Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.8 t quatro 150km ] Moja piekność przed ulepszeniem

Prezentacja w/w aut.
Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 14 lip 2010, 01:26

Hymm...jedymn zdaniem uwazam ze artykul przedlozony przez SANTOSA rozwiewa wszelkie watpliwosci odnosnie systemu doladowania zastosowanego w autku pldrago jak i rowniez kwestie tego kto jest znawca tematu a komu przydaloby sie jeszcze odrobina wiedzy w temacie by na przyszlosc niemieszac w glowie jeszcze mniej wiedzacym na ten temat ludziom i tym samym nie narazac ich na niepotrzebny wstyd,,tak?,,

odnosnie nazewnictwa poprawnego to jak wiadomo kazda firma ma swoje mankamenty w tej dziedzinie niemniej jednak kierujac sie powszechnymi nazwami i prawidlowym pojeciem z cala pewnoscia stwierdzam ze nazwanie silnika doladowanego kompresorem a nie dwoma indywidualnie(osobno) mocowanymi ,,turbo-sprezarkami,,ze to biturbo jest poprostu niewlasciwe i mylace dla innych.

kolego pldrago jak juz kolega SANTO powiedzial kazdemu sie moze zdazyc pomylka natomiast klase czlowieka poznaje sie po umiejetnosci przynania sie do bledu a,,szczytem kultury,, jest przeproszenie za swoj blad.(niesugeruje tu ze jestes nie kulturalny) jednak mysle ze w swietle tak dobitnych faktow nalezalo by sie przynajmniej przyznac do bledu,a jak Ty postapisz to juz ...
Musze tez zaznaczyc ze kto jak kto ale jesli chodzi o SANTO-sa to mylisz sie rowniez w kwestji jak to ujoles,,letkiego zdenerwowania,,gdyz akurat ten forumowicz jest chyba najbardziej zrownowazonym czlonkiem tego forum zeby niepowiedziec ze najspokojniejszym ;-) i napewno jesli juz to niebyl on ,,letko zdenerwowany,,a co najwyzej ,,letko,,rozbawiony Twoja hipoteza ,,3,0biturbo,, oparta jedynie o ze tak powiem niezrozumialy belkot w nieznanym jezyku zciagniety z jakiegos baneru.

SANT0, dobry czlowieku dzieki Ci ze mimo swoich licznych zajec tym razem zwiazanych pewnie z wakacjami znalazles chwilke dlanas to jest (mnie i pana pldrago)i wyprowadziles nas z bledu bo ja osobiscie bardzo nielubie zabierac glos i sie przy tym upierac jesli niemam racji,bo wtedy poprostu wychodze na ,,prostackiego balwana,,
A gdyby nie Twoja interwencja to mogloby do tego dojsc heh.

Pletujac temat ,,3,0biturbo,,mozemy chyba uznac juz za wyczerpany <ok>z korzyscia dla wszystkich bo pldrago w koncu wie czym jezdzi a ja niebede chodzil i glupot po nim powtazal hehe.
I super chlopaki bo wlasnie w taki sposob dochodzi sie do faktow(gdzie drwa leca tam wiora rabia)czy jakos tak heh

pozdrowki

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 14 lip 2010, 08:33

popieram,zanim sie cos powie to lepiej byc w 200%pewnym.
bołatwo sie zbłażnić. :shock: <beczy>

[ Dodano: 2010-07-14, 08:36 ]
i jeszcze jedno w najnowszej rs6 jest :
http://www.auto-blog.pl/audi-rs6-v10-biturbo/


a nie twin turbo . <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja