Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ASO Audi] Krotoski Cichy, Poznań-Przeźmierowo - odradzam!

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

[ASO Audi] Krotoski Cichy, Poznań-Przeźmierowo - odradzam!

Post autor: crn » 11 cze 2010, 14:16

Temat jest już znany kilku forumowiczom.

Aby w pełni przedstawić sytuację muszę krótko opisać autko i przyczynę wizyty w serwisie.
A6 C6 3.0 Tdi Tiptronic. Przy przebiegu 120 tyś. postanowiłem wymienić olej w Tiptronicu. Zrobiłem to w warsztacie ASB. Jeśli ktoś śledził wątek o wymianie oleju w tej skrzyni to wie, że po wymianie zalecane jest wykonanie adaptacji skrzyni. Pech chciał, że pomimo roku modelowego 2006 nie mam możliwości zresetowania i podejrzenia adaptacji VAGiem. Jedyna możliwość, to jak same mówią zeszyty serwisowe, wgranie nowego oprogramowania do skrzyni.

Z takim właśnie zamiarem udałem się do ASO Krotoski Cichy, Poznań-Przeźmierowo. Panowie umówili na termin prognozując koszt usługi na 200 zł. Zadowolony, że nie będę musiał gnać na ÂŚląsk do Sopy śmignąłem na wykonanie usługi do w/w serwisu. Podczas zdawania autka do serwisu zostałem poinformowany o tym, że przy okazji będzie wykonana akcja serwisowa tzw. wiązki wentylatorów. Zapytałem jeszcze czy mogę być obecny podczas wykonywania usługi - odp. Nie oraz czy wyciągnąć książkę serwisową celem odnotowania przeprowadzonych czynności - ponownie odpowiedź brzmi Nie. Wtedy jeszcze nic nie podejrzewając poczekałem cierpliwie z jednym z forumowiczów w jego A6 na wydanie autka. Autko do odbioru, fakturka 300zł. Zapytałem dlaczego tyle - Pan odpowiedział że tyle trwa taka usługa. Myślę sobie Ok najważniejsze, że mam wszystko już zrobione i wiedząc o tym, że skrzynia będzie łapać adaptację spokojnie udałem się do domu.

Ponieważ po wykonanej usłudze, nie zauważyłem najmniejszej zmiany w pracy skrzyni postanowiłem autko podłączyć pod kompa. W sterowniku skrzyni mamy bardzo fajną możliwość sprawdzenia ilości przeprowadzonych programować pamięci flash. Nie chciałem uwierzyć w to co zobaczyłem. Ilość programowań - ZERO! Myślę sobie niemożliwe. Dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów, który aktualizację miał przeprowadzoną u Sopy, zweryfikowałem, że zmiana softu wiąże się ze zmianą stanu licznika programowań oraz numerem softu. U mnie żadnych zmian! Co jest grane myślę i dzwonię do serwisu.
I tutaj się zaczyna. Pan z serwisu po rozmowie z technikiem z rozbrajającą szczerością przyznał i potwierdził to co ustaliłem: "Rzeczywiście u Pana w samochodzie nie było przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania w skrzyni biegów". :shock:
Pytam dalej za co wystawiona jest faktura? Odpowiedź: pracownik serwisu nie znalazł nowszego oprogramowania do Pana skrzyni i wykonał nastawy w domyśle wyzerowanie adaptacji. No i tutaj łapiemy serwis na drugim oszustwie bo jak wcześniej wspomniałem u mnie nie da się bez nowego softu. Tutaj potwierdzenie z zeszytów serwisowych.

Cyt.:
"W samochodach do roku modelowego
2005 włącznie nie można ani odczytać,
ani skasować wartości adaptacyjnych. Aby
w takim samochodzie dało się skasować
wartości adaptacyjne, trzeba wykonać
update oprogramowania sterownika
skrzyni biegów."

Serwis uparcie jednak twierdzi, że nastawy wykonał i co ciekawe przeprowadził adaptacje. Czyli pracownik wykonał jazdę adaptacyjną. Ponieważ jak wcześniej wspomniałem byłem pod salonem z jednym z forumowiczów (nie wiem czy mogę wymienić z którym :) ) i absolutnie nie widzieliśmy aby auto opuściło serwis. Ponoć jest jakiś drugi wyjazd i mogliśmy rzeczywiście nie widzieć ale tutaj druga rzecz. Jestem przekonany, że w tamtych godzinach w Poznaniu takiej jazdy wykonać się po prostu nie da i tyle. Mamy więc trzecie już mijanie się z prawdą.

Na pytanie dlaczego nie zostałem wcześniej poinformowany o braku aktualizacji Pan powiedział, że zapomniał mnie o tym po prostu poinformować. Po awanturze jaką im skręciłem zaproponowali mi przez telefon, że mogą wystawić korektę do faktury i zmienić pozycję faktury na usługę tzw. nastawów (czyli tak naprawdę zamieść sprawę pod dywan i zrobić sobie porządek w papierach) lub korzystniej rozliczyć w przyszłości wykonywane usługi :roll: Poinformowałem szanownego Pana, że nie mam zamiaru więcej korzystać z ich usług.

Na początku lipca jestem umówiony u Sopy na wgranie softu. Na 90% jest nowszy soft do mojej skrzyni. Jestem ciekaw jak na to zareagują panowie serwisanci.

Dzisiaj minął 14 dniowy termin na rozpatrzenie mojej pisemnej reklamacji. Odpowiedzi na oficjalne pismo brak! Mamy więc oprócz robienia w wała dodatkowo totalną olewkę klienta.
Co ciekawe, po trzech tygodniach od wizyty w serwisie w bazie Audi nie ma żadnego wpisu dotyczącego naprawy. Zarówno tego od update softu jak i od akcji serwisowej. Jeszcze nie zdążyłem sprawdzić ale wydaje mi się, że tej akcji też nie zrobili. A jeśli zrobili to jadąc do innego serwisu będą chcieli ponownie ja wykonać bo system zgłosi, że akcja jest niezrealizowana.

Nie wiem jak Wy ale nienawidzę tego gdy ktoś mnie oszukuje. Szczególnie jeśli jest to serwis, który ma poniekąd monopol na pewien zakres usług. Tu nie chodzi o te 300 zł ale o poświęcony czas i sam fakt jak kolesie z ASO robią nas w wała! Wyobraźcie sobie ilu klientów ASO nie ma dostępu do wiedzy jak my i nie ma np. interfejsu. Gdyby nie dociekliwość, żył bym w błogiej nieświadomości z "najnowszym softem" a serwis zadowolony, że oskubał praktycznie za nic. Mam nadzieję, że praktyka którą stosuje poznański serwis da do myślenia potencjalnym klientom.

Ponieważ, w imię zasady nie zamierzam odpuścić tej oszukańczej praktyki myślę o skrobnięciu pisemka do Audi Polska. Zapytam się czy to ich wytyczne dotyczące obsługi klientów są powodem takich sytuacji. Dołączę fakturkę i niech sprawdzą co faktycznie robią wszechwiedzący serwisanci. Dodam jeszcze, że Pan w serwisie przestrzegał mnie przed upublicznianiem tej sytuacji. Ciekawe dlaczego?

Podsumowując. Omijajcie ten serwis szerokim łukiem a i innych kontrolujcie i sprawdzajcie. Jestem ciekaw Waszych opinii na ten temat. A może jakieś sugestie macie?
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 11 cze 2010, 14:53

to jakaś masakra :evil: i to serwis audi ,rozumiem serwis "kowal-stodoła" ale audi .....

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 11 cze 2010, 14:56

Od dawna do ASO mam ograniczone zaufanie, dla tego przy ich pracy lubię patrzeć im na ręce.

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 11 cze 2010, 14:58

MaTyS pisze:Od dawna do ASO mam ograniczone zaufanie, dla tego przy ich pracy lubię patrzeć im na ręce.
Niestety, pomimo prośby, takiej możliwości nie miałem. Właściwie to już wiadomo jaka jest jedna z przyczyn bądź też skutek takiego zakazu.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 11 cze 2010, 16:26

ASO to banda patałachów na niczym się nie znających.Omijać szerokim łukiem.Nie jeden Pan Wiesio w swoim garażu zrobi więcej dobrego niż pseudo fachowcy z ASO.
usunieto !!

Awatar użytkownika
raphal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 16 gru 2008, 10:47
Lokalizacja: Polska/Europa/Świat

Post autor: raphal » 11 cze 2010, 20:02

Dzisiaj minął 14 dniowy termin na rozpatrzenie mojej pisemnej reklamacji. Odpowiedzi na oficjalne pismo brak!
Ważne, czy występujesz jako firma (fakturka), czy jako konsument (paragon).

Jeśli wziąłeś paragon to jesteśmy w domu. Jeśli sprzedawca w terminie 14 dni nie ustosunkuje się do żądania konsumenta, to uważa się, że uznał je za uzasadnione. Wynika to z art. 8 ust. 3 ustawy. Odpowiedź nie może na klienta „czekać” w sklepie. Trzeba się z nim skontaktować, choćby telefonicznie czy za pomocą SMS-a i ją przekazać.

W przypadku faktury nie ma terminu na rozpatrzenie reklamacji. Tu działa kodeks cywilny i jedyna metoda to sprawa sądowa.

Bolekru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 24 wrz 2009, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bolekru » 12 cze 2010, 09:52

No cóż zasada ograniczonego zaufanie, no kurde ten serwis optycznie z zewnątrz to wygląda na porządny , "nie wszystko złoto co się świeci", z tego wynika że kadra kierownicza to jacyś cieniasy :-(
Pozdrawiam

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 12 cze 2010, 13:44

raphal, niestety poszła fakturka. Wprawdzie na osobę fizyczną prowadzącą działalność ale mimo wszystko fakturka. Przyznam, że nie wiedziałem o tej różnicy w przypadku reklamacji. Z sądem sobie dam spokój. Nie warto się szarpać dla takiej kwoty.
Tak tylko mi przyszło do głowy czy to czasem nie wyczerpuje znamion oszustwa? Nie znam się na prawie i chyba sobie odpuszcze prawne wycieczki. Skrobnie się pisemko do Kulczyka i może wjadą im tam z jakimś audytem. Tak, żeby na przyszłość trochę inne podejście do klienta mieli skurczybyki.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

Awatar użytkownika
raphal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 16 gru 2008, 10:47
Lokalizacja: Polska/Europa/Świat

Post autor: raphal » 13 cze 2010, 15:58

Teoretyzując, dałoby się wytoczyć sprawę o oszustwo. Aczkolwiek w bitwie prawników to sprawa na lata. Dlatego ASO są tak bezczelne i bezkarne, bo o tym wiedzą.
"Art. 286 kodeksu karnego określa, iż kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 13 cze 2010, 21:01

No to widzę ładnie w kulki polecieli... :-/

Proponuję sprawę jednak nagłośnić. Co myślicie o napisaniu do Auto ÂŚwiatu albo Motoru do działu "Porady"/"Interwencje"? ;-)

Awatar użytkownika
raphal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 16 gru 2008, 10:47
Lokalizacja: Polska/Europa/Świat

Post autor: raphal » 14 cze 2010, 00:00

Camel- pisze:No to widzę ładnie w kulki polecieli... :-/

Proponuję sprawę jednak nagłośnić. Co myślicie o napisaniu do Auto ÂŚwiatu albo Motoru do działu "Porady"/"Interwencje"? ;-)
Takie gazetki nie zadzierają ze swoimi reklamodawcami. Szczególnie der Auto Bild. Proponuję po prostu bojkot. Nie jeździć tam.

Awatar użytkownika
Guncin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 17 maja 2010, 17:55
Lokalizacja: 3Miasto

Post autor: Guncin » 14 cze 2010, 08:51

raphal pisze:
Camel- pisze:No to widzę ładnie w kulki polecieli... :-/

Proponuję sprawę jednak nagłośnić. Co myślicie o napisaniu do Auto ÂŚwiatu albo Motoru do działu "Porady"/"Interwencje"? ;-)
Takie gazetki nie zadzierają ze swoimi reklamodawcami. Szczególnie der Auto Bild. Proponuję po prostu bojkot. Nie jeździć tam.
Auto ÂŚwiat to pewnie faktycznie nie zrobi nic przeciwko nim ale turbo kamera na tvn turbo raczej na pewno coś zawalczy :) oni lubią takie tematy na temat serwisów autoryzowanych.
Bo to jak zachował sie serwis to po prostu kpina i myślę ze więcej osób powinno się o tym dowiedzieć i to faktycznie będzie dla nich największą kara!!

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 14 cze 2010, 09:57

Też mi przyszło do głowy z TVNem. Sądzę jednak, że trochę za mała waga sprawy, choć praktyka ze wszech miar naganna. Gazety? Można spróbować. Jak będę miał chwilę czasu to napiszę maila. Raphal pewnie ma jednak rację i sprawy reklamodawcy nie ruszą. Druga sprawa to z tymi prawnikami. Rzeczywiście czują się mocni. Nawet podczas rozmowy padły na ten temat słowa :)

Mam jednak nadzieję, że dzięki temu opisowi chociaż kilka osób zastanowi się przed wydaniem swoich, często ciężko zarobionych pieniędzy u tych darmozjadów. :-/

Chciałem jeszcze podziękować userowi Redi39. Dzięki niemu zdobyłem info niezbędne do potwierdzenia matactwa serwisu Krotoski-Cichy.
Następny etap to wgranie nowego softu w innym miejscu na początku lipca. Potem będziemy kombinowali co dalej z fantem zrobić.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

tomekst82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 17 maja 2010, 17:42
Lokalizacja: dębno/zachodniopomorskie

Post autor: tomekst82 » 14 cze 2010, 21:05

Też miałem (NIESTETY) doczynienia z ASO Krotoski-Cichy ale oddziałęm Piła,
BANDA GAMONI I OSZUSTÓW !!!
Oddałęm im samochód w zimie po małej kolizji, w/g ich opinii naprawa miała trwać 2 tygodnie okazało się prawie 2 m-ce, każda rozmowa po chwili zamieniała się w ostrą kłótnie oczywiście z mojej strony, telefon do ich centrali do Przeźmierowa to jak grochem o ścianę, dopiero telefon do importera Kulczyk-Tradex dało cień szansy ale na krótko, zaczęli się interesować tzn wykonali 1 telefon do mnie i oczywiście kłamiąc mnie odnośnie stanu mojego samochodu( postępu prac), ale to sprostowałem robiąc awanturę przy klientach dla kłamliwego szefa serwisu przy odbiorze samochodu. Przy okazji oddawania samochodu kazałem sobie zmienić olej w skrzyni( multitronic 7G). Ale tego nie wykonali bo " mechanik który dostał zlecenie przez 6 tygodni nie zamówił filtra " KPINA.

Spróbuj zadzwonić do głównego importera Kulczyka może zaczną coś robić w Twojej sprawie.

TAK WIęC WSZYSTKIM GORÂĄCO ODRADZAM TEN NIBY sERWIS

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 14 cze 2010, 22:29

crn pisze:Następny etap to wgranie nowego softu w innym miejscu na początku lipca. Potem będziemy kombinowali co dalej z fantem zrobić
Jeśli chcesz dalej jakos sprawe pchnac to przed wgraniem nowego softu powinienes zrobic eks[ertyze pzmot. Pytanie tylko czy znajdziesz na tyle kumatego rzeczoznawce. ale to sa dodatkowee koszty i to raczej wieksze niz rachunek ktory zaplaciles, wiec ... Wydaje mi sie, ze pozostaje jedynie unikanie tego zakladu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Odradzam (spoza Forum)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga