jak i tak go ściągasz.
Ja teraz zabieram się za rozbieranie całego motoru i składanie na nowo z nowymi pierścionkami, może zrobię też szlif jak będą kiepskie gładzie, poprawię i splanuję główki i autko będzie miało prawie nowe serduszko.
Już zazdroszczę temu kto je kiedyś ode mnie kupi :mrgreen:
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
O a czemu myślisz że olejowe do dupci?Dymi troszkę na niebiesko?
To sie nazywa zgranie w czasie :mrgreen:
ÂŻyczę ci tego aby Twój silnik był ładniejszy niż ten który ja zrobiłem heheehehe
Jak będziesz chciał info co i jak mogę pomóc zdjęcia mojego serduszka w mojej galerii.
Te wartości 12 13 to ciśnienie czy przeliczony już stopień sprężania?
To sie nazywa zgranie w czasie :mrgreen:
ÂŻyczę ci tego aby Twój silnik był ładniejszy niż ten który ja zrobiłem heheehehe
Jak będziesz chciał info co i jak mogę pomóc zdjęcia mojego serduszka w mojej galerii.
Te wartości 12 13 to ciśnienie czy przeliczony już stopień sprężania?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2010, 22:26 przez SANT0, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga