Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 3.0 multitronic jaki gaz?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

[A6 C5] 3.0 multitronic jaki gaz?

Post autor: mr.Pit » 18 cze 2010, 21:00

witam wszystkich magików gazowników <piwo> . Przymierzam się do właśnie takiej furki i mam lekki dylemat, a mianowicie jaki gaz założyć? Teraz poruszam się A6 2.4 i mam instalkę elpigazu (średnio zadowolony jestem i chcę coś lepszego). Myślałem o BRC ale w zasadzie nie wiem tak dokładnie czym one się różnią i czy multitronic ma jakiś wpływ na wybór instalki. Proszę o podpowiedź.
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 18 cze 2010, 21:34

Proponuję STAG 300 PLUS , reduktor Scorpion GT , wtryskiwacze - najlepsze to Keihin , ale drogie , później masz Matrixy , Hana , Valtec V34 , reszta ... szkoda gadać .

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 18 cze 2010, 21:43

Czyli jak? wpadam do gazowników gdzie montują brc, podaję im tą liste i wszystko ok????? ile tak w przybliżeniu kosztuje taka konfiguracja?
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 cze 2010, 07:21

Landi renzo omegas

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 19 cze 2010, 11:01

fassi1 pisze:Landi renzo omegas
tzn że brc nie podejdzie? I w czym te instalki są lepsze od brc?
fassi poczytałem trochę o landi i faktycznie same pozytywy. Problem w tym że w okolicy nie mogę namierzyć nikogo kto to montuje. Więc ponawiam pytanie czemu nie brc i czym się różni od landi???

[ Dodano: 2010-06-20, 17:49 ]
No i nastała cisza
Co powiecie na coś takiego???
http://www.abart.com.pl/I...-Plug-and-Drive
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 20 cze 2010, 23:33

Już na pewno nie plug & drive, małe możliwości konfiguracyjne a prawie żadne więc na pewno nie do multitronica. Ja bym zakładał Landi renzo omegas albo Stag 300premium z dobrymi wtryskami.

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 21 cze 2010, 10:41

no dobra przekonałeś mnie. na lpgforum też tak mi doradzili. nie wiem tylko czy znajdę w okolicach gdańska kogoś kto mi tego omegasa zamontuje. fassi dzięki za poradę. pozdro <ok>
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 22 cze 2010, 20:28

mr.Pit pisze:no dobra przekonałeś mnie. na lpgforum też tak mi doradzili. nie wiem tylko czy znajdę w okolicach gdańska kogoś kto mi tego omegasa zamontuje. fassi dzięki za poradę. pozdro <ok>
ÂŹle Ci nie radzę, po czasie przyznasz rację.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 22 cze 2010, 22:13

fassi1 pisze:Już na pewno nie plug & drive, małe możliwości konfiguracyjne a prawie żadne więc na pewno nie do multitronica. Ja bym zakładał Landi renzo omegas albo Stag 300premium z dobrymi wtryskami.
witaj . przed ewentualnym montażem staga premium dobrze byłoby podpiąć auto pod skaner ac i sprawdzić czy przez obd przekazywane są info ważne dla premium np korekty krótko i długo terminowe, pętla itp, w starszych modelach często nie było wystarczającej ilości info , jeśli tak było by u ciebie to montaż stag premium mija sie z celem nie da sie uruchomić autoadaptacji i premium chodzi jak zwykły plus... czyli kasa w błoto a co do reduktora to ja nie radziłbym wkładać scorpiona ... jakość wykonania jak i działanie aktualnie pozostawiają wiele do życzenia najlepiej włożyc reduktor dwu stopniowy typu koltec necam lub landi renzo IG a co do listew... jeśli chcesz tanie to reg fast są w cenie valteka a jakościowo wg mnie lepsze od magiców jeśli chcesz droższe to to co mówi fassi

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 22 cze 2010, 23:00

W autach z ODBII raczej już nie powinno być problemu, ja już mam OBDII i ECU wylicza korekty krótkie i długie biegu jałowego i częściowego obciążenia.

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 23 cze 2010, 00:02

Ja już się nagrzałem na LR full wypas. Może znacie jakiegoś gazownika w pomorskim który mi to dobrze założy???
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 cze 2010, 07:09

Tylko żeby zakładał z wtryskiwaczami Med.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja