[A6 C5 2.8 Q] Problem z obrotami, potrzebuję pomocy
[A6 C5 2.8 Q] Problem z obrotami, potrzebuję pomocy
Witam wzystkich.
Od dłuższego czasu pam problem z wolnymi obrotami (trzęsie się na biegu jałowym). Byłem u mechanika ostatnio który miał już taki problem i powiedział , że trzeba uszczelnić układ dolotowy. Zostawiłem auto uszczelnił i dalej to samo. Nie bardzo wiemy czego teraz się czepić. Powiedział , ze najlepiej byłoby znaleś kogoś kto ma silnik w częsciach i po kolei podmieniać aż znajdzie przyczynę. Może ktoś w okolicach lublina ma taki motor. Chętnie kupię wszystkie czści z możliwością zwrotu tych nie potrzebnych. Z góry wszystkim dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Od dłuższego czasu pam problem z wolnymi obrotami (trzęsie się na biegu jałowym). Byłem u mechanika ostatnio który miał już taki problem i powiedział , że trzeba uszczelnić układ dolotowy. Zostawiłem auto uszczelnił i dalej to samo. Nie bardzo wiemy czego teraz się czepić. Powiedział , ze najlepiej byłoby znaleś kogoś kto ma silnik w częsciach i po kolei podmieniać aż znajdzie przyczynę. Może ktoś w okolicach lublina ma taki motor. Chętnie kupię wszystkie czści z możliwością zwrotu tych nie potrzebnych. Z góry wszystkim dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Rali,na początek zmień mechanika,pomysł z wymianą częsci do skutku to najgorszy z możliwych,więcej popsujesz niż naprawisz,mam ten sam motor rok i tez quattro tyle ze bez gazu.Ty masz gaz ale zakładam ze problem występuje na benzynie?Lub obu rodzajach paliwa.W mojej tez tak się działo to wyszło ze kabel wysokiego napięcia miał przebicie i poprostu na jeden gar niepalił tak jak powinien.Moze tez byc problem ze świecami, przepływomierzem powietrza,silniczkiem krokowym,lub pomoze zwykłe wyczyszczenie przepustnicy,elektromechanik ci to wszystko sprawdzi.Nie rób sobie niepotrzebnie kosztów dopuki nebędziesz pewny w czym problem.Bo jesli motor się trzęsie tylko na gazie to wina po tej stronie.
Pozdrowionka od Danieles!
Problem występuje na gazie i bęzynie. Nie znam żadnego dobrego elektromechanika w mojej okolicy. Pomysł z podmianką chyba nie jest taki zły. Piszesz że może przewody wysokiego npięcia wadliwe, ale jak mechanik sprawdzi, że przewody są do bani.Może je co najwyżej pomierzyć i sprawdzić czy nie ma mechanicznych uszkodzeń a gdybym miał drugie i po zamianie było by to samo to zamieniłbym np. cewki póżniej przepływomież aż na coś wadliwego wkońcu trafię. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Witam
A wiec tak rozumiem ze obroty nie faluja tylko trzesie buda. Podmeinianie moze nic nie dac. Bo praktycznie bedziesz musial przelozyc wszystko. Ale w kolejnosci sprawdz przewody swiece modul zaplonu. Jesli to nie przyniesie efektu to posrawdzaj czujniki polozenia wałka. Niestety nie wszystkie blady sa dobrze diagnozowane przez komputer. Rozumiem ze wszystkie podcisnienia sa szczelne. Jesli nic nie pomoze to jest jeszcze jedna mozliwosc. Zmienne fazy rozrzadu a konkretniej napinacze , na biegu jałowym zle napina lancuch i lewa lub prawa czesc V nie pracuje dobrze przez co masz wibracje.
Poniewaz nie wiem jaki tym wibracji to jest sprawdz sobie jeszcze kolo pasowe i ewentualnie dwumas chociaz w to drugie to watpie.
A wiec tak rozumiem ze obroty nie faluja tylko trzesie buda. Podmeinianie moze nic nie dac. Bo praktycznie bedziesz musial przelozyc wszystko. Ale w kolejnosci sprawdz przewody swiece modul zaplonu. Jesli to nie przyniesie efektu to posrawdzaj czujniki polozenia wałka. Niestety nie wszystkie blady sa dobrze diagnozowane przez komputer. Rozumiem ze wszystkie podcisnienia sa szczelne. Jesli nic nie pomoze to jest jeszcze jedna mozliwosc. Zmienne fazy rozrzadu a konkretniej napinacze , na biegu jałowym zle napina lancuch i lewa lub prawa czesc V nie pracuje dobrze przez co masz wibracje.
Poniewaz nie wiem jaki tym wibracji to jest sprawdz sobie jeszcze kolo pasowe i ewentualnie dwumas chociaz w to drugie to watpie.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Do sprawdzenia przepływomierz, jeśli po odpięciu wtyczki od przepływomierza auto zachowuje się tak samo to może to oznaczać że padnięty jest właśnie przepływomierz.
Moim zdaniem musisz jechać do dobrego elektryka samochodowego który podepnie auto pod vaga i posprawdza najważniejsze parametry, jak chodzą sondy. Zły skład mieszanki też może powodować takie objawy. Po pierwsze całkowicie przestałbym jeździć na gazie.
Jak sam posiadasz vaga to podepnij i z bloków pomiarowych pokaż blok 2, 32, 33 na rozgrzanym silniku na biegu jałowym.
Moim zdaniem musisz jechać do dobrego elektryka samochodowego który podepnie auto pod vaga i posprawdza najważniejsze parametry, jak chodzą sondy. Zły skład mieszanki też może powodować takie objawy. Po pierwsze całkowicie przestałbym jeździć na gazie.
Jak sam posiadasz vaga to podepnij i z bloków pomiarowych pokaż blok 2, 32, 33 na rozgrzanym silniku na biegu jałowym.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wypisuj bzdur bo będzie musiał jechać 2 razy. Regulacja mapy gazowej nie ma wpływu na właściwości zasilania na benzynie. Zasada jest jedna i odwrotna do tego co poradziłeś. Gaz ustawia się do dobrej benzyny a nie na odwrót. Jak auto źle jeździ na benzynie to odpuścić sobie jazdę na gazie i doprowadzić benzynę do porządku a potem do gazownika.Marvik pisze:Kolego, najpierw jedź wyreguluj dobrze gaz. U mnie to samo się działo i problemem byłą rozjechana mapa w komputerze od gazu. Na benzynie też falowały obroty.
Sorki to mój silnik to w takim razie fenomen. ÂŚrednio po 10tyś od regulacji gazu silnik jak go odpalę trzęsie się jak osika. Parska fuka i nie jedzie. Jadę do regulacji gazu - problem ustaje na kolejne 10tyś. Już tak 2 razy miałem, teraz już zbliża mi się kolejna regulacja
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
Siemka, a jakie powinny byc prawidłowe obroty na biegu jałowym?? U mnie wahają się miedzy 680 a 720. Czy tak powinno byc??? Przedtem miałem problemy z agresywnym przyspieszeniem autko jak by chciało a nie mogło na kompie pokazało mi błędy sąd lambda, po wykasowaniu niby ustało, na dniach będę wymieniał kable WN może to pomoże.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga