Post
autor: lukaszes » 06 maja 2010, 11:45
W sprawie zamiany katalizatorow na strumienice sugerowalem se nastepujacym postem...
Fri, 28 Dec 2007 - 22:34
CYTAT("Norbi1":vairf5g7)
Po wywaleniu tych 4 katów była spora różnica, nie tyle w brzmieniu co w mocy?
różnica była spora
- dżwiek wydechu zrobił sie bardzo był głośny i zrobił sie "pierdzący"
- auto wypluwało wiecej paliwa i wiecej kopciło (katalizatory juz nie spalaly reszty paliwa)
- moc wyczówalna sie zwiekszyła
- auto zaczeło ładowac 1,5 - 1,6 bar (na instalacji gazowej) a na kataliz. łądowało 1,4 bar
(przed wywaleniem kataliz. moc była 326 KM (hamownia) na 98 i około 350 KM na gazie)
na katalizat. i na 98 ładowało mi 1,2 bar na gazie 1,4 bar
bez katalzat. na 98 ładowalo mi 1,4 bar ale nie mialem okazji zmierzyc mocy
- po przejechaniu 400 km turbina "zdechła" i trzeba było wydzierac silnik "na stół"
Wniosek, po wywaleniu aktaliz lub po zmianie wydechu dokonaj tez poprawki programu aby bylo bezpiecznie
inaczej to bedzie KAT dla K03 i je zamordujesz albo wczesniej ogłuchniesz jesli nie lubisz "ryku silnika"