Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 29 cze 2010, 09:15

nie do końca, bo przy pedale hamulca masz dwa czujniki, i jak jeden z nich nie działa to tak to informuje, miałem taki przypadek w golfie III i w pasacie b4 i w T4 wszystko w TDI.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 09:30 przez piatek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 29 cze 2010, 09:27

piatek, no szukam i kombinuję.
Pozdro.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 29 cze 2010, 10:37

robak26, idz na calosc bierz te tarcze.jak dostaniesz dobra cene czyli do 150 zl z inwerterem to sie nei zastanawiaj.ja sam bym przejal ale ja mam inne skale na zegarkach....

[ Dodano: 2010-06-29, 10:39 ]
[ Dodano: 2010-06-29, 10:38 ]
administator powinien pomyslec nad stworzeniem mini czata dla rezaczy <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 29 cze 2010, 13:52

tomkom1, zegarki już lecą do ciebie.
http://www.allegro.pl/item1092636782_li ... nzyna.html
Tarczki i obudowa twoja.
U mnie na tarczy już 213...tys.
Zastanawiam się czy nie będzie przekłamań na wskaźniku paliwa, bo coś tam słyszałem o programowaniu go.

piatek, nie gniewasz się za OT.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 14:16 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 29 cze 2010, 14:12

robak26, tu jest tak fajnie ze nawet same wskazniki sa odpowiednio naiwniete.tzn jak zalozysz do dobrze zaprogramowanego liznika predkosiomierz z tarcza do 240 i do 180 to oba beda chodzic dobrze.chodzi najprawdopodobniej o odpowiednie nawiniecie zwoi w silniczkach.wiadomo mneij zwoi to bedzie sie wychylal mniej lub odwrotnie.takze wazne zeby przekladac cale silniczki a nie tylko tarcze.podobnie moze byc z paliwem wiec przeloz swoj dla pewnosci i bedzie miodzio.ale z tego co kojarze to nie powinno nic krzaczyc

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 29 cze 2010, 14:18

A nie masz przypadkiem tych wsówek do kompa pod tempomat?
Nie wiem gdzie tego szukać.
Bo sygnał spalania to z kostki po prawej?
A nie będzie liczył benzynki w innych normach?
100 pytań do...

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 29 cze 2010, 14:57

robak26, taempomatu jeszcze nie przerabialem bo mi nie potrzebny.ja mam tylko jedno polozenie pedalu gazu.czyli max...czasami ospuszczam miedzy zmiana biegow hehehe takze dla mnei zbedny gadzet.a powaznie to nie pamietam ale od strony manetki cos sztukowalem szybkiemu-ensowi a do kompa to sie wpinal centrlanie w zyly przed kompem.co do oszukiwania nie ma opcji bo zalosc bedziesz mial z pamiecia od 2.5tdi.wszystko jest zapisane w tej pamiatce wiec nie ma opcji....powaznei trzeba by to przeniesc do odzielnego tematu bo robimy ostry OT.zaloz nowy temat odnosnie pytan o ac/bc a admin nam to przeniesie zeby koledze nie zasmiecac opisu...pzdr.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 02 lip 2010, 08:18

dzięki chłopaki, bo przez chwile to ja nie wiedziałem co się dzieje i gdzie jestem :-)

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 lip 2010, 08:28

piatek , a może ty mnie naprowadzisz?
Od czego szukać kostek do manetek?
I czy piny do kompa będą pasować z kości od radia np.?
A rozpiskę kostek w liczniku po polsku gdzie znalazłeś?

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 02 lip 2010, 08:44

robak26, do manetki ja też nie miałem kostki, przylutowałem kabelki, przy zegarach miałem wszystkie kostki bo tylko takiego kompletu szukałem na allegro.
piny do kompa nie będą pasować od radia bo przy (nie masz jeszcze manetki?) manetce są okrągłe a przy tablicy małe.
co do rozpiski kostek po polsku to znalazłem na forum audi polska, ale już nie pamietam gdzie :-)

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 lip 2010, 09:27

Dzięki piatek.
W takim razie trzeba po szrotach pojeździć i znaleźć wtyczkę od kompa.
Pewnie w B4 będzie podobnie.
tomkom1, obiecał mi wysłać małe kostki do licznika.
Może w nich będą jakieś wolne piny.
Najtrudniej będzie z kostkami do manetek.
Pozdro.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 02 lip 2010, 10:45

robak zalatwie ci cos z tymi koscmi

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 lip 2010, 13:39

Już mnie nie zaskakuje twoja dobroczynność tomkom1.
Znalazłem opis kostek:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Stara strona się wypaliła.
Niektóre tłumaczenia są śmieszne, ale wiadomo o co chodzi.
A to do wpięcia w kompa:
Obrazek

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 02 lip 2010, 14:03

robak26, przecież dałem Tobie cały opis krok po kroku co trzeba zrobić i opis kostek nic tylko lutownica i jazda 30-45 min i gotowe, nie widzę żadnego problemu.
Wczoraj podłączałem koledze MFA w galaxy MKII, tam to już jest co robić, bo trzeba rozebrać stery i aktywować przez VAG-com, jak wszystko wie się co i jak po kolej to półtorej godzinki i banan na twarzy.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 02 lip 2010, 14:44

piatek, tylko ze my z robalem nie spoczniemy dopoki bedzie chociaz jeden wolny kabelek w ac hehehhe
nam tam ma podawac nawet prognoze pogody na nastepne 3 dni bo na jutro juz podaje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja