Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BAU 2.5 179 KM] ciezko pali - nieodpala juz wcale

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
MICHAL 55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: ABERDEEN

[BAU 2.5 179 KM] ciezko pali - nieodpala juz wcale

Post autor: MICHAL 55 » 24 maja 2010, 19:49

od kilku dni moj samochod na zimnym silniku potrzebuje dluzszego krecenia , wczesniej to bylo sekunda moze dwie a teraz okolo pieciu . miesiac temu wymienilem filtr paliwa , filtr powietrza dwa miesiace temu , wczoraj nowe swiece ( dwie nie grzaly ) - a problem jest nadal please pomorzcie .
problem z odpaleniem poglebial sie - potrzebowal wiecej czasu na odpalenie , dzisiaj nieodpalil . dwa dni temu wymienilem filtr paliwa i zaworek na filtrze - myslac , ze zalalem jakies paliwo o podejrzanej jakosci .
niewidac zadnego powietrza w przezroczystym przewodzie paliwa , zadnego bledu - natomiast prad do pompy paliwa dochodzi w momecie gdy zaczyna chodzic rozrusznik (potem zanika ) a nie w momecie przekrecenia kluczyka - wlaczenia zaplonu . czy przyczyna morze byc przekaznik ?????
Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 01:21 przez MICHAL 55, łącznie zmieniany 3 razy.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 24 maja 2010, 19:53

MICHAL 55, podpinałś VAG :?:

MICHAL 55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: ABERDEEN

Post autor: MICHAL 55 » 24 maja 2010, 19:54

zadnego bledu

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 24 maja 2010, 20:01

VP 44? Nieszczelny zawór główny pompy i cofa się paliwo?

MICHAL 55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: ABERDEEN

Post autor: MICHAL 55 » 24 maja 2010, 20:11

nawet przy malym przebiegu auta ? sie rozszczelnia ?

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 24 maja 2010, 20:28

mogłeś zatankować jakąś lipną ropę ... u mnie coś takiego sie stało (alkohol w paliwie) zatarł się zawór główny... generalnie rzecz biorąc wiekszość pomp pada przy przebiegu 200 000 km.
Na Vagu usterka nie wychodzi.

aha i w serwisie w którym nie maja takiego stolu probierczego (fot. poniżej) odradzam robić.
Obrazek

MICHAL 55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: ABERDEEN

Post autor: MICHAL 55 » 24 maja 2010, 21:58

ile trzeba przejechac na takim lipnym paliwe , zeby nam to zaszkodzilo ? a tak wogole to dzieki za rade . zaraz jade zalac v powera . mam nadzieje , ze pomoze .
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 21:09 przez MICHAL 55, łącznie zmieniany 1 raz.

Jurek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 584
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
Imię: Jurek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jurek85 » 25 maja 2010, 09:49

Moja też ciężko pali (AFN) błędów też nie mam. U mnie też zaczęło się po różnych wymianach tak jak u MICHAL 55.
U mnie jest całkowicie rozwalony kąt wtrysku. Nie wyrzuca tego jako błąd tylko musisz sprawdzić jak masz VAGa.
Opis do AFN masz zamieszony na forum.

-a6-19tdi-afn-kat-wtrysku-vt20763.htm?h ... 1t+wtrysku
a6-c5-25tdi-150km-zly-kat-wtrysku-vt213 ... 1t+wtrysku

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 25 maja 2010, 10:45

MICHAL 55 pisze:zaraz jade zalac vi-powera
Profilaktycznie nie czekając na efekty proponowałbym jeszcze raz przejrzeć połączenie filtra z wężykami oraz zaworek na filtrze i oring pod nim. Często przy zakładaniu podwinie się i przepuszcza. Przecież problem zaczął się od wymiany filtra i to bym właśnie sprawdził. Taka moja sugestia a na VP jeszcze przyjdzie czas. ;-)
Pozdrawiam

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 25 maja 2010, 18:54

citrin pisze:
MICHAL 55 pisze:zaraz jade zalac vi-powera
Profilaktycznie nie czekając na efekty proponowałbym jeszcze raz przejrzeć połączenie filtra z wężykami oraz zaworek na filtrze i oring pod nim. Często przy zakładaniu podwinie się i przepuszcza. Przecież problem zaczął się od wymiany filtra i to bym właśnie sprawdził. Taka moja sugestia a na VP jeszcze przyjdzie czas. ;-)
Pozdrawiam
x2 nie spomnnialem chyba o przejrzeniu całego ukladu paliwowego aż do wejścia do pompy :mrgreen: tak zawsze sie zaczyna od wymiany wszystkiego i w 90% kończy na pompie :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja