Witam
Dziś miałem taką dziwna sytuacje, otóż rano gdy odpaliłem auto zaświeciło się na FIS -ie na czerwono płyn chłodniczy, i rzeczywiście w zbiorniku było praktycznie minimum , tzn ledwo go było widać w zbiorniku,przy czym zajrzałem odrazu na stan oleju i jest nie zmienny i auto nie dymiło, przejechałem jakieś 3 km potem auto stało 3 h i teraz jak zszedłem do auta płyn wrócił do stanu pierwotnego, od razu zaznaczam że przed ta sytuacją płynu było nie zmiennie nieco poniżej minimum. Co może być przyczyna takiej sytuacji?
[A6 2,8 Quattro] zmieniający się poziom płynu chłodniczego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
[A6 2,8 Quattro] zmieniający się poziom płynu chłodniczego
Quattro i długo długo nic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 sie 2011, 17:19
- Lokalizacja: Łuków
A6 C4 2.8 30V uciekający płyn chłodniczy
Witajcie. Mam problem jak w temacie. Dokładniej to mam kilka problemów z tym związanych. Płyn mam zalany między min a max. Silnik nie nagrzewa się do 90st. przeważnie ma 60-70st choć zdarza się że trzyma i 90st. Termostat wymieniony i dalej to samo. Ale nie o to mi głównie chodzi. Mianowicie po zgaszeniu rozgrzanego silnika wywala mi płyn chłodniczy zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. Dzieje się to tylko jak zgaszę silnik ale przeważnie tylko po tym jak trochę szybciej jeździłem. Zdarza się też tak i po zgaszeniu po normalnej jeździe. Wywala przeważnie cały płyn ze zbiorniczka... co robić? pomóżcie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga