
[A6 C6 ALLROAD] 3.0 TDI Quattro - maszyna kosmiczna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wiesz jest coś takiego jak dyrektor banku... (a tych w Luxembourgu nie brakuje) - i bierze to jako auto służbowe a po leasingu na prawo pierwokupu... więc koszty eksploatacji (czytaj koszty paliwa, bo resztę pokrywa leasing) - liczą się w pierwszej kolejności...Etiv pisze:jak pisałem papier przyjmie wszystko, a i kto kupuje diesla by w cztery lata zrobić nim 51 tyś km, przecież to niedorzeczne:D a audi ma tak dobre materiały, że zachęca do cofania liczników.
tak zazdroszczę oczywiście:)
BTW kupowałem swojego w 2008.07/08 wtedy kiedy po 4 latach leasingu te samochody zaczynały pokazywać się w sensownych cenach na rynku wtórnym... nie bite i serwisowane jak bozia przykazała...
Polowałem na A4 3.0 TDI ale komuś za mocno się pochwaliłem ze znajomych i sprzątnięto mi 2006 rocznik z pełnym wyposażeniem sprzed nosa (77000km) z Trier'u (Niemcy)... załamka totalna jeszcze mnie gość wpienił bo zaliczkę 500€ mu zostawiłem aby mieć pewność...
I 4 dni później trafiła mi się A6 za 28000€ - utargowałem na 24000€ i wziąłem...
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Co się czepiacie przebiegu,grunt że auto podoba się a przebieg raczej można sprawdzic.Są kraje że nikt nawet nie pomysli żeby cofac licznik,nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora.Sam wcześniej kupiłem A6 z przebiegiem 103 tys z 2006 roku ze Szwajcarii,też mi się wydawało że ma cofnięty licznik ale jednak historia w serwisie wskazywała że to jest oryginalny przebieg.
A koledze życzę bezawaryjnej jazdy,fura pierwsza klasa.
Pozdrawiam
A koledze życzę bezawaryjnej jazdy,fura pierwsza klasa.
Pozdrawiam

Robin 75, dokładnie tak jak mówisz....
Dziwię się ze ludziska ciągle ciągają fury z Francji (poobijane) i Niemiec (liczniki)
A nikt nie zainteresuje się na poważnie Szwajcarią czy BeNeLuxem
Znam przynajmniej 2 sensownych handlarzy (jeden z BMW - jak myślałem o BMW, ale te plastiki mnie zabijają w aucie nie czuć kasy którą się w nie włożyło, no poza naciśnięciem gazu) którzy mają extra oferty...
Przykład
A4 2008r. quattro 2.0 TDI, full wypas (solar dach, TV i inne) kupił za 16000€, lekko uderzony przód - nie wybite poduszki (błotnik, reflektor, zderzak) - naprawa w PL koło 4k
Sprzedał za około 84000zł
Ale niczego nie ukrywał przed kupującym....
Dziwię się ze ludziska ciągle ciągają fury z Francji (poobijane) i Niemiec (liczniki)
A nikt nie zainteresuje się na poważnie Szwajcarią czy BeNeLuxem
Znam przynajmniej 2 sensownych handlarzy (jeden z BMW - jak myślałem o BMW, ale te plastiki mnie zabijają w aucie nie czuć kasy którą się w nie włożyło, no poza naciśnięciem gazu) którzy mają extra oferty...
Przykład
A4 2008r. quattro 2.0 TDI, full wypas (solar dach, TV i inne) kupił za 16000€, lekko uderzony przód - nie wybite poduszki (błotnik, reflektor, zderzak) - naprawa w PL koło 4k
Sprzedał za około 84000zł
Ale niczego nie ukrywał przed kupującym....
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
nie mniej jednak ja w cuda nie wierzę..firewire pisze:Wiesz jest coś takiego jak dyrektor banku... (a tych w Luxembourgu nie brakuje) - i bierze to jako auto służbowe a po leasingu na prawo pierwokupu... więc koszty eksploatacji (czytaj koszty paliwa, bo resztę pokrywa leasing) - liczą się w pierwszej kolejności...
[ Dodano: 2010-06-04, 21:44 ]
salony masz pierwsza klasa:)raphal pisze:Nieco skórki
tylko te drewienko trochę nie pasuje..
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
Po pierwsze furka 1-sza klasa. Bardzo mi się podoba. I ten grill faktycznie robi wrażenie.
Po drugie :
. Chciałbym Ci zwrócić uwagę że nie jesteś jedyny na świecie i są ludzie którzy nie robią 20 tys. km rocznie, ale znacznie mniejsze przebiegi. Ja mieszkam w dużym mieście gdzie do pracy mam 12 km, na zakupy do hipermarketu mam góra 5 km, do tego dochodzą weekendowe wycieczki i raz w roku nad morze co daje max. 1000-1200 km miesięcznie. Rocznie jak policzysz wychodzi 12000-14000 km. I takich przypadków jak ja znam wiele więc przebieg moim zdaniem może być przwdziwy.
Po trzecie Etiv niektórzy kupują diesla bo po prostu wolą diesla a nie żeby zaraz trzaskać milion km. Pozdrawiam.
Po drugie :
Sorki Etiv ale straszne banialuki piszeszEtiv pisze:przebieg to raczej można do wrzucić do książek z bajkami.
36 tyś dobre, to ja w jeden rok zrobiłem 20 tys km, przy czym auto długo stało i "jeźdzę tylko wokół własnej budy"
-a papier wszystko przyjmie...
a i gorszych zdjęć nie dało się zrobić.

Po trzecie Etiv niektórzy kupują diesla bo po prostu wolą diesla a nie żeby zaraz trzaskać milion km. Pozdrawiam.
nie mniej jednak posiadasz benzynę;) także Twój przebieg jest zrozumiałygrzesiek_wroc pisze:grzesiek_wroc
co do przebiegu diesle ja jestem zdania, że diesel to wół roboczy i nim trzeba nabijać km, a twierdzenia, że komuś podoba się klekot diesla są przesadzone, nie oszukujmy się każda benzyna lepiej brzmi od diesla(porównuję w tym momencie silniki produkowane w dzisiejszych czasach).
jakby nie moja praca wybrałbym 3.0TFSI. niż dpf-owate TDI, które lubi czasem mocno puścić bąka
no ale przecież warto kupić 5 letnie diesle z przebiegiem 30 tyś od lekarza, prawnika czy tudzież w/w bankiera z luksemburga
nie ma co się oszukiwać niestety..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
tu się zgodzę w 100%, niestety ale nasze drogi, zarówno ich stan jak i brak sieci autostrad wymusza mało płynną jazdę przez co auto dostają nieźle w kość.ZelvaBOi pisze:100 tys. km z DE jest w takim samym stanie technicznym jak identyczne z przebiegiem 30 tys. km w PL.
tak jak pisałeś zdarzają się perełki dieselki, które mają małe przebiegi, ale to mały procent;)