[Audi A6 C5 2.5] Ciezko pali, kopci na bialo
[Audi A6 C5 2.5] Ciezko pali, kopci na bialo
Witam,
czytalem sporo na ten temat ale zaden temat nie wiaze sie z tym
co trapi moja niunie mianowicie:
-bardzo ciezko jest mi odpalic auto na zimnym silniku
zazwyczaj chwyta za drugim razem z ogromna smierdzaca chmura dymu,
-autko gdy jest zagrzane odpala normalnie , kopcenia nie ma.
czytalem sporo na ten temat ale zaden temat nie wiaze sie z tym
co trapi moja niunie mianowicie:
-bardzo ciezko jest mi odpalic auto na zimnym silniku
zazwyczaj chwyta za drugim razem z ogromna smierdzaca chmura dymu,
-autko gdy jest zagrzane odpala normalnie , kopcenia nie ma.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2009, 18:54 przez mario__87, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Pobiedziska
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
ja mam podobny problem. ciezko pali z rana, kopci na bialo i nie ma mocy na zimnym silniku. czujnik wymieniony, kat wtrysku OK. u mnie zauwazylem wyciek na jednym wyjsciu z pompy wtryskowej na przewod wysokiego cisnienia. wczoraj go wyczyscilem i jutro zobacze czy cos widac. czasami rowniez podczas jazdy nie ma mocy. probowalem dokrecic nakretke na przewodzie bo moze byc poluzowana ale niestety nie ma dojscia bo jest na dole i trzeba sciagnac kilka innych przewodow
U mnie gdy rano odpalę normalnie wskakuje 1000obr/min ale po chwili schodzi do 800obr/min ale co białego dymy z rury jest to olej. Czyli masz przecieki oleju do komory spalania i jest spalany z mieszanka paliwową, przez auto możne mieć mieszą moc. U mnie potrzebna była wymiana odmy ( układu odpowietrzania silnika)
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
Witam
Wymienilem:
- uszczelke pod pokrywa walkow
- pokrywe wałków (bo lecial olej na uszczelkach przy wtryskach)
- weze przelewowe
- uszczelki miedziane na przelewach
- uszczelki miedziane na dojsciu i wyjsciu z pompy
- filtr paliwa
- zawor na filtrze paliwa
Podczas tego zabiegu dokrecilismy wtryski bo byly troszke luzne, sciagnete przewody wysokiego cisnienia bo tam tez bylo mokro od ropy. wszystko podokrecane i jak narazie sucho.
Jest sucho ale dalej nie odpala tak jak powinien. Kurcze nie mam pomyslu co moze byc. Musze jeszcze sprawdzic swiece choc niedawno byly wymieniane.
Jakies sugestie??
Wymienilem:
- uszczelke pod pokrywa walkow
- pokrywe wałków (bo lecial olej na uszczelkach przy wtryskach)
- weze przelewowe
- uszczelki miedziane na przelewach
- uszczelki miedziane na dojsciu i wyjsciu z pompy
- filtr paliwa
- zawor na filtrze paliwa
Podczas tego zabiegu dokrecilismy wtryski bo byly troszke luzne, sciagnete przewody wysokiego cisnienia bo tam tez bylo mokro od ropy. wszystko podokrecane i jak narazie sucho.
Jest sucho ale dalej nie odpala tak jak powinien. Kurcze nie mam pomyslu co moze byc. Musze jeszcze sprawdzic swiece choc niedawno byly wymieniane.
Jakies sugestie??
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
witam
ja mam podobny problem
auto zaczelo mi kopcic na bialo ( jak sie rozpedze i jest na biegu puszczam gaz i widze w lusterku wstecznym mase bialego dymu dodam gaz i dymu nie ma) zauwazyłem ze ubywa mi oleju w silniku
pomozcie
ja mam podobny problem
auto zaczelo mi kopcic na bialo ( jak sie rozpedze i jest na biegu puszczam gaz i widze w lusterku wstecznym mase bialego dymu dodam gaz i dymu nie ma) zauwazyłem ze ubywa mi oleju w silniku
pomozcie
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Wymieniłem odme, uszczelke pod pokrywa wałków rozrządu , wyczyscilem EGR , wyczysciłem ssący
i białego dymka juz nie ma
odma była z roku 1998
i białego dymka juz nie ma
odma była z roku 1998
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Piotruś mam małe pytanie kupiłem czujnik temperatury http://allegro.pl/item1090889999_czujni ... voryg.html tak mi poradzono na forum i mam pytanie troszkę może głupie ale w którym miejscu jest on montowany w silniku AYM bo na ETCE nie mogę znaleźć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
- Imię: Piotr
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Witam
mam pytanie bo czytam tak tez post i mam podobnie auto jak stoi 24h nie ruszane to ma duuuze klopoty z odpaleniem trzeba dluuuugo krecic voltomierz spadsa do 8 V i nagle zalapuje auto z chmurka bialego dymu za autem i czuc tak jakby rope moze olej...
Piotrus czy to bedzie wina odmy ze auto ciezko odpala??
niedawno robilem logi stat i dyn i bylo niby bdb
jak zabrac sie za odme ?
bede bardzo mocno wdzeczny za odp i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
mam pytanie bo czytam tak tez post i mam podobnie auto jak stoi 24h nie ruszane to ma duuuze klopoty z odpaleniem trzeba dluuuugo krecic voltomierz spadsa do 8 V i nagle zalapuje auto z chmurka bialego dymu za autem i czuc tak jakby rope moze olej...
Piotrus czy to bedzie wina odmy ze auto ciezko odpala??
niedawno robilem logi stat i dyn i bylo niby bdb
jak zabrac sie za odme ?
bede bardzo mocno wdzeczny za odp i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
- Imię: Piotr
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
hej nie niestety nie wymienialem jeszcze filtra. zmiwnilem wezyki przelewowe ale to nie pomoglo. i czy musza byc zaworki zwrotnr na powrotach ktore ida z pompy??valdi pisze:PSlowik
opis twoich objawow moze swiadczyc o zapowietrzajacym sie ukladzie paliwowym.na poczatek bym to sprawdzil,a dopiero pozniej bral sie za odme nie napisales od kiedy tak sie dzieje :!: moze wymieniales niedawno filtr paliwa :!:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
- Imię: Piotr
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
a to ze autko ciezko odpala i zadymi na bialo to pewnie z powodu ze paliwo schodzi i podczas krecenia naleci ropu i pozniej jak odpali to zadymi dobry tok myslenia??
jade za tydzien jakos do Pana Sopy na zmiane oleju w skrzyni po 5tys wiec przy umawianiu sie odrazu zglosze ten problem.
Piotrus a jeszcze przy okazji w A4 B7 2.0 TDI musze tez zmienic rozrzad i tez chce u Pana Sopy od razu zrobic tez trzeba sciagac zderzaki itp??
pozdrawiam serdecznie.
jade za tydzien jakos do Pana Sopy na zmiane oleju w skrzyni po 5tys wiec przy umawianiu sie odrazu zglosze ten problem.
Piotrus a jeszcze przy okazji w A4 B7 2.0 TDI musze tez zmienic rozrzad i tez chce u Pana Sopy od razu zrobic tez trzeba sciagac zderzaki itp??
pozdrawiam serdecznie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
- Imię: Piotr
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
dziekuje za odp juz jestem umowiony na pacz sierpnia
a mam pytanko zmienilem tarcze w mojej a6 i teraz tak jakby tarcz tarla o blache przod od str pasazera ale tylko nieraz raz mocniej raz mniej a czesciej wogole.
jak zakladalem tarcze to juz chaczylo cos ale pozniej krecilem i przestalo.
Masz moze pojecie co to moze byc bede wdieczny sorka za OT.
a mam pytanko zmienilem tarcze w mojej a6 i teraz tak jakby tarcz tarla o blache przod od str pasazera ale tylko nieraz raz mocniej raz mniej a czesciej wogole.
jak zakladalem tarcze to juz chaczylo cos ale pozniej krecilem i przestalo.
Masz moze pojecie co to moze byc bede wdieczny sorka za OT.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 18:18
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Witam nie będę zaczynał nowego tematu więc się podepnę
Mam taki problem mianowicie w ostatnim czasie okres wakacyjny zrobiłem trochę kilometrów
i ostatnio zauważyłem dziwne kopcenie , obiawia się to np jadę sobie 100 km/h puszczam gaz obroty spadają prędkość również po czym lekko naciskam gaz a za mną chmura dymu po naciśnięciu gazu mocniej problem znika , pojawiło się to niedawno przedtem tego nie było nie kopcił wogóle nawet na zimnym. Ciagnie normalnie przy redukcji , przyspieszaniu takiego problemu nie ma nie ma dymu tylko jak odpuszczę i lekko daje gazu .
I też zauważyłem że jak auto jest ciepłe to trochę dłużej muszę go kręcić .
Ktoś miał taki problem a i tylko tak na ciepłym silniku kopci i tylko w wyżej opisanej sytuacji . help
Mam taki problem mianowicie w ostatnim czasie okres wakacyjny zrobiłem trochę kilometrów
i ostatnio zauważyłem dziwne kopcenie , obiawia się to np jadę sobie 100 km/h puszczam gaz obroty spadają prędkość również po czym lekko naciskam gaz a za mną chmura dymu po naciśnięciu gazu mocniej problem znika , pojawiło się to niedawno przedtem tego nie było nie kopcił wogóle nawet na zimnym. Ciagnie normalnie przy redukcji , przyspieszaniu takiego problemu nie ma nie ma dymu tylko jak odpuszczę i lekko daje gazu .
I też zauważyłem że jak auto jest ciepłe to trochę dłużej muszę go kręcić .
Ktoś miał taki problem a i tylko tak na ciepłym silniku kopci i tylko w wyżej opisanej sytuacji . help
pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga