Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 1.9 TDI AVG] odcina turbo

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
k184
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:31
Lokalizacja: skarlandia

[ A6 C5 1.9 TDI AVG] odcina turbo

Post autor: k184 » 23 lip 2010, 01:03

Witam Wszystkich.

mam problem :-/ ,Dziś na trasie po przejechaniu około 50 km gdy rozpędziłem autko do 200km/h odcięło mi turbinę.auto złapało strasznego muła.po około 20 km zjechałem na stację benzynową sprawdzić przyczynę utraty mocy.zauważyłem że wężyk podciśnienia idący do gruchy nie zasysa w ogóle powietrza(po zdjęciu z gruchy) :evil:
zgasiłem uto, uruchomiłem ponownie i problem znikł.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów znów to samo- odcięcie turbo.
Przez najbliższe 5 dni nie dam rady podpiąć sie pod Vaga i sprawdzić błedów czy zrobić logów. :-( .Więc mam prośbę, pierwsze co to co wam przychodzi na myśl, co to może być?? Miał ktoś może taki problem?? dodam że przepływka i filtry wymienione.

Dziękuje i pozdrawiam <piwo>

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 23 lip 2010, 01:09

575 przekroczone cisnienie doladowania - pierwsze co przychodzi mi do glowy.....(ale oczywiscie poczekasz te 5 dni aby vaga podpiac, prawda ?)

Awatar użytkownika
k184
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:31
Lokalizacja: skarlandia

Post autor: k184 » 23 lip 2010, 01:28

tx-didi no chyba nie mam wyjścia bo bez vaga to sobie można gdybać. Przyszło mi na myśl że może nowa przepływka(magneto) coś szwankuje..wymieniłem ją kilka dni temu bo bosch już sie zmęczył bardzo..ale kwestia przepływki to chyba odpada.może N75 coś dolega :-/

Awatar użytkownika
szachu a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 09 sie 2008, 11:44
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: szachu a6 » 23 lip 2010, 02:52

u mnie tez sie roznie działo, niektorzy mowili ze N75 inni cos innego a przyczyna lezala w zlym paliwie ze stacji ST1 - kiedyś zalałem parę razy i żałowałem, potem V-Power przeczyscil wszystko i jest do dzisiaj spokój...

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 lip 2010, 11:04

k184,
musiała być ładna górka :mrgreen:

Awatar użytkownika
k184
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:31
Lokalizacja: skarlandia

Post autor: k184 » 23 lip 2010, 17:06

Dzięki Piotruś, Dzisiaj zrobiłem próbe po Twoim poście ze starym przepływomierzem, wyczyściłem go zamontowałem go i cheja na trasę.Odcieło mnie przy 180km/h po odcięciu zaczeło trochę kopcić ale to tylko chyba wina starej przepływki z tym kopceniem.A co do turbiny to wymieniałem ją z pól roku temu.kupiłem używkę z paska więc może coś ze sztangą nie tak, nie wyregulowana jest jak potrzeba i przeładowuje
alukard, nie no tak źle jeszcze nie jest, akurat prosta była powiem Ci i to jeszcze na zimówkach jeżdżę.Az góreczki to 220 km/h poleci <ok>

Przed chwilą dorwałem gościa z vagiem. Narazie mam tylko zdjęcia robine na szybkiego bo zapisać się niestety nie dało odczytów.Przepraszam za jakość zdjęć i sposób przedstawienia logów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Da się coś z tego wywnioskować?

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 24 lip 2010, 12:29

moim zdaniem przyczyna twoich problemow jest turbinka


wykasuj bledy i sprawdz po jakims czasie jakie bledy zostaly

Awatar użytkownika
k184
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:31
Lokalizacja: skarlandia

Post autor: k184 » 25 lip 2010, 19:28

Co do zaworka n18 bład mół sie pojawić kilka miesięcy wcześniej bo porostu był źle podpięty i jeździłem tak pewien czas.pisałem kiedyś o tym tu.Z pomocą schematów z forum podpiołem go tak jak należy <ok> ..a co do g71 przyznam się że kiedyś na odpalonym silniku zdjąłem z niego wtyczkę :oops: , więc z tąd może ten błąd.
Zapomniałem dodać jeśli to pomoże że egr jest zaślepiony.


Tak myślęPiotruś, że podczas odczytu wszystko było podpięte jak należy.i tak przy okazji Dziękuję za zainteresowanie tematem. <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga