[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
nie do końca, bo przy pedale hamulca masz dwa czujniki, i jak jeden z nich nie działa to tak to informuje, miałem taki przypadek w golfie III i w pasacie b4 i w T4 wszystko w TDI.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 09:30 przez piatek, łącznie zmieniany 1 raz.
robak26, idz na calosc bierz te tarcze.jak dostaniesz dobra cene czyli do 150 zl z inwerterem to sie nei zastanawiaj.ja sam bym przejal ale ja mam inne skale na zegarkach....
[ Dodano: 2010-06-29, 10:39 ]
[ Dodano: 2010-06-29, 10:38 ]
administator powinien pomyslec nad stworzeniem mini czata dla rezaczy

[ Dodano: 2010-06-29, 10:39 ]
[ Dodano: 2010-06-29, 10:38 ]
administator powinien pomyslec nad stworzeniem mini czata dla rezaczy





- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
tomkom1, zegarki już lecą do ciebie.
http://www.allegro.pl/item1092636782_li ... nzyna.html
Tarczki i obudowa twoja.
U mnie na tarczy już 213...tys.
Zastanawiam się czy nie będzie przekłamań na wskaźniku paliwa, bo coś tam słyszałem o programowaniu go.
piatek, nie gniewasz się za OT.
http://www.allegro.pl/item1092636782_li ... nzyna.html
Tarczki i obudowa twoja.
U mnie na tarczy już 213...tys.
Zastanawiam się czy nie będzie przekłamań na wskaźniku paliwa, bo coś tam słyszałem o programowaniu go.
piatek, nie gniewasz się za OT.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 14:16 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.
robak26, tu jest tak fajnie ze nawet same wskazniki sa odpowiednio naiwniete.tzn jak zalozysz do dobrze zaprogramowanego liznika predkosiomierz z tarcza do 240 i do 180 to oba beda chodzic dobrze.chodzi najprawdopodobniej o odpowiednie nawiniecie zwoi w silniczkach.wiadomo mneij zwoi to bedzie sie wychylal mniej lub odwrotnie.takze wazne zeby przekladac cale silniczki a nie tylko tarcze.podobnie moze byc z paliwem wiec przeloz swoj dla pewnosci i bedzie miodzio.ale z tego co kojarze to nie powinno nic krzaczyc
robak26, taempomatu jeszcze nie przerabialem bo mi nie potrzebny.ja mam tylko jedno polozenie pedalu gazu.czyli max...czasami ospuszczam miedzy zmiana biegow hehehe takze dla mnei zbedny gadzet.a powaznie to nie pamietam ale od strony manetki cos sztukowalem szybkiemu-ensowi a do kompa to sie wpinal centrlanie w zyly przed kompem.co do oszukiwania nie ma opcji bo zalosc bedziesz mial z pamiecia od 2.5tdi.wszystko jest zapisane w tej pamiatce wiec nie ma opcji....powaznei trzeba by to przeniesc do odzielnego tematu bo robimy ostry OT.zaloz nowy temat odnosnie pytan o ac/bc a admin nam to przeniesie zeby koledze nie zasmiecac opisu...pzdr.
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
robak26, do manetki ja też nie miałem kostki, przylutowałem kabelki, przy zegarach miałem wszystkie kostki bo tylko takiego kompletu szukałem na allegro.
piny do kompa nie będą pasować od radia bo przy (nie masz jeszcze manetki?) manetce są okrągłe a przy tablicy małe.
co do rozpiski kostek po polsku to znalazłem na forum audi polska, ale już nie pamietam gdzie
piny do kompa nie będą pasować od radia bo przy (nie masz jeszcze manetki?) manetce są okrągłe a przy tablicy małe.
co do rozpiski kostek po polsku to znalazłem na forum audi polska, ale już nie pamietam gdzie

- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Już mnie nie zaskakuje twoja dobroczynność tomkom1.
Znalazłem opis kostek:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Stara strona się wypaliła.
Niektóre tłumaczenia są śmieszne, ale wiadomo o co chodzi.
A to do wpięcia w kompa:
![Obrazek]()
Znalazłem opis kostek:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Stara strona się wypaliła.
Niektóre tłumaczenia są śmieszne, ale wiadomo o co chodzi.
A to do wpięcia w kompa:
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
robak26, przecież dałem Tobie cały opis krok po kroku co trzeba zrobić i opis kostek nic tylko lutownica i jazda 30-45 min i gotowe, nie widzę żadnego problemu.
Wczoraj podłączałem koledze MFA w galaxy MKII, tam to już jest co robić, bo trzeba rozebrać stery i aktywować przez VAG-com, jak wszystko wie się co i jak po kolej to półtorej godzinki i banan na twarzy.
Wczoraj podłączałem koledze MFA w galaxy MKII, tam to już jest co robić, bo trzeba rozebrać stery i aktywować przez VAG-com, jak wszystko wie się co i jak po kolej to półtorej godzinki i banan na twarzy.