[C5] Tourtial - profesionalny sposób montażu instalacji LPG
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Można i tak ale moim zdaniem nie ma potrzeby wchodzić na podszybie żeby to wszystko pochować. Jest dużo lepsze miejsce na komputer w kabinie. Co do magiców to wszystko fajnie że są pojedyncze i pochowane ale z odpornością magiców na brudzenie nie chciałbym ich demontować w takich montażu do czyszczenia co jakiś czas. Gdzie jest podpięcie wody do reduktora?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma żadnego problemu z przeciągnięciem okablowania, ciągniesz tam gdzie idą oryginalne kable od ECU do kabiny. Gazownik który gazował moje auto tak zrobił i uważam że jest to najlepsze miejsce na sterownik. Jak znajdę chwilę to porobię zdjęcia. Gdzie masz złącze diagnostyczne do podłączenia laptopa?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
ta reduktor schowany tam bez sensu.fassi ma racje.
[ Dodano: 2010-05-08, 22:19 ]
fassi wsadziłbys tam kompa na lezaco?bo ja nie.moze sie zamoczyc,u mnie jest zamocowany na wysokosci akumulatora.nie dotyka spodu. :-?
[ Dodano: 2010-05-08, 22:20 ]
co masz na mysli mowiac ........ instalacja? :?: panie pisi.
[ Dodano: 2010-05-08, 22:22 ]
z tego co widze to wyglada to tak ze to wstyd jezdzic na gazie.
hmmmmm. :mrgreen: tak wszystko bunkrowac. :lol:
[ Dodano: 2010-05-08, 22:25 ]
pisi atak na marginesie to sam umiesz gaz zamontowac?


[ Dodano: 2010-05-08, 22:19 ]
fassi wsadziłbys tam kompa na lezaco?bo ja nie.moze sie zamoczyc,u mnie jest zamocowany na wysokosci akumulatora.nie dotyka spodu. :-?
[ Dodano: 2010-05-08, 22:20 ]
co masz na mysli mowiac ........ instalacja? :?: panie pisi.
[ Dodano: 2010-05-08, 22:22 ]
z tego co widze to wyglada to tak ze to wstyd jezdzic na gazie.
hmmmmm. :mrgreen: tak wszystko bunkrowac. :lol:
[ Dodano: 2010-05-08, 22:25 ]
pisi atak na marginesie to sam umiesz gaz zamontowac?

"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
pisizakopane dokladny wyklad dla laikow odnosnie tego filtra prosze.to jak ododatkowy czy zamiast czegos w instalacji?nie smaic sie nie kazdy zna dokladnie budowe nawet wlasnej instalacji.
panowie gaz nie jest wstydem ale nasranie cala kupe kabli przewodow itp na silnik tylko po to pokazac ze sie ma gaz jest bez sensu.uwazam ze w komorze powinno byc jak najmniej takich dokladanych zeczy widocznych..jakos we wnetrzu mysle staracie sie utrzymac oryginalny porzadek z kazdym dolozonym gadzetem.zgadzam sie z pisim co do miejsca montazu kompa.mam tak samo i nie mam z tym problemow.piszecie ze macie kompy w srodku auta.zgoda mozna i tak.ja uwazam ze wygodniej jest regulowac samochod majac komputer diagnostyczny podpiety i lezacy na silniku niz kladzenie laptpa na desce w samochodzie monitorem przez szybe w swoim kierunku.pozostaje rowniez aspekt tego czy ten komp nie jest mimo wszystko lepiej chlodzony w miejscu na podszybiu.mi akurat zalozono perfekcyjnie mysle jesli chodzi o schowanie wsyztskiego pod oslone silnika .
panowie gaz nie jest wstydem ale nasranie cala kupe kabli przewodow itp na silnik tylko po to pokazac ze sie ma gaz jest bez sensu.uwazam ze w komorze powinno byc jak najmniej takich dokladanych zeczy widocznych..jakos we wnetrzu mysle staracie sie utrzymac oryginalny porzadek z kazdym dolozonym gadzetem.zgadzam sie z pisim co do miejsca montazu kompa.mam tak samo i nie mam z tym problemow.piszecie ze macie kompy w srodku auta.zgoda mozna i tak.ja uwazam ze wygodniej jest regulowac samochod majac komputer diagnostyczny podpiety i lezacy na silniku niz kladzenie laptpa na desce w samochodzie monitorem przez szybe w swoim kierunku.pozostaje rowniez aspekt tego czy ten komp nie jest mimo wszystko lepiej chlodzony w miejscu na podszybiu.mi akurat zalozono perfekcyjnie mysle jesli chodzi o schowanie wsyztskiego pod oslone silnika .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego nie wkurzaj się bo temat zrobi się gorący nie potrzebnie. Jak najbardziej popieram zamontowanie pojedynczych wtryskiwaczy pod pokrywą, są blisko kolektora podobnie do benzynowych i według mnie każde auto tak powinno być zagazowane. Kwestia w tym że poznałem trochę magici i w takim montażu mogą stać się pracochłonne. Nie tylko się brudzą ale także tłoczki potrafią się wycierać co odbija się na ich pracy. Gdy robisz to Ty dla siebie to nie jest to problem ale gazownik mający klientów na głowie nie chce spędzać dużo czasu na demontażu wtryskiwaczy. Powoli dochodzę do wniosku że do naszych V6 bardzo dobrym rozwiązaniem są pojedyncze Matrixy HS o ile da się je upchać pod pokrywą. Ja je zakupiłem, ale z powodu pociętej pokrywy przez gazownika zamontowałem je na pokrywie i jak na razie spisują się idealnie. Praktycznie nie ma różnicy między benzyną i gazem. Faktem jest że dużo zależy od dobrej elektroniki i idealnego ustawienia, dodając do tego HSy moim zdaniem będzie super. Podzieliłeś się zdjęciami spod maski i to się ceni.
Namawiam wszystkich użytkowników LPG i członków naszego klubu to podzielenia się z resztą galerią spod maski.
Namawiam wszystkich użytkowników LPG i członków naszego klubu to podzielenia się z resztą galerią spod maski.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma potrzeby trzymania laptopa pod maską kiedy przepustnica nie jest sterowana linką bo nawet sobie nie przegazujesz a ustawianie instalacji na postoju to tylko cząstka regulacji. Ustawianie ma się odbywać podczas jazdy i z dostępem do wnętrza w celu zwiększania i zmniejszania obciążenia poprzez załączanie klimy, świateł, nawiewu itp.tomkom1 pisze:pisizakopane dokladny wyklad dla laikow odnosnie tego filtra prosze.to jak ododatkowy czy zamiast czegos w instalacji?nie smaic sie nie kazdy zna dokladnie budowe nawet wlasnej instalacji.
panowie gaz nie jest wstydem ale nasranie cala kupe kabli przewodow itp na silnik tylko po to pokazac ze sie ma gaz jest bez sensu.uwazam ze w komorze powinno byc jak najmniej takich dokladanych zeczy widocznych..jakos we wnetrzu mysle staracie sie utrzymac oryginalny porzadek z kazdym dolozonym gadzetem.zgadzam sie z pisim co do miejsca montazu kompa.mam tak samo i nie mam z tym problemow.piszecie ze macie kompy w srodku auta.zgoda mozna i tak.ja uwazam ze wygodniej jest regulowac samochod majac komputer diagnostyczny podpiety i lezacy na silniku niz kladzenie laptpa na desce w samochodzie monitorem przez szybe w swoim kierunku.pozostaje rowniez aspekt tego czy ten komp nie jest mimo wszystko lepiej chlodzony w miejscu na podszybiu.mi akurat zalozono perfekcyjnie mysle jesli chodzi o schowanie wsyztskiego pod oslone silnika .
Laptop do kabiny i w trasę a najlepiej z kimś do pomocy a nie na postoju w garażu.
fassi1, masz racje.jednak wszelkie regulacje reduktorem sprawdzeniem usterek juz wykonujesz z reguly w komorze silnika prawda?miej tez na uwadze ze z wnetrza autka nie zawsze slyszysz dokladnie prace silnika wprowadzajac drobne korekty kompem w nastawach.z tymi regulacjami w czasie jazdy zgadzam sie z toba jak najbardziej to obowiazkowe.zrobmy galerie instalacji wiele moze pomoc w przyszlosci innym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
pisi ale ja mam obok akumulatora tyle ze na stojaco w powietrzu nie na płasko,moze sie zamoczyc.tam czasami jest mokro,oto mi chodzi.dobra nie ma co dyskutowac,wiesz ja troche tych samochodów zrobiłem i na pewne rzeczy jestem ciety,po prostu.
widziałem sam i poprawiałem,włos sie jezy.a reduktor to zalezy jaki,sa rozne gabaryty.
jezeli masz dobrego gazownika to niech ci montuje,nie moja sprawa.kazdy ma prawo sie wypowiedzec.
ps zajrzyj na nasze auta i ocen nowe ledy w zderzak.
widziałem sam i poprawiałem,włos sie jezy.a reduktor to zalezy jaki,sa rozne gabaryty.
jezeli masz dobrego gazownika to niech ci montuje,nie moja sprawa.kazdy ma prawo sie wypowiedzec.
ps zajrzyj na nasze auta i ocen nowe ledy w zderzak.

"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- Karecki998
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
- Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk
Sorki koledzy, że się wtrące w temat ,a co się stanie z kompem jak ktoś zapomni co jakiś czas wyczyścić odprowadzenie wody pod aku.... bo już nie raz się spotkałem że ludie jeżdili z tą wnęką wypełnioną wodą praktysznie po słupki akumulatora i zastanawiali się dlaczego woda leje się im do środka ( i to nie tylko w audi)
- Lechunlx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 02 sie 2008, 23:11
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gliwice
Witam, ja pomimo założonej instalacji, chciałbym się dowiedzieć nieco o montażu rurki miedzianej z butli do reduktora. Wydaje mi się, że mam fuszerkę w aucie odstawioną (co potwierdził diagnosta na przeglądzie) i chciałbym sobie to przerobić. Ktoś ma jakieś sugestie którędy i czym łapać ją do podwozia ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Pisi ÂŁadnie to wygląda
, ale mam do Ciebie kilka pytań jeśli mogę:
- jakie masz spadki ciśnienia przy max bucie?
- czy przerabiałeś podstawę filtra?
- czy miałeś wcześniej jakieś inne dysze czy od razu podstawki montowałeś (chodzi mi o porównanie, jak one się sprawują)?

- jakie masz spadki ciśnienia przy max bucie?
- czy przerabiałeś podstawę filtra?
- czy miałeś wcześniej jakieś inne dysze czy od razu podstawki montowałeś (chodzi mi o porównanie, jak one się sprawują)?
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL


