
[A6 C5 1.8 t quatro 150km ] Moja piekność przed ulepszeniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
no i sie wydalo ... :-?
Dzieki SANTOS ze sprostowales temat,bo cos mi sie wlasnie niechcialo wierzyc ze to 3,0Biturbo bo nigdy o takim nieslyszalem,ale kolega,, pldrago,, z taka pewnoscia stwierdzil ze to Biturbo i podal parametry ze uwierzylem(myslalem ze chlopak wie co ma i czym jezdzi)no ale jak widac bywa i tak ze ludzie nawet niewiedza jakimi samochodami jezdrza <haha>

Dzieki SANTOS ze sprostowales temat,bo cos mi sie wlasnie niechcialo wierzyc ze to 3,0Biturbo bo nigdy o takim nieslyszalem,ale kolega,, pldrago,, z taka pewnoscia stwierdzil ze to Biturbo i podal parametry ze uwierzylem(myslalem ze chlopak wie co ma i czym jezdzi)no ale jak widac bywa i tak ze ludzie nawet niewiedza jakimi samochodami jezdrza <haha>

Widze że wciągła was dyskusja mam coś tak dla wyjaśnienia
A tak po zatym to bardzo mi przykro jeżeli ktos wypowiada się jako znawca a popełnia fatalny bląd
wiem co mam pod maską
http://www.autoblog.com/2007/11/20/audi ... l-tfsi-v6/
tak wieć sorki ale trzeba sie dokształacać
Wcześniej już wspominałem że siągana była ze stanów na tamtym rynku pojawiły sie w 2008 roku
ÂŻycze dalszego miłego konteplowania na temat
A tak po zatym to bardzo mi przykro jeżeli ktos wypowiada się jako znawca a popełnia fatalny bląd
wiem co mam pod maską
http://www.autoblog.com/2007/11/20/audi ... l-tfsi-v6/
tak wieć sorki ale trzeba sie dokształacać

Wcześniej już wspominałem że siągana była ze stanów na tamtym rynku pojawiły sie w 2008 roku
ÂŻycze dalszego miłego konteplowania na temat

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Oho zaczyna się , zrób zdjęcie jak możesz sprężarek po bokach silnika i rury do chłodnic powietrza doładowanego to wtedy przyznam się do swej niewiedzy i będę bił się w pierś.
A i może jakiś diagram schemat poglądowy tego silnika wrzucić i jakie turbosprężarki zostały zastosowane bo zżera mnie ciekawość czy jeszcze na k03 lata czy już może k04 będę wdzięczny za info
Pozdrawiam.
A poza tym taki mały konkurs znajdź różnicę między tym zdjęciem co sam wrzuciłeś swojego auta ten silnik od góry a to co wkleił kolega wyżej dokładnie ten sam kolektor ssący z dwiema chłodnicami wodnymi powietrza doładowanego i podcięcie w osłonie tuż przy zamku na koło pasowe od kompresora to takie najważniejsze szczegóły stwierdzające że turbo tam nie ma.
A i może jakiś diagram schemat poglądowy tego silnika wrzucić i jakie turbosprężarki zostały zastosowane bo zżera mnie ciekawość czy jeszcze na k03 lata czy już może k04 będę wdzięczny za info
Pozdrawiam.

A poza tym taki mały konkurs znajdź różnicę między tym zdjęciem co sam wrzuciłeś swojego auta ten silnik od góry a to co wkleił kolega wyżej dokładnie ten sam kolektor ssący z dwiema chłodnicami wodnymi powietrza doładowanego i podcięcie w osłonie tuż przy zamku na koło pasowe od kompresora to takie najważniejsze szczegóły stwierdzające że turbo tam nie ma.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 21:35 przez SANT0, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
O losie, to nie ma nic wspólnego że jest napisane tfsi jeden jest na sprężarkach a drugi na kompresorze a jak nie wierzysz to podjedz do aso Audi i zapytaj jakie tam są sprężarki i ile czekać po pałowaniu żeby sprężarki ostygły.Myląca nazwa TFSI i tyle i nie sugeruj się tym bełkotem co wkleiłeś lepiej sprawdź to w rzetelnym źródle.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
http://tylik.motogrono.pl/nowe-audi-s4- ... o-korzeni/ poczytaj to powinno rozjaśnić.
[ Dodano: 2010-07-13, 21:56 ]
ÂŻadne zdenerwowanie jestem totalnie na luzie chcę po prostu żebyś wiedział czym będziesz jeździł bo podejdzie ktoś do Ciebie co będzie kumaty zapyta czy głośny w czasie jazdy kompresor a ty palniesz że to nie kompresor tylko bi turbo i po co to na szkodę użytkownika Audi tego nie robię tylko dla twojego dobra uwierz.
:mrgreen: poczytaj to co ci wkleiłem naprawdę spoko lektura.
Pozdrowienia :-D
[ Dodano: 2010-07-13, 21:56 ]
ÂŻadne zdenerwowanie jestem totalnie na luzie chcę po prostu żebyś wiedział czym będziesz jeździł bo podejdzie ktoś do Ciebie co będzie kumaty zapyta czy głośny w czasie jazdy kompresor a ty palniesz że to nie kompresor tylko bi turbo i po co to na szkodę użytkownika Audi tego nie robię tylko dla twojego dobra uwierz.

Pozdrowienia :-D
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...