a wygląda tak




 i to obok z napisalem turbo diesel nalezy równiez wykrecic i wyczyscic
 i to obok z napisalem turbo diesel nalezy równiez wykrecic i wyczyscic

oj zmienia zmienia..... Zaślepiając EGR. zmieniamy prędkość przepływu spalin, a co za tym idzie prędkość turbiny a tym samym ilość powietrza zasysanego. Doskonale widać to w odczytach z Vaga jeśli auto ma seryjny soft...golob pisze:FAÂŁDZIK pisze:ponoć na dłuższą metę zaślepienie EGR-a może zaszkodzić turbinie, spotkał się ktoś z tym?
napewno nie w naszych prostych AEL czy AAT, EGR niema nic wspólnego turbiną, część spalin idzie poprostu z kolektora wydechowego do ssącego przez zawór EGR i tyle, nie ma tam żadnego czujnika, żadnej elektroniki, ot tylko zawór sterowany podciśnieniem i tyle, nie wyrzuci więc żadnego błędu nawet. W jakichs nowoczesnych zaawansowanych konstrukcjach być może coś bardziej skomplikowanego jest
