Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.8 t quatro 150km ] Moja piekność przed ulepszeniem

Prezentacja w/w aut.
SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 12 lip 2010, 08:41

Panowie panowie odrobina nieścisłości się wkradła widzę gdyż nie jest to silnik Biturbo tylko doładowany wypornościowym kompresorem który z resztą widać na fotce u góry <ok>
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 lip 2010, 10:45

santo jak zwykle czujny heheeh <piwo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 12 lip 2010, 14:49

SANT0 pisze:Panowie panowie odrobina nieścisłości się wkradła widzę gdyż nie jest to silnik Biturbo tylko doładowany wypornościowym kompresorem który z resztą widać na fotce u góry <ok>
Otóż to:
Obrazek
Silnik zapewne trafi do nowej s6'ki.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 lip 2010, 14:53

nie może być! mógłbym przysiadz ze jest pod maska u mnie


heheeheheh.ojojojojjo.maszynka <piwo> diabeł <piwo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 12 lip 2010, 15:02

yogibear1, ja to bym na twoim miejscu sprawdził jaki jest rozstaw kanałów ssących itd bo dorwać to można na allegro za 3 tyś około a zamontować to już nie problem <ok>
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 lip 2010, 15:05

przestań przestań nie kus nie kus <ok>

[ Dodano: 2010-07-12, 15:06 ]
eheehehehehhe <piwo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 12 lip 2010, 19:44

no i sie wydalo ... :-?
Dzieki SANTOS ze sprostowales temat,bo cos mi sie wlasnie niechcialo wierzyc ze to 3,0Biturbo bo nigdy o takim nieslyszalem,ale kolega,, pldrago,, z taka pewnoscia stwierdzil ze to Biturbo i podal parametry ze uwierzylem(myslalem ze chlopak wie co ma i czym jezdzi)no ale jak widac bywa i tak ze ludzie nawet niewiedza jakimi samochodami jezdrza <haha>
<ok>

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 12 lip 2010, 22:34

Oj zdarza się w sumie bardzo myląca jest nazwa TFSI a powinno byc SCFSI albo KFSI he he a tu tak zrobili że człowiek jak nie zajrzy tu i tam to wielkie G wie o swoim samochodzie heheheeh <ok>
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 13 lip 2010, 00:51

nie no jasna sprawa ze sie zdaza,luzik
na szczescie mamy jeszcze kilku znawcow na forum,jeszcze raz dzieki za info. Santo bo potem bym chodzil i powtarzal glupstwa a znajac siebie to bylbym przytym uparcie obstawal,az ktos by mi udowodnil i najadlbym sie wstydu <ok>

pldrago
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 kwie 2010, 11:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pldrago » 13 lip 2010, 20:48

Widze że wciągła was dyskusja mam coś tak dla wyjaśnienia
A tak po zatym to bardzo mi przykro jeżeli ktos wypowiada się jako znawca a popełnia fatalny bląd
wiem co mam pod maską

http://www.autoblog.com/2007/11/20/audi ... l-tfsi-v6/
tak wieć sorki ale trzeba sie dokształacać :)
Wcześniej już wspominałem że siągana była ze stanów na tamtym rynku pojawiły sie w 2008 roku
ÂŻycze dalszego miłego konteplowania na temat :-)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 13 lip 2010, 21:10

Oho zaczyna się , zrób zdjęcie jak możesz sprężarek po bokach silnika i rury do chłodnic powietrza doładowanego to wtedy przyznam się do swej niewiedzy i będę bił się w pierś.

A i może jakiś diagram schemat poglądowy tego silnika wrzucić i jakie turbosprężarki zostały zastosowane bo zżera mnie ciekawość czy jeszcze na k03 lata czy już może k04 będę wdzięczny za info

Pozdrawiam. ;-)

A poza tym taki mały konkurs znajdź różnicę między tym zdjęciem co sam wrzuciłeś swojego auta ten silnik od góry a to co wkleił kolega wyżej dokładnie ten sam kolektor ssący z dwiema chłodnicami wodnymi powietrza doładowanego i podcięcie w osłonie tuż przy zamku na koło pasowe od kompresora to takie najważniejsze szczegóły stwierdzające że turbo tam nie ma.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 21:35 przez SANT0, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

pldrago
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 kwie 2010, 11:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pldrago » 13 lip 2010, 21:34

Schemat nie omieszkam zamieścic a tak a propo podobny silnik ma audi RS6 FSI twin-turbo z tą róznica że tam jest 580 KM

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 13 lip 2010, 21:38

O losie, to nie ma nic wspólnego że jest napisane tfsi jeden jest na sprężarkach a drugi na kompresorze a jak nie wierzysz to podjedz do aso Audi i zapytaj jakie tam są sprężarki i ile czekać po pałowaniu żeby sprężarki ostygły.Myląca nazwa TFSI i tyle i nie sugeruj się tym bełkotem co wkleiłeś lepiej sprawdź to w rzetelnym źródle.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

pldrago
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 kwie 2010, 11:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pldrago » 13 lip 2010, 21:50

Letkie zdenerwowanie widze nie szkodzi przy okazji bede na servisie tak wiec dołacze "ekspetyze" co to za diabeł pod maską siedzi

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 13 lip 2010, 21:52

http://tylik.motogrono.pl/nowe-audi-s4- ... o-korzeni/ poczytaj to powinno rozjaśnić.

[ Dodano: 2010-07-13, 21:56 ]
ÂŻadne zdenerwowanie jestem totalnie na luzie chcę po prostu żebyś wiedział czym będziesz jeździł bo podejdzie ktoś do Ciebie co będzie kumaty zapyta czy głośny w czasie jazdy kompresor a ty palniesz że to nie kompresor tylko bi turbo i po co to na szkodę użytkownika Audi tego nie robię tylko dla twojego dobra uwierz. ;-) :mrgreen: poczytaj to co ci wkleiłem naprawdę spoko lektura.

Pozdrowienia :-D
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja