Witam, zastanawiam sie co powinienem zrobic jesli z jednej rury wydechowej wydostaja sie spaliny a z drugiej nie. Z tego co sie orientuje to uklad wydechowy za turbinami sklada sie z dwoch pre-katow, pozniej jest siatka amortyzujaca, po czym jeden katalizator srodkowy i na koncu dwa tylnie katalizatory. Czytalem na forum o gosciu , ktory wycial katalizatory w 2.7T i po kilkuset kilometrach lebszego przyspieszenia i glosniejszej jazdy mial do wymiany dwie turbiny Moze ktos wymienial caly uklad wydechowy i wie jaka jest cena wymiany calego ukladu? Niekoniecznie z katalizatorami, wazne zeby dzialal poprawnie. Pozdrawiam
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów!
[2.7T 250KM] Uklad wydechowy zapchany
[2.7T 250KM] Uklad wydechowy zapchany
Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 11:57 przez lukaszes, łącznie zmieniany 1 raz.
W sprawie zamiany katalizatorow na strumienice sugerowalem se nastepujacym postem...
Fri, 28 Dec 2007 - 22:34
CYTAT("Norbi1":vairf5g7)
Po wywaleniu tych 4 katów była spora różnica, nie tyle w brzmieniu co w mocy?
różnica była spora
- dżwiek wydechu zrobił sie bardzo był głośny i zrobił sie "pierdzący"
- auto wypluwało wiecej paliwa i wiecej kopciło (katalizatory juz nie spalaly reszty paliwa)
- moc wyczówalna sie zwiekszyła
- auto zaczeło ładowac 1,5 - 1,6 bar (na instalacji gazowej) a na kataliz. łądowało 1,4 bar
(przed wywaleniem kataliz. moc była 326 KM (hamownia) na 98 i około 350 KM na gazie)
na katalizat. i na 98 ładowało mi 1,2 bar na gazie 1,4 bar
bez katalzat. na 98 ładowalo mi 1,4 bar ale nie mialem okazji zmierzyc mocy
- po przejechaniu 400 km turbina "zdechła" i trzeba było wydzierac silnik "na stół"
Wniosek, po wywaleniu aktaliz lub po zmianie wydechu dokonaj tez poprawki programu aby bylo bezpiecznie
inaczej to bedzie KAT dla K03 i je zamordujesz albo wczesniej ogłuchniesz jesli nie lubisz "ryku silnika"
Fri, 28 Dec 2007 - 22:34
CYTAT("Norbi1":vairf5g7)
Po wywaleniu tych 4 katów była spora różnica, nie tyle w brzmieniu co w mocy?
różnica była spora
- dżwiek wydechu zrobił sie bardzo był głośny i zrobił sie "pierdzący"
- auto wypluwało wiecej paliwa i wiecej kopciło (katalizatory juz nie spalaly reszty paliwa)
- moc wyczówalna sie zwiekszyła
- auto zaczeło ładowac 1,5 - 1,6 bar (na instalacji gazowej) a na kataliz. łądowało 1,4 bar
(przed wywaleniem kataliz. moc była 326 KM (hamownia) na 98 i około 350 KM na gazie)
na katalizat. i na 98 ładowało mi 1,2 bar na gazie 1,4 bar
bez katalzat. na 98 ładowalo mi 1,4 bar ale nie mialem okazji zmierzyc mocy
- po przejechaniu 400 km turbina "zdechła" i trzeba było wydzierac silnik "na stół"
Wniosek, po wywaleniu aktaliz lub po zmianie wydechu dokonaj tez poprawki programu aby bylo bezpiecznie
inaczej to bedzie KAT dla K03 i je zamordujesz albo wczesniej ogłuchniesz jesli nie lubisz "ryku silnika"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga