
[A6 C5] 3.0 multitronic jaki gaz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
[A6 C5] 3.0 multitronic jaki gaz?
witam wszystkich magików gazowników
. Przymierzam się do właśnie takiej furki i mam lekki dylemat, a mianowicie jaki gaz założyć? Teraz poruszam się A6 2.4 i mam instalkę elpigazu (średnio zadowolony jestem i chcę coś lepszego). Myślałem o BRC ale w zasadzie nie wiem tak dokładnie czym one się różnią i czy multitronic ma jakiś wpływ na wybór instalki. Proszę o podpowiedź.

Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
tzn że brc nie podejdzie? I w czym te instalki są lepsze od brc?fassi1 pisze:Landi renzo omegas
fassi poczytałem trochę o landi i faktycznie same pozytywy. Problem w tym że w okolicy nie mogę namierzyć nikogo kto to montuje. Więc ponawiam pytanie czemu nie brc i czym się różni od landi???
[ Dodano: 2010-06-20, 17:49 ]
No i nastała cisza
Co powiecie na coś takiego???
http://www.abart.com.pl/I...-Plug-and-Drive
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: niedrzwica duża
witaj . przed ewentualnym montażem staga premium dobrze byłoby podpiąć auto pod skaner ac i sprawdzić czy przez obd przekazywane są info ważne dla premium np korekty krótko i długo terminowe, pętla itp, w starszych modelach często nie było wystarczającej ilości info , jeśli tak było by u ciebie to montaż stag premium mija sie z celem nie da sie uruchomić autoadaptacji i premium chodzi jak zwykły plus... czyli kasa w błoto a co do reduktora to ja nie radziłbym wkładać scorpiona ... jakość wykonania jak i działanie aktualnie pozostawiają wiele do życzenia najlepiej włożyc reduktor dwu stopniowy typu koltec necam lub landi renzo IG a co do listew... jeśli chcesz tanie to reg fast są w cenie valteka a jakościowo wg mnie lepsze od magiców jeśli chcesz droższe to to co mówi fassifassi1 pisze:Już na pewno nie plug & drive, małe możliwości konfiguracyjne a prawie żadne więc na pewno nie do multitronica. Ja bym zakładał Landi renzo omegas albo Stag 300premium z dobrymi wtryskami.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa