[A6 AFB 2,5 150KM QUATTRO] Jak się nagrzeje to traci moc.
cacek66, ok dzieki sprobuje napewno
jak czyscilem agr to udalo mi sie pomylic wtyczki na zaworach i auto mialo mula okropnego ale to chyba normalne gdy nie zmienilem wezykow
ale sprobuje
poczytalem troche i tak sie zastanawiam czy to nei ma zwiazku czysto teoretycznie
a mianowicie posiadam eds
http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS
uszkodzony sterownik abs wiec i pytanie czy przez uszkodzenie sterownika system EDS nie reguluje mocy silnika??
kolejne spostrzezenie na prace i problem
jak wczoraj rano bylo chlodno to pociskalem na wlaczonej klimie od ok 1800 rpm natomiast po pracy jak temp zewnetrzna wynosila 36 st. odrazu byl mul auto nie musialo sie zagrzac
ponawiam prosbe o wklejenie loga pracy czujnika temp zew grupa engine blok 020 :!:
jak czyscilem agr to udalo mi sie pomylic wtyczki na zaworach i auto mialo mula okropnego ale to chyba normalne gdy nie zmienilem wezykow
ale sprobuje
poczytalem troche i tak sie zastanawiam czy to nei ma zwiazku czysto teoretycznie
a mianowicie posiadam eds
http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS
uszkodzony sterownik abs wiec i pytanie czy przez uszkodzenie sterownika system EDS nie reguluje mocy silnika??
kolejne spostrzezenie na prace i problem
jak wczoraj rano bylo chlodno to pociskalem na wlaczonej klimie od ok 1800 rpm natomiast po pracy jak temp zewnetrzna wynosila 36 st. odrazu byl mul auto nie musialo sie zagrzac
ponawiam prosbe o wklejenie loga pracy czujnika temp zew grupa engine blok 020 :!:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
kolego taki duży problem z tą przepływką!
Jak auto straci moc zatrzymaj się zgaś i wogóle odłącz wtyczkę od przepływki! No i próba.
Jeżeli to jej wina to poprawe będziesz miał odrazu...
Bedziesz miał błąd przepływki ale to chyba nie problem skasować.
Ja miałem wymienianą przepływke na Bosha i jak jest ponad 30st. to się auto straszmie muli czasem nie wchodzi ponad 2.5tyś obrobów, ale jak mam odłaczoną od ponad 2 tygodni auto chodzi normalnie jak jest 20 i 35st, zamówiłem już drugą ale wiem napewno że to jej wina!
Ps.Myślałem że auto będzie wiecej paliło a to raczej się nie zmieniło!Tak mówie że można było jej nie wymieniać...
Ale jest 1 skutek uboczny: na odłączonej przepływce nie działa kontrola trakcji...
Co do tego Bosha to ponoć niektóre są robione na jakieś tak kraje i mogą wariować w wysokich temperaturach...
Kiedyś podłączyłem auto pod kompa temp.otoczenie 32 a według przepływki 46
pozdrawiam.
Jak auto straci moc zatrzymaj się zgaś i wogóle odłącz wtyczkę od przepływki! No i próba.
Jeżeli to jej wina to poprawe będziesz miał odrazu...
Bedziesz miał błąd przepływki ale to chyba nie problem skasować.
Ja miałem wymienianą przepływke na Bosha i jak jest ponad 30st. to się auto straszmie muli czasem nie wchodzi ponad 2.5tyś obrobów, ale jak mam odłaczoną od ponad 2 tygodni auto chodzi normalnie jak jest 20 i 35st, zamówiłem już drugą ale wiem napewno że to jej wina!
Ps.Myślałem że auto będzie wiecej paliło a to raczej się nie zmieniło!Tak mówie że można było jej nie wymieniać...

Co do tego Bosha to ponoć niektóre są robione na jakieś tak kraje i mogą wariować w wysokich temperaturach...
Kiedyś podłączyłem auto pod kompa temp.otoczenie 32 a według przepływki 46
pozdrawiam.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
a to niby czemu? jak stoję w korku to się śmieje ze wszystkich którzy muszą się mordować ze sprzęgłem. do póki nie spróbujesz to nie będziesz wiedział o czym pisze. :-Pspinacz2100 pisze:2.5 tdi + automat to już prawdziwa porażka:)
tylko do ruszenia to trzeba ponad 2tys obrotów żeby ruszyć.oli80 pisze:Da się jechać ale w trybie awaryjnym skrzyni(3 bieg w ciągłym uślizgu)

Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Swieta racja!Jest fajną sprawą o ile działa:)
A niestety ta się nie udała-wystarczy poczytać na forum.nie wspomne o 2,5 tdi.
Wsumie udała się skrzynia i silnika ale dla mechaników i serwisów bo kase mają za to dobrą.
A co do tego odłańczania przepływki to kumpel jechał dziś za mną i mówił że auto puszcza czarną chmure-jutro już będzie jeżdzić jak powinno:)
A niestety ta się nie udała-wystarczy poczytać na forum.nie wspomne o 2,5 tdi.
Wsumie udała się skrzynia i silnika ale dla mechaników i serwisów bo kase mają za to dobrą.
A co do tego odłańczania przepływki to kumpel jechał dziś za mną i mówił że auto puszcza czarną chmure-jutro już będzie jeżdzić jak powinno:)
zamienilem zawory i jakies szczegolnej roznicy nie widze takze pewnie to nie to poza tym dzis bylo 18 st takze auto sprawowalo sie bez zarzutu(prawie bo ciagnal od 2000 rpm z klima i bez)cacek66 pisze: spróbuj może tak jak zrobiłem ja. Jak ci zmuli autko to się zatrzymaj zgaś i zamień wężyki z gruchy na egr i odwrotnie. tak samo z wtyczkami na zaworkach zamień miejscami. Poprawa była od razu.
jutro troche pojezdze takze zobacze co i jak w pon powinna przyjsc przeplywka od oli80 takze zrobie logi i zobaczymy jak to bedzie dzialac z inna przeplywka co do samego odlaczenia to jutro jak zagrzeje go to sprawdze czy dalo cos to rade czy nie
pozdrawiam
no ale napisałem ci że jak złapiesz muła to tak zrób bo jak działa normalnie to nie ma sensu.mad_ar2 pisze:zamienilem zawory i jakies szczegolnej roznicy nie widze takze pewnie to nie to poza tym dzis bylo 18 st takze auto sprawowalo sie bez zarzutu(prawie bo ciagnal od 2000 rpm z klima i bez)

Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Boscha - przepływka. Serwis VW - przepłaciłem teraz już wiem.
Awaryjna jest jedynie multi. Z silnikiem 2.5TDI to na forum kwiczy ale uważam że jak kto dba tak ma. Dla mnie jazda tym samochodem to już prawie dwa lata czysta przyjemność.
Skrzynia się nie udała? To przecież malinka, lepsze są tylko DSG. Kupisz sobie kiedyś jakiegoś francuzika z automatem to zobaczysz co to znaczy nieudane.spinacz2100 pisze:A niestety ta się nie udała-wystarczy poczytać na forum.nie wspomne o 2,5 tdi.
Wsumie udała się skrzynia i silnika ale dla mechaników i serwisów bo kase mają za to dobrą.
Awaryjna jest jedynie multi. Z silnikiem 2.5TDI to na forum kwiczy ale uważam że jak kto dba tak ma. Dla mnie jazda tym samochodem to już prawie dwa lata czysta przyjemność.
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
może tak być ze to multi jest wadliwa, a mówią że wszystkie...
Miałem kiedyś 1 automat(nie narzekałem) ale manual+200koni to jest to co tygrysy lubią najbrdziej:)
Co do tego dbania to się nie zgodze!!!!
Bo w jakim innym samochodzi zużywają się wałki, hydraulika, nie wspome o reszcie i cenie rozrządu?Jak o to niby według ciebie dbać?Wymieniać olej co 5 tyś?czy odmę co wymiana oleju?Według mnie to silnik specjalnej troski.czemu 2,5 możesz kupić za 15tyś a 1.9 za 20tyś?chyba proste!każdy o tym dobrze wie!kogo byś nie zapytał to wiedzą że od 2.5 tdi trzeba się trzymać z daleka!
Auto jest fajne do jazdy nie ma co gadać ale to przecież klasa wyższa!
W sumie to nie o tym rozmawialiśmy od początku!
Miałem kiedyś 1 automat(nie narzekałem) ale manual+200koni to jest to co tygrysy lubią najbrdziej:)
Co do tego dbania to się nie zgodze!!!!
Bo w jakim innym samochodzi zużywają się wałki, hydraulika, nie wspome o reszcie i cenie rozrządu?Jak o to niby według ciebie dbać?Wymieniać olej co 5 tyś?czy odmę co wymiana oleju?Według mnie to silnik specjalnej troski.czemu 2,5 możesz kupić za 15tyś a 1.9 za 20tyś?chyba proste!każdy o tym dobrze wie!kogo byś nie zapytał to wiedzą że od 2.5 tdi trzeba się trzymać z daleka!
Auto jest fajne do jazdy nie ma co gadać ale to przecież klasa wyższa!
W sumie to nie o tym rozmawialiśmy od początku!
po odlaczeniu przeplywki napewno dol wrocil 1 i 2 bieg natomiast 3 i reszta bez zmian
czekam caly czas na wyslana do mnie na testy takze zobaczymy
natomiast bylem w warsztacie i podali mi ceny
![Obrazek]()
co wy na to??
[ Dodano: 2010-07-20, 15:50 ]
wlasnie przyszla przeplywka
ide badac
[ Dodano: 2010-07-21, 08:04 ]
no i test dynamiczny dla przeplywki zrobiony jest poprawa ale nieznaczna
temp pow byla < 25st
logi:
![Obrazek]()
oraz wykres:
![Obrazek]()
czekam caly czas na wyslana do mnie na testy takze zobaczymy
natomiast bylem w warsztacie i podali mi ceny
co wy na to??
[ Dodano: 2010-07-20, 15:50 ]
wlasnie przyszla przeplywka
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
[ Dodano: 2010-07-21, 08:04 ]
no i test dynamiczny dla przeplywki zrobiony jest poprawa ale nieznaczna
temp pow byla < 25st
logi:
oraz wykres:
Witam
Wróciłem z wczasów, teraz mozemy sie umówic na podmianke przepływki. Mnie jeszcze nie zawiodła w tym upale. Auto załadowane na max 3 rowery na dachu plus 3 osoby ( miałem wrażnie jak bym jechał bez ciężaru , tak ładnie ciągneła )
Trasa Wrocław - Ustka srednie spalanie na fis 6.8l w nocy :-D .
![Obrazek]()
Wróciłem z wczasów, teraz mozemy sie umówic na podmianke przepływki. Mnie jeszcze nie zawiodła w tym upale. Auto załadowane na max 3 rowery na dachu plus 3 osoby ( miałem wrażnie jak bym jechał bez ciężaru , tak ładnie ciągneła )
Trasa Wrocław - Ustka srednie spalanie na fis 6.8l w nocy :-D .
Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 16:59 przez lobivan, łącznie zmieniany 1 raz.
Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.
natomiast bylem w warsztacie i podali mi ceny
[url=http://images49.fotosik.pl/317/99de67b3608cbf2bm.jpg]Obrazek[/URL]
co wy na to??
ładnie sobie liczą za robociznę no ale cóż nikt nie robi za darmo
kolego ty masz tyle rzeczy do zrobienia????
to będzie ponad 10 tys.
opłaca ci się to robić????
[url=http://images49.fotosik.pl/317/99de67b3608cbf2bm.jpg]Obrazek[/URL]
co wy na to??
ładnie sobie liczą za robociznę no ale cóż nikt nie robi za darmo
kolego ty masz tyle rzeczy do zrobienia????
to będzie ponad 10 tys.
opłaca ci się to robić????
salaj11, rozrzad mam do roboty, wprawdzie jeszcze jest czas na wymiane ale chcialbym zrobic wiecej i nei miec z tym problemu natomiast z walkow musze zrezygnowac bo mnie niestac natomiast napewno kpl. rozrzadu z pompa i termostatem, koncowki drazkow bo jak wymienialem zawieszenie z przodu to mialem problem ze srubami wiec niech ktos sie pomeczy kto ma sprzet, nad sprzeglem wiskotycznym sie zastanawiam, co do napinacza to wiem ze to koniecznosc wiec tez idzie do wymiany, odma no i moze filtr paliwa ...
ceny robocizny sa podane gdybym z osobna wymienial takze czesc kosztow zniknie ...
Piotruś, dzieki serdeczne za prowadzenie i trzymanie pieczy nad tematem no i problemem
lobivan, napewno jakos sie zgadamy i z checia zobacze jak chodzi na twojej przeplywce ale to na priv
oli80, dzieki piekne za wysylke i pomoc, przeplywke wyslalem dzis
co do przeplywki to dzis mi znow zamulil wiec ja odpialem roznica ogromna
chcialem wszystkim przy okazji podziekowac za pomoc w dojsciu do problemu ... jakby co i kiedy bede mogl tez bede sluzyl pomoca pozdrawiam
p.s. wciaz pozostaje sprawa tego czujnika temp zew. ale to sie usmiechne pewnie do lobivan'a
powracajacy temat zamulenia ... aczkolwiek nie w takim stopniu jak to mialo miejsce wczesniej gdyz jezdze w wypietej przeplywce a mianowicie sprawa wentylatora glownego z tego co wiem posiada 2 biegi ... podczas cieplych dni i wysokiej temperatury pracy odczuwalny jest spadek mocy po zalaczeniu wisko(obciazenie) ... teraz pytanie czy po wymianie tego sprzegla powinno byc odczuwalne zamulenie po zalaczeniu wyzszego biegu?? bo nei wiem czy wymieniac przy rozrzadzie czy poczekac
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Piotruś, dzieki serdeczne za prowadzenie i trzymanie pieczy nad tematem no i problemem
lobivan, napewno jakos sie zgadamy i z checia zobacze jak chodzi na twojej przeplywce ale to na priv
oli80, dzieki piekne za wysylke i pomoc, przeplywke wyslalem dzis
co do przeplywki to dzis mi znow zamulil wiec ja odpialem roznica ogromna
chcialem wszystkim przy okazji podziekowac za pomoc w dojsciu do problemu ... jakby co i kiedy bede mogl tez bede sluzyl pomoca pozdrawiam
p.s. wciaz pozostaje sprawa tego czujnika temp zew. ale to sie usmiechne pewnie do lobivan'a
powracajacy temat zamulenia ... aczkolwiek nie w takim stopniu jak to mialo miejsce wczesniej gdyz jezdze w wypietej przeplywce a mianowicie sprawa wentylatora glownego z tego co wiem posiada 2 biegi ... podczas cieplych dni i wysokiej temperatury pracy odczuwalny jest spadek mocy po zalaczeniu wisko(obciazenie) ... teraz pytanie czy po wymianie tego sprzegla powinno byc odczuwalne zamulenie po zalaczeniu wyzszego biegu?? bo nei wiem czy wymieniac przy rozrzadzie czy poczekac