Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 31 maja 2010, 18:15

Problem chyba rozwiązany pompa paliwa padła ale 100% bede wiedział Rano

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 08 cze 2010, 11:14

LuQas, masz jakąś poprawę ??

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 10 cze 2010, 17:51

Tak wymieniłem pompe i hula pieknie prosty sposób kup sobie zwykły manometr do powietrza do 4bar sciagnoj kanape i podłacz sie pod przewod paliwowy i bedziesz wiedzial.

Stara dawała 2bary :roll:

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 11 cze 2010, 08:07

LuQas, ok <ok> dzięki :-D

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 cze 2010, 09:35

cichykk, nowa powinna dawać 4Bary

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 11 cze 2010, 09:43

tak wiem <ok> u mnie jest ok ale miejmy nadzieje że komuś przyda się wskazówka <ok>
Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, 02:52 przez cichykk, łącznie zmieniany 1 raz.

kocur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 07 kwie 2009, 18:59
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: kocur » 17 cze 2010, 23:10

Witam !

Mam taki sam motorek (w większości 2.8 ack ) i ten sam problem co Wy mieliście. Chodzi o to, że odpala marnie po dłuższym postoju, prycha, kicha i nie ma siły. Wskaźnik temperatury leży podczas jazdy ( pewnie czujnik do wymiany ) bo czasem wstaje na 90, potem na 70 potem opada itd. Może to też być ten zbiorniczek węgla i zatem mam pytanie
1. czy to ten zbiorniczek . który jest koło filtra powietrza i przepływomierza ?
2. na fotce zaznaczone kółkami są jakiś pierdułki - co to jest ? Dodam, że u mni enie ma tej po lewej stronie, nie wiem dlaczego ..
3. czym można zastąpić przewody oznaczone strzałką ( domyślam się że silikonami ale czy macie może jakieś sugestie )
4. Może wiecie u Was w ack jakie montowali czujniki temperatury, bo ja kupiłem Febi dedykowany do ack, a okazało się że jest inny

pozdrawiam ! Obrazek

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 18 cze 2010, 08:51

1. To nie zbiornik - to filtr z węglem aktywnym umocowany pod plastikowym nadkolem po lewej stronie z przodu. Odfiltrowuję tą część oparów paliwa, których nie połknie silnik. Na obudowie filtra powietrza jest zawór, który otwiera połączenie bak-przepustnica po to, żeby spalić opary benzyny.
2. Po lewej to zawór od uruchamiania "Secondary Air System" - w ACK tego nie ma (jest za to chyba EGR), stąd brak tego zaworu. Zawór po prawej jest od skracania dolotu (klapy w kolektorze ssącym).
3. Najlepiej kupić oryginały w ASO. Nie są aż takie drogie, ale będzie odpowiednia jakość i średnica. Ten co pokazałeś to 3.5x1.9 059-130-329. Dokładnej ceny nie znam, ale ETKA pokazuje ok. 11&#8364; za 5mb.
4. Z tego co pamiętam, to są dwa rodzaje - z okrągłą i z kwadratową wtyczką. Musisz zerknąć jaką masz. ETKA rozróżnia dwie wersje - do numeru 4B-X-200 000 i od numeru 4B-Y-000 001. Odpowiednio 059-919-501 i 059-919-501A.


A co do problemów z odpalaniem - u mnie niedawno znowu wróciły i okazało się, że puszczają wtryski LPG. Po wyczyszczeniu i rozciągnięciu sprężynek tłoczków (magic-jety) problem zniknął i silniczek odpala idealnie.
Pozdrawiam,
Krisker

danieloa6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 lis 2009, 17:21
Lokalizacja: Myśłenice

Post autor: danieloa6 » 20 cze 2010, 18:16

witam mam ten sam problem. Mam pytanie czy to jest wina lpg mam stag4 i zrobilem juz 10tys

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 01 lip 2010, 12:02

Moje problemy powróciły. A raczej zniknęły tylko na chwile nawet może przypadkowo. Nadal gdy mam poniżej połowy paliwa w baku auto ciężej odpala. Wydaje mi się że jednak to paliwo u mnie schodzi albo nie wiem co już . jak ktoś się uporał z tym problemem to proszę o radę.
W moim przypadku jeżeli mam do pół baku benzyny to pali ładnie nawet i pół roku takze zdecydowanie ma wpływ stan baku. no i ten smród niedopalonego paliwa rano czy wszyscy tak mamy w ACK ? ????
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 14 lip 2010, 17:02

U mnie tez powrócił.Może dlatego że jeszcze nie wymieniłem jednego wężyka którego widać że jest z nim coś nie tak.Ciężko sie do niego dostać,brak czasu i to dlatego :-/

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 14 lip 2010, 22:29

Mam 2.8 ACK i łączę się z wami w bólu. Rano parchanie, strzelanie i smród benzyny. Wymieniłem świece, kable Beru i sprawdzałem z gazownikiem całą instalację. Jak na razie bez zmian.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 14 lip 2010, 22:42

Marvik, podstawa sprawdziles cisnienie pompy paliwa ?? masz gaz wiec moze zdarza ci sie jezdzic na rezerwie

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 14 lip 2010, 22:45

postaram sie jutro sprawdzić ciśnienie, nie wiem tylko do którego przewodu podpiąć manometr. Wiem, że do któregoś z pod kanapy. Czujnik paliwa mi świruje i nie pokazuje mi prawidłowo więc nie wiem sam ile mam benzyny w baku.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 15 lip 2010, 17:43

Marvik, tam sa strzałki od wyjsc z pompy ale jak pamioetam ten od prawych drzwi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja