
1) :arrow: Zdejmujemy plastikową głowiczkę aby dostać się do nakrętki, odkręcamy ją kluczem nr.17
2) :arrow: Ukazuje się naszym oczom urwany gwint w głowicy anteny.
3) :arrow: Otwieramy pokrywę bagażnika i zabieramy się za demontaż oświetlenia bagażnika, delikatnie podwadzamy płaskim wkrętakiem obudowę, a następnie odpinamy kostkę zasilającą.
4) :arrow: Odpinamy dwa kable antenowe ze starej uszkodzonej metalowej obudowy (nie chciały współpracować, trochę się pomęczyłem), WAÂŻNE lewy przewód idzie bezpośrednio do radia, można go wykorzystać przerabiając wtyczkę, nie trzeba wtedy puszczać nowego przewodu przez całe auto.
5) :arrow: Nowa antena jest troszkę inna od oryginalnej, głowicę musiałem zamontować od góry
6) :arrow: Dokręcamy nakrętkę tym razem od spodu dachu
7) :arrow: Pozostają nam dwa przewody wiszące z nowej anteny, pierwszy antenowy łączymy z wypiętym z lewej strony obudowy starej anteny, drugi cienki podpinamy zasilanie aby antena miała jeszcze lepszy sygnał, osobiście wykorzystałem przewód który miałem w zestawie z nową anteną i przeciągnięty został do zapalniczki, która znajduje się w bagażniku, ale można zasilanie podłączyć w dowolny sposób w jaki ma się ochotę. :roll:
I to by było na tyle :!: Czas pracy dla sprawnych manualnie 20-30min

:arrow: A co do anteny warto było dołożyć parę złotych i mieć czysty i ładny odbiór ulubionych stacji, przestrzegam nad najtańszą chińszczyzną :mrgreen: