[A6 C5 2.4 Quattro] Problem z quattro?? Proszę o opinie.
[A6 C5 2.4 Quattro] Problem z quattro?? Proszę o opinie.
Witam serdecznie.
O opinie prosiłbym kolegów właśnie z napędem quattro. Otóż chodzi mi o to, że podczas ruszania na skręconych kołach, koła tylnej osi jakby trą o asfalt czy inne podłoże. Wydaje mi sięże quattro wogóle nie powinno byćsłychać, ze względu na mechanizmy różnicowe. Na prostych drogach i zakrętach tego efektu nie ma, ale jak mam gdzieś skręcić np w uliczkę 90 stopni, to szlag mnie trafia, bo koła chroboczą (albo takie mam wrażenie) Poprostu wydaje mi się że mam zblokowany układ, albo coś się posypało. Dodam, że ciągnie na wszystkie cztery buty. Mozecie coś mi podpowiedzieć? bo przewaliłem całe forum i użytkownicy tylko zachwalają ten napęd, a ja poprostu mam znim problem. Pozdrawiam
O opinie prosiłbym kolegów właśnie z napędem quattro. Otóż chodzi mi o to, że podczas ruszania na skręconych kołach, koła tylnej osi jakby trą o asfalt czy inne podłoże. Wydaje mi sięże quattro wogóle nie powinno byćsłychać, ze względu na mechanizmy różnicowe. Na prostych drogach i zakrętach tego efektu nie ma, ale jak mam gdzieś skręcić np w uliczkę 90 stopni, to szlag mnie trafia, bo koła chroboczą (albo takie mam wrażenie) Poprostu wydaje mi się że mam zblokowany układ, albo coś się posypało. Dodam, że ciągnie na wszystkie cztery buty. Mozecie coś mi podpowiedzieć? bo przewaliłem całe forum i użytkownicy tylko zachwalają ten napęd, a ja poprostu mam znim problem. Pozdrawiam
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
diokłądnie z tyego szczytna:) wpadnę na pewno, tylko jeszcze nie wiem kiedy. W rtą niedziele dni szczytna więc odpada;Psyper pisze:ale u mnie to jest w przednich a nie tylnych
jeśli na maxa i ja mam skręcone to też jakby szorowało ale to jest uślizgiwanie się przednich opon
a ty jesteś ze szczytna koło olsztyna?
jak tak to zaglądnij do tematu regionalnego o spotach o przyleć to zobaczymy :mrgreen:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
też tak mam i myślę, że to normalnesyper pisze:ale u mnie to jest w przednich a nie tylnych
jeśli na maxa i ja mam skręcone to też jakby szorowało ale to jest uślizgiwanie się przednich opon
a ty jesteś ze szczytna koło olsztyna?
jak tak to zaglądnij do tematu regionalnego o spotach o przyleć to zobaczymy :mrgreen:
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
radek i doszłes do tego co tak ci sie dzieje w samochodzie? ja chyba mam podobny objaw - przy skrecie czuje jak bym miał z tyłu zaspawany most:(
lekkie tarcie i stukanie połaczone z szarpnieciem. czy to mozliwe ze dyfer sie kończy i samoczynnie sie szperuje?
Podobny efekt miałem w bmw:(
lekkie tarcie i stukanie połaczone z szarpnieciem. czy to mozliwe ze dyfer sie kończy i samoczynnie sie szperuje?
Podobny efekt miałem w bmw:(
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
siemano. Nic z tym nie robiłem. Z tym ze ja nie mam zadnego stukania zy coś w tym stylu. Tylko tarcie przy skręcie tak jakbym ciągnąl na blokadzie.vipkwiecien pisze:radek i doszłes do tego co tak ci sie dzieje w samochodzie? ja chyba mam podobny objaw - przy skrecie czuje jak bym miał z tyłu zaspawany most:(
lekkie tarcie i stukanie połaczone z szarpnieciem. czy to mozliwe ze dyfer sie kończy i samoczynnie sie szperuje?
Podobny efekt miałem w bmw:(
wiesz bez rozebrania dyfra to mozna gdybac i gdybac......skoro mowisz przy skrecie tak sie dzieje to calkiem mozliwe ze cos z mechanizmem roznicowym ktory szczegulnie pracuje wlasnie w czasie pokonywania zakretu gdzie wystepuje roznica predkosci kol w osi...wiec wiesz warto zobaczyc co sie dzieje ...bo w najgorszym wypadku ci sie zblokuje i rozerwie kosz mechanizmu roznicowego-satelity kornki itd i zostana tylko z niego opilki.......ale warto sie tym zajac bo szkoda sobie narobic niepotrzebnie klopotu...ew wiesz mozna polski sprawdzic lozyska...wszytko to wiesz zalezy od tego w jakim stopniu jest dyfer technicznie sprawny
AHK 4,2 V8.....next rs6 plus...dream car Audi Sport Quattro
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom