odpala ok, nie dymi, nie klekocze ogólnie wszystko ok, tylko z tym wchodzeniem na obroty jest problem. Gdy silnik jest zimny np. jak rano odpalam to od 1000 obr. do 2000 i póżniej dalej az do czerwonego pola na obrotomierzu idzie super a jak sie troche rozgrzał to np. na trójce przy 50 przy wciśnietym gazie przy 1700 obr, wlókł sie powoli do 2000 obr, i tak na każdym biegu póki nie przekroczy 2000 obr, co może być przyczyną tego "mulenia"? Wymieniłem przepływke na nową, filtr powietrza i paliwa, przeczyściłem też kolektory. Może to wina jakiegoś sterownika do turbiny, patrzałem także na egr i nie był zasyfiony ale nie chciał sie poruszyć gdy dmuchnołem ustami. Dodam także że dość dużo już poczytałem na forum i nie doszukałem się do końca mojego problemu, nawet rozmawiająć z kolegą McKansey który i tak bardzo mi pomógł. Sorry za błedy ale jestem tu nowy jak i to że jest to moje pierwsze forum. pozdrawiam wszystkich forumowiczów, pomóżcie
[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr
-
DAMIANSKYLINE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
[A6 C5 2.5 TDI 180 KM AKE Tiptronic] turbodziura do 2000 obr
Mam problem z wchodzeniem audi na obroty poniżej 2000 obr,
odpala ok, nie dymi, nie klekocze ogólnie wszystko ok, tylko z tym wchodzeniem na obroty jest problem. Gdy silnik jest zimny np. jak rano odpalam to od 1000 obr. do 2000 i póżniej dalej az do czerwonego pola na obrotomierzu idzie super a jak sie troche rozgrzał to np. na trójce przy 50 przy wciśnietym gazie przy 1700 obr, wlókł sie powoli do 2000 obr, i tak na każdym biegu póki nie przekroczy 2000 obr, co może być przyczyną tego "mulenia"? Wymieniłem przepływke na nową, filtr powietrza i paliwa, przeczyściłem też kolektory. Może to wina jakiegoś sterownika do turbiny, patrzałem także na egr i nie był zasyfiony ale nie chciał sie poruszyć gdy dmuchnołem ustami. Dodam także że dość dużo już poczytałem na forum i nie doszukałem się do końca mojego problemu, nawet rozmawiająć z kolegą McKansey który i tak bardzo mi pomógł. Sorry za błedy ale jestem tu nowy jak i to że jest to moje pierwsze forum. pozdrawiam wszystkich forumowiczów, pomóżcie
odpala ok, nie dymi, nie klekocze ogólnie wszystko ok, tylko z tym wchodzeniem na obroty jest problem. Gdy silnik jest zimny np. jak rano odpalam to od 1000 obr. do 2000 i póżniej dalej az do czerwonego pola na obrotomierzu idzie super a jak sie troche rozgrzał to np. na trójce przy 50 przy wciśnietym gazie przy 1700 obr, wlókł sie powoli do 2000 obr, i tak na każdym biegu póki nie przekroczy 2000 obr, co może być przyczyną tego "mulenia"? Wymieniłem przepływke na nową, filtr powietrza i paliwa, przeczyściłem też kolektory. Może to wina jakiegoś sterownika do turbiny, patrzałem także na egr i nie był zasyfiony ale nie chciał sie poruszyć gdy dmuchnołem ustami. Dodam także że dość dużo już poczytałem na forum i nie doszukałem się do końca mojego problemu, nawet rozmawiająć z kolegą McKansey który i tak bardzo mi pomógł. Sorry za błedy ale jestem tu nowy jak i to że jest to moje pierwsze forum. pozdrawiam wszystkich forumowiczów, pomóżcie
DAMIANSKYLINE
Witam,
Też jestem użytkownikiem AKE i mam problemy z mocą i nie tylko...
Pisałem dużo na forum i bez VAG-a nic nie można stwierdzić.
Jak zrobisz logi i pokażesz je na forum to ktoś ci pomoże.
Logi:
a. próba statyczna :
grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:
b. próba dymaniczna :
grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
Powodzenia
Też jestem użytkownikiem AKE i mam problemy z mocą i nie tylko...
Pisałem dużo na forum i bez VAG-a nic nie można stwierdzić.
Jak zrobisz logi i pokażesz je na forum to ktoś ci pomoże.
Logi:
a. próba statyczna :
grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:
b. próba dymaniczna :
grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
Powodzenia
Swiado
-
DAMIANSKYLINE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
dzieki za odpowiedz, ale nic mi to nie da ,chyba bede musiał udac sie do znajomego i mi podepnie moja A6 pod kompa, wiem że zimnego auta się nie ciśnie (każdy wie) ps nie katuje mojej audi na zimnym silniku tylko mówię że po wyżej 2000 obr, idzie super, do czerwonego pola na obrotomierzu napewno tez, tylko robi to tak nawet przez godzinę od początkowego odpalenia, a jak pogrzeje bardziej słońce to krócej, chyba turbina powinna być ok, jak sądzicie, Czy szykuje się jakiś porządniejszy remont? , dodam ze wymieniłem MAF, i coś sie polepszyło ale to nie to co w początkowej fazie rozruchu
DAMIANSKYLINE
-
milosz_wwl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
- Lokalizacja: Wołomin
-
DAMIANSKYLINE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
moją żona jak jechała to też tak miała wczoraj ja ostatnio może z 2 miesiące temu, jedziesz stałą predkością i się zawiesi na chwile spuść gaz i znów normalnie, no przynajmniej nie jestem sam(sorry) ale to może już ktoś miał takie coś ,i może nam pomoże , mechanik taki na 70% powiedział sterowanie na turbinie, ale do mechanika takiego na 90% który pracował kiedyś w aso w audi a tera ma swój zakład pojade za miesiąc . zrobił sobie wakacje i w pit stopie nikogo niet, pozdro
DAMIANSKYLINE
-
kumangt
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
hmm ja tez mam ake i tez ciagnie mi od 2000tys a diesle tak nie maja ?
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
milosz_wwl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
- Lokalizacja: Wołomin
u mnie w AFB zaczyna ładnie ciągnąć od 1500-1600 obr.więc może macie jakieś problemy z podciśnieniem?znajomy kiedyś miał podobne problemy w galaxy i okazało się że miał pęknięty taki zbiorniczek podciśnienia który znajduje się w nadkolukumangt pisze:hmm ja tez mam ake i tez ciagnie mi od 2000tys a diesle tak nie maja ?
-
DAMIANSKYLINE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
-
milosz_wwl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:23
- Lokalizacja: Wołomin
-
kumangt
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
w sumie dzis patrzylem to tak ciagnie od 1600 tylko tak wzkazowka szybko idzie:P ze ciezko jest to zauwazyc czy 1600 czy 2000obr he
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
krolikkuba
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 31
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa








