[100 C4] Maglownica do 100 C4
[100 C4] Maglownica do 100 C4
Witam
Mam problem gdyż zauważyłem ostatnio że mam porwane gumy na maglownicy. Niestety zaczyna już cieknąć z niej, ale nie jest to wyciek dość intensywny po prostu poci się, więc przypuszczam że mam element do wymiany. Czytałem na forum że regeneracja nie jest wskazana i może dać odwrotny efekt do zamierzonego. Ciężko uszczelnić golenie siłowników. Pytanie brzmi czy kupować nową, nowa kosztuje 1000 zł czy warto szukać używanej maglownicy? Czy może wystarczy wymiana tylko gum ?
A może ktoś ma na sprzedaż takie element ? Albo zna temat i może coś doradzić ?
Dzięki za wszelką informację.
Mam problem gdyż zauważyłem ostatnio że mam porwane gumy na maglownicy. Niestety zaczyna już cieknąć z niej, ale nie jest to wyciek dość intensywny po prostu poci się, więc przypuszczam że mam element do wymiany. Czytałem na forum że regeneracja nie jest wskazana i może dać odwrotny efekt do zamierzonego. Ciężko uszczelnić golenie siłowników. Pytanie brzmi czy kupować nową, nowa kosztuje 1000 zł czy warto szukać używanej maglownicy? Czy może wystarczy wymiana tylko gum ?
A może ktoś ma na sprzedaż takie element ? Albo zna temat i może coś doradzić ?
Dzięki za wszelką informację.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
spinacz2100 pisze:kolego są zestawy naprawcze na allegro-tego nie polecam, możesz też znaleśc choćby allegro firym które regenerują, ale ja bym radził jakaś używke w dobrym stanie.Albo zmień same guma i pojeżdzij jeszcze trochę i zobacz ile płynu wycieka jak minimalnie to wcale tego narazie nie zaczepiaj...
A gumy - osłony to jakiej marki najlepiej kupować ?
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
podepne sie pod temat, posiadam audi a6 c4 96r z silnikiem 2.6V6 150Km, czeka mnie wymiana maglownicy, cieknie z niej.... moze ktos juz wymienial i powie jak z dostepem do niej i czy obejdzie sie bez przemieszczenia silnika blizej przedniego pasa, jak z dostepem do srub itp, bo ciezko ja zobaczyc w komorze silnika a co dopiero wyjac... czekam na sugestie
Ja wyjmowałem maglownice lewym kołem... Ale to było w 100.. Najgorszy jest tylko jeden przewód hydrauliczny od strony pompy hamulcowej.. Gdyż nie ma za dużo miejsca aby go odkręcić.. Przy fajnej pogodzie i rozmowach na temat aut zajeło nam to 4-5 h.. Warto spr czy guma jest cała jak nie lepiej wymienić od razu.. Ja kupiłem w ASO za 115 zł..gelus pisze:podepne sie pod temat, posiadam audi a6 c4 96r z silnikiem 2.6V6 150Km, czeka mnie wymiana maglownicy, cieknie z niej.... moze ktos juz wymienial i powie jak z dostepem do niej i czy obejdzie sie bez przemieszczenia silnika blizej przedniego pasa, jak z dostepem do srub itp, bo ciezko ja zobaczyc w komorze silnika a co dopiero wyjac... czekam na sugestie
tak, tak gumy na maglownicy powymieniam przed wlozeniem nowej, ale patrzac na komore silnika i widzac gdzie ta maglownica jest za silnikiem to poki co nie bardzo wiem jak sie za to zabrac, po wyjeciu filtra powietrza juz ja poniekad widac:) ale mysle czy nie odpiac silnika z poduszek i nie przesunac go do przedniego pasa najbardziej jak sie da by bylo tam wiecej miejsca? czy bez ruszania silnika dojde do wszystkich srub wezykow i krzyzakow?
jedyna różnica i możliwe że znacząca to to że ja mam TDI a nie V6 i nie wiem jak tam wygląda sytuacja u Ciebie.. Ja nic nie musiałem odkręcać ani przesuwać tylko oczywiście filtr powietrza, parę przewodów elektrycznych odpiąć do lepszego dojścia ale wyszła całkiem nieźle nie licząc tego jednego przewodu co pisałem wyżej.. Oczywiście końcówki drążków również trzeba wypiąć..