Witam Wszystkich.
mam problem ,Dziś na trasie po przejechaniu około 50 km gdy rozpędziłem autko do 200km/h odcięło mi turbinę.auto złapało strasznego muła.po około 20 km zjechałem na stację benzynową sprawdzić przyczynę utraty mocy.zauważyłem że wężyk podciśnienia idący do gruchy nie zasysa w ogóle powietrza(po zdjęciu z gruchy) :evil:
zgasiłem uto, uruchomiłem ponownie i problem znikł.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów znów to samo- odcięcie turbo.
Przez najbliższe 5 dni nie dam rady podpiąć sie pod Vaga i sprawdzić błedów czy zrobić logów. .Więc mam prośbę, pierwsze co to co wam przychodzi na myśl, co to może być?? Miał ktoś może taki problem?? dodam że przepływka i filtry wymienione.
Dziękuje i pozdrawiam
[ A6 C5 1.9 TDI AVG] odcina turbo
Dzięki Piotruś, Dzisiaj zrobiłem próbe po Twoim poście ze starym przepływomierzem, wyczyściłem go zamontowałem go i cheja na trasę.Odcieło mnie przy 180km/h po odcięciu zaczeło trochę kopcić ale to tylko chyba wina starej przepływki z tym kopceniem.A co do turbiny to wymieniałem ją z pól roku temu.kupiłem używkę z paska więc może coś ze sztangą nie tak, nie wyregulowana jest jak potrzeba i przeładowuje
alukard, nie no tak źle jeszcze nie jest, akurat prosta była powiem Ci i to jeszcze na zimówkach jeżdżę.Az góreczki to 220 km/h poleci
Przed chwilą dorwałem gościa z vagiem. Narazie mam tylko zdjęcia robine na szybkiego bo zapisać się niestety nie dało odczytów.Przepraszam za jakość zdjęć i sposób przedstawienia logów.
Da się coś z tego wywnioskować?
alukard, nie no tak źle jeszcze nie jest, akurat prosta była powiem Ci i to jeszcze na zimówkach jeżdżę.Az góreczki to 220 km/h poleci
Przed chwilą dorwałem gościa z vagiem. Narazie mam tylko zdjęcia robine na szybkiego bo zapisać się niestety nie dało odczytów.Przepraszam za jakość zdjęć i sposób przedstawienia logów.
Da się coś z tego wywnioskować?
Co do zaworka n18 bład mół sie pojawić kilka miesięcy wcześniej bo porostu był źle podpięty i jeździłem tak pewien czas.pisałem kiedyś o tym tu.Z pomocą schematów z forum podpiołem go tak jak należy ..a co do g71 przyznam się że kiedyś na odpalonym silniku zdjąłem z niego wtyczkę :oops: , więc z tąd może ten błąd.
Zapomniałem dodać jeśli to pomoże że egr jest zaślepiony.
Tak myślęPiotruś, że podczas odczytu wszystko było podpięte jak należy.i tak przy okazji Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Zapomniałem dodać jeśli to pomoże że egr jest zaślepiony.
Tak myślęPiotruś, że podczas odczytu wszystko było podpięte jak należy.i tak przy okazji Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga