Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C3 3.0 TDI] silnik BMK wymiana na ASB ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 25 cze 2010, 10:45

Aron pisze:Powstrzymałem się przed szybką ripostą, że przecież Wasz najlepszy mechanik, który będzie mi składał auto (on też rozbierał) ma odpowiedni komputer ;). W sobotę Ałdica ma już śmigać ;) Po 4 tygodniach!!!
Uważaj bo jeszcze to czytają :)
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 25 cze 2010, 13:23

SILNIK PASUJE! Swap tych motorów jest bezproblemowy! Dziś jeszcze coś tam ma ustawiać, ładuje się aku, wymiana płynu we wspomaganiu, chłodnicy, oleju w silniku, skrzyni. Pod wieczór przewidziany odbiór auta :mrgreen: Wczoraj jeździliśmy po placu.
Po pracy to chyba każdy (mechanik) może robić co chce ;-)

JandO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: LowerSilesia Legnica

Post autor: JandO » 25 cze 2010, 15:55

No to gratulacje :-D
Powiedz tylko jeszcze który silnik kupiłeś ?
pozdrawiam

Jarek

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 25 cze 2010, 17:39

ASB

Aron