Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C6 3.0] Zalałem złe paliwo, auto nie jedzie PILNE...

Silniki wysokoprężne
Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

[A6C6 3.0] Zalałem złe paliwo, auto nie jedzie PILNE...

Post autor: Aron » 01 cze 2010, 00:40

Zatankowałem dziś na Shellu VP Diesel 75 litrów (do pełna). Po przejechaniu 37km silnik zaczął robić kangury aż zgasł. Po ponownych próbach uruchomienia rozrusznik kręci jednak silnik się dławi - objaw taki jakby to paliwo było wymieszane pół na pół z wodą! Kolega podpowiada, że nie pali na wszystkie gary...
Jestem na jutro umówiony z mechanikiem, żeby wylał mi to gówno z baku, przedmuchał układ paliwowy, co jeszcze może zrobić? Co mogło się spieprzyć (na 99% od tego paliwa - pierwszy raz wlałem VPower).
Czy te objawy świadczą, że pompa do wymiany, a może pompo wtryskiwacze? Filtr paliwa wymieniałem m-c temu (pewnie też do wymiany, ale to najmniejszy problem).

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 01 cze 2010, 08:44

Jeżeli to faktycznie wina paliwa to możesz żądać zwrotu pieniędzy za wlane paliwo i ew. naprawy xD

Ps. współczuję :-/

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 01 cze 2010, 08:53