A czy klapki pod filtrem przeciwpyłkowym ( pod szybą po lewej stronie) powinny być otwarte podczas działania klimy?
Czy np. tylko przy econ?
Ostatnio odgrzybiałem klime w passacie i tam pod filtrem był wiatrak, a w mojej a6 klapki były szczelnie zamkniete.
Klima na postoju też mi się wyłącza.
[A6 C4 AEL] Klima co chwilę się wyłącza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Oleju wg Autodaty powinno byc 250-300ml (od 92r.)Lechu pisze:I
Czynnika mi nabito 0.8 kg
olej 15 gram
sprobuj przemyc chlodnice i przestrzen miedzy nimi. A wiatrak wlacza sie? a sprawdzal ci wysokie cisnienie po odpaleniu klimy? (wiatrak na maksa i temp na LOW)hasek pisze:u mnie wczoraj pojawił się identyczny "problem" po tym jak auto stało w słońcu - napisałem "problem", bo to częsty objaw przy obecnych upałach - ciśnienie czynnika w układzie pod wpływem temperatury wzrasta do takiej granicy, że czujnik (presostat) wyłącza sprężarkę zabezpieczając przed rozsadzeniem systemu. wentylator nie daje rady schłodzić chłodniczki, ale wystarczy kawałek przejechać autem, trochę wiatru i już wszystko wraca do normy.
Chłodnice to ja przedmuchałem jakiś miesiąc temu przy okazji zmiany rozrządu.. syfu siedziało tam co nie miara.. chyba 1h kompresorem dmuchałem i ciągle kurz leciał, a między chłodnicami to aż grubo było. Co do ciśnienia to nie sprawdzałem, ogólnie klima działa tylko raz po raz się coś takiego w mega upał przytrafi.elmi_k pisze:sprobuj przemyc chlodnice i przestrzen miedzy nimi. A wiatrak wlacza sie? a sprawdzal ci wysokie cisnienie po odpaleniu klimy? (wiatrak na maksa i temp na LOW)hasek pisze:u mnie wczoraj pojawił się identyczny "problem" po tym jak auto stało w słońcu - napisałem "problem", bo to częsty objaw przy obecnych upałach - ciśnienie czynnika w układzie pod wpływem temperatury wzrasta do takiej granicy, że czujnik (presostat) wyłącza sprężarkę zabezpieczając przed rozsadzeniem systemu. wentylator nie daje rady schłodzić chłodniczki, ale wystarczy kawałek przejechać autem, trochę wiatru i już wszystko wraca do normy.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Lechu, i co rozwiązałeś problem klimy?? Bo mam taki sam myk jak u Ciebie. Wymieniłem dosłownie wszystko.
Ostatnim zabiegiem była wymiana chłodnicy, bo jacyś magicy wspawali w nią weże i przypuszczam, że to było przyczyną dużego ciśnienia w układzie. Ale temperatury spadły i nie mam jak tego sprawdzić. No i ten opór po włączeniu klimy. Auto w miejscu staje. zapchany osuszacz??
Ostatnim zabiegiem była wymiana chłodnicy, bo jacyś magicy wspawali w nią weże i przypuszczam, że to było przyczyną dużego ciśnienia w układzie. Ale temperatury spadły i nie mam jak tego sprawdzić. No i ten opór po włączeniu klimy. Auto w miejscu staje. zapchany osuszacz??