Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C5] Jakie Olej Do 2.7 Biturbo Q. Predkość Max?

Silniki benzynowe
Demon1948
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn

[Audi A6 C5] Jakie Olej Do 2.7 Biturbo Q. Predkość Max?

Post autor: Demon1948 » 27 maja 2010, 21:07

Witam wszystkich miłośników Audi.
Otóż mam do was takie 2 skromne pytania otóż. Kupiłem 2 miesiące temu Audi A6 C5 2.7 biturbo Q. I sprzedający powiedział mi ze trzeba olej wymienić dopiero przy 60 tyś, mam ogólnie teraz przejechane 53 tyś ale nie o to mi chodzi na silniku jest karteczka ze jest wlany olej Castrol Magnatec 10W-40 jak mi sie wydaje to jest półsyntetyk.Było go mało więc taki sam dolałem 2 litry tak ze jest teraz ok, ale myśle czy nie powinien być wlany pełen syntetyk. Jak radzicie.
2 Pytanie to w sobote chce sie przejechać go wypuścic ile mi poleci max. Ma ktoś jakies doswiadczenia ile jechaliście waszymi autkami i ile może polecieć muj. Czy muj model ma blokade predkosci do 250 ?

Pozdrawiam i z góry dzięki

Za błedy przepraszam-Dyslekcja

lukaszes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:58
Lokalizacja: Opole, Suffolk

Post autor: lukaszes » 29 maja 2010, 23:42

Ja zaraz po zakupie wymienilem wszystie filtry oraz olej na pelen syntetyk. Vmax jest ograniczona fabrycznie do 242km/h, wszystkie wiadomosci zawarte sa w ksiazce ktora zapewne dostales przy zakupie auta. Wczoraj drugi raz wymienialem olej w tiptronicu, rowniez polecam zrobic to jak najszybciej poniewaz tiptroniki sie sypia :)

Qris

Post autor: Qris » 30 maja 2010, 00:15

Kolego skoro ktoś zmienił olej to znaczy że coś było nie tak na syntetyku... Nie wiem czy Twoje 2.7 znioslo by powrót na pełen syntetyk tak jak to powinno być. Obawiam sie z turbawek pocieknie i z innych miejsc... :-( Półsyntetyk daje sie do silników które mają coś w sobie... :-)

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 00:23

czesc.olej powinien byc full syntetyk i najlepiej wymien w swoim odrazu na wlasciwy jesli niechcesz zasyfic sobie silnika,ja zmieniam olej co 10.000.W sprawie tiptronika to mam podobne zdanie co kolega wyzej olej nalezy wymienic,ale tylko u prawdziwego specjalisty jesli po wymianie niechcesz popasc w depresje z powodu szarpniec pomiedzy zmianami biegow,jednak niezgodze sie z twierdzeniem ze tiptroniki sie ,,sypia,,uwazam ze to jedne z najleprzych skrzyn automatycznych i jesli urzytkowane sa przez osoby przestrzegajace zalecen instrukcji obslugi i serwisowane jak nalezy to sa dludowieczne.Oczywiscie pamietajmy ze jeszcze nikt na swiecie nie wynalazl ..perpetum mobile..wiec wszystko sie wkoncu skonczy,zuzyje.Zato jesli chodzi o przekladnie typu Multitronik to te i owszem do udanych nienaleza.

odnosnie predkosci maxymalnej to podzielam zdanie przedmowcy chyba fabrycznie 242km/h

jednak zastanawia mnie twoj przebiek,ktory jest zaledwie symboliczny 9letnie autko i ma tylko 53tyse najechane troszke trudno jest mi w to uwiezyc,moze warto bysie temy przyjzec blizej.

tym czasem gratuluje dobrej furki zycze szerokosci i prostych zakretow.

Demon1948
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn

Post autor: Demon1948 » 30 maja 2010, 17:04

Witam otóż wczoraj poleciałem moja audiczka 275 prawie zamknołem licznik te 245 leciałem ale na 4 biegu. To czyli co nie mam blokady? czułem delikatne szarpniecie ale przy ok 250 miał chwile zwolnienia i potem znowu poszedł.
A co do przebiegu tak jest to orginalny przebieg,
został sprowadzony ze szwajcari od pani ordynator która jest matką mojego kolegi który sprowadza ciągniki z tamtąd, ona nawet nie miała prawa jazdy opowiadał mi ze on nawet na początku jeżdził tym autem tylko przeprowadził sie tutaj w 2004r i od tamtej pory auto jeżdziło sporadycznie . Wiadomo jak jeździł z matką to nie szalał jak był sam to wiadomo co sie działo z tym autem. Ale Panowie Ja Sądze Tak Auto Z Taką Moca Jest Po To ÂŻeby Deptać Do Oporu Ile Fabryka Dała. No i zmarło sie jej w styczniu i sprowadził je tutaj zeby sprzedac ale nikt nie chciał kupic takiego przebiegu bo nik nie wiezył a w książce jest wpisane w 2006 r miał przejechane 29 tyś. Kupiłem go z przebiegiem 50 z groszem. A w przebieg jestem pewien skóra ideał dosłownie w silniku jest czysto w mojim aucie salonowym nie było tak czystko pod autem nawet nalotu rdzy na rurach tylko delikatna szac od stania dosłownie idealny stan. No i tam mi sie poszczęsciło z tym autem takie kupić. Pozdro

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 17:25

no to powiem Tobie ze trafilo Ci sie jak slepej kurze ziarno,,gratuluje z lekka nutka zazdrosci jesli jest faktycznie tak jak piszesz,,odnosnie predkosci to dziwna sprawa troche wiesz 275 to w zasadzie zamknoles licznik,ale w takim razie musisz miec zdiety kaganiec bo nic sensowniejszego nieprzychodzi mi do lba

Demon1948
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn

Post autor: Demon1948 » 30 maja 2010, 17:31

niedługo bede jechał do Gda..ska tam jest fajna płatna bana idzie tam pocisnąć ale oczywiście max 130 ;d postaram sie zrobić fotke. No a z audi jestem zadowolony jak nic na swiecie. przed tym jeździłem nowym autem kupiłe je z salonu ale nawet ono mnei tak nie cieszyło moze dlatego ze miało 1.4 silnik hehe. Pozdrawiam zrobie fotke i wrzuce ale na youtube tez sa filniki z 2.7 biturbo i zamykaja licznik zapytam sie kolegi jak wruci do kraju czy coś przy niej robił ale napewno jak mówisz ze miały kaganiec to każde modele przed liftem i po licie ?.
powiem ci ze znajomy ma 2.8 i leciał 240 bo miał tylko do tylu opony i sie bał a ile kosztuje wogóle zdiecie takiej blokady i na czym to polega?

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 18:02

niechce tu bic niepotrzebnie piany,ale podawana predkosc maxymalna dla 2,7t Q to 242km/h i tu dokladnie niewiwm czy to jest V-MAX czy jest tylko ograniczona do tylu.

a zdejmuje sie blokade poprzez podlaczenie na kompa i wprowadzenie jakis zmian w sterowniku silnika lub poprzez calkowita zmiane programu sterujacego praca silnika jednak do konca niejestem tego pewny wiec wez prosze poprawke na to co tu napisalem.

mozliwe jest chyba rowniez przy zakupie w salonie skonfigurowanie juz bez blokady ale i tego tez niejestem pewny w 100% staram sie podac Tobie jakies logiczne mozliwosci poprostu wiec jesli w moim poscie wkradlo sie jakies przeklamanie to z gory przepraszam

pozdrawiam

P.S podejrzewam ze cena tej uslugi zalezna jest od firmy,regionu

Demon1948
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn

Post autor: Demon1948 » 30 maja 2010, 18:09

Ale wież chodzi mi o to ile tak okoo to moze kosztować tak dla wiedzy czy ok 500 zł czy 2200 zł np bo nigdy sie tym nie martwiłem i nie interesowałem

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 19:56

Mysle ze samo zdiecie ograniczenia to nawet nie 500pln,ale zmiana programu calego czyli tak zwany chip to jesli mowa o naprawde dobrym to napewno powyzej 2000pln bo z tym jest juz troszke roboty i napewno jesli ma byc dobrze wyregulowane wszystko to na jednej wizycie u tunera sie nie skonczy

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 30 maja 2010, 20:04

Gratuluje auta też chciał bym mieć taki silnik a co do oleju to bym zmienił przynajmniej na motul 10w40 6100 pozdro

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 20:35

olej 10w40 to jest chyba polsyntetyk a z tego co mi wiadomo powinien byc fullsyntetyk u mnie na wlepce bylo 5w40 i taki tez leje 5w40 castrol magnatek

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 30 maja 2010, 20:51

Ja przy tylu tysiącach też bym przeszedł na 5w40 ale jak ma jeździć na 10w40castrola to lepiej jeździć na Motulu 6100 bo on przynajmiej ma specyfikacje do benzyny jak bym coś pomylił to poprawcie mnie

[ Dodano: 2010-05-30, 20:57 ]
Mi sie zdaje że fullsyntetyk to 0w30

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 30 maja 2010, 22:03

tak 0w,5w to pelne syntetyki i ten moj 5w40 ma specyfike do bezyniakow wlasnie

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 31 maja 2010, 09:03

Robtoy, i ty masz dobry olej do twojego bo on ma specyfikacje a kolegi 10w40 nie ma specyfikacji

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga