Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,8 Q] jakie klocki na przednią oś... ?

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 13 mar 2010, 08:17

Panowie ja polecam klocki ATE :D troszkę kosztują ale naprawdę na przednią oś nie ma co oszczędzać bo przyjmuje największą siłę na siebie podczas hamowania i jakieś lipne klocki się mogą zużyć w moment. Ja mam te klocki ATE już od roku i dosłownie prawie nic się nie zużyły a dość sporo jeżdżę.
tylna oś mogą być jakieś inne klocki ja mam np TRW i dają rade :D
ale przednia oś to naprawdę nie warto oszczędzać.

Pozdro :D
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 16 mar 2010, 11:16

Proszę o szybka odpowiedz. Przeczytałem ten temat i w zasadzie wszystko wiem ale mam pytanie.Czy klocki firmy breack beda ok moge takie zakupic w cenie 110zł ponoć są to TRW w opakowaniu breack. Ate kosztuja u mnie w miescie 185zł .nie wiem co wybrać.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 09 kwie 2010, 22:03

ShoofeL pisze:
xpbit pisze:I jeszcze raz kieruje to pytanie. Od czego powstaje takie nierówne ścieranie tych klocków :O ??
Od wewnątrz tarczy masz tłoczek, który naciska z dużą siłą na klocek.
Od strony felgi masz sam niruchomy klocek.
Logicznym jest, że ten wewnętrzny potraktowany siłą szybciej ulegnie zużyciu :-)

tak mi się wydaje...
le
żle ci sie wydaje . według twojego rozumowania szczęka imadła będzie ściskać mocniej po stronie śruby?siły są jednakowe.a przyczyna nierównego zużyciz to syf na prowadnicach jarzma i prowadnicach zacisku

Magilla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 01 maja 2010, 10:08
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Magilla » 08 maja 2010, 21:57

jak się zaczynają nierównomiernie zużywać to nawet miesiąc po założeniu nowych klocków lepiej jest wszystko ściągnąć i sprawdzić zacisk.
Mniej kosztuje oczyszczenie zacisku (nawet DOT-4 jak ktoś ma na dolewki jest dobry do oczyszczania tłoczka) niż wymiana zacisku bo się "zapiekł"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga