[A6 C5] dziwny zgrzyt w okolicach belki
[A6 C5] dziwny zgrzyt w okolicach belki
witam mam problem :-P ...gdzieś z okolic belki z tyłu podczas jak samochód staje w miejscu i jak sie wsiadam do niego to słychać dochodzące z belki dziwny odgłos jakby cos trzeba bylo przesmarować??...strasznie to denerwuje:) z góry dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
kosa777, z Twojej wypowiedzi wynika, że stabilizator tylnej belki ma jakieś gumy. Z tego, co pamietam to jest ta sama konstrukcja co np. w passacie, czyli ajzol metalowy wspawany na końcach. I tyle.
No chyba, że się mylę :mrgreen:
Jedyne gumy jakie mi sie kojarza z tylną belką to jej silentbloki, po jednym na stronę. Czy je miałeś na myśli pisząc
No chyba, że się mylę :mrgreen:
Jedyne gumy jakie mi sie kojarza z tylną belką to jej silentbloki, po jednym na stronę. Czy je miałeś na myśli pisząc
:?:kosa777 pisze:mogą to byś któreś z tulei gumowych
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:00
- Lokalizacja: Szczecin
Slabilizator tylnu zamontowany jest w czterech gumowych obejmach. dwie przymocowyją pręt stabilizatora do nadwozia i dwie kolejne do wahaczy. Jeżeli masz taką możliwość wjedź na kanał, i zmocz te gumy np mydłem lub zwykłym olejem i zobacz czy dalej będzie skrzypieć. Możesz też zaobserwować czy skrzypienie znika przy obfitych deszczach. Jeżeli moczenie gumowych obejm stabilizatora nic nie zmieni i skrzypienie będzie takie samo to nie jest to stabilizator. Pamiętaj, że wszystkie tuleje wahaczy są mocowane do nadwozia za pomocą wspomnianych przez kogoś wyżej - silentblokach. one też zanim się poluzują zaczynają skrzypieć. Szukaj więc na spokojnie metodą eliminacji. Jak znajdziesz przyczynę to pamiętaj, że wymieniając tuleję metalowo-gumową lub gumową należu ją zamontować, postawić samochód na równej nawiezcgni i dopiero skręcić. chodzi o to aby guma nie miała wstępnego napięcia bo wtedy szybciej się zerwie.
Pozdr.
Pozdr.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga