Witam wszystkich od pewnego czasu mam problem z moja klimatyzacja. Nie włącza mi się sprężarka.
Na vag pokazuje błąd
01270 - A/C Magnetic Clutch (N25)
42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent
a na klimatroniku najczyściej
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie
jak sprawdzić czy to wina sprzegiełka czy paska?
[A6 C4]Błedy klimatronika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Widać, iż masz mało doświadczenia z układem klimatyzacji w tym silniku.Andi 2.5 tdi pisze:a co to za herezjawojciech007 pisze:Musisz zmienić kodowanie klimatronika. Masz kodowanie dla 5 cylindrów, a musisz ustawić dla 4. Jak dobrze pamiętam to masz 0050. Przestaw zatem na 0040.![]()
silnik 5 cylindrow = to i kodowanie dla 5 cylindrow 00050
Jeżeli ustawione jest kodowanie dla 5 cylindrów to automatycznie aktywowany jest czujnik obrotów w sprężarce. Silniki 4 cylindrowe z tym samym układem klimatyzacji, różniły się tylko spreżarką (nie miała ona czujnika). Ustawiając zatem kodowanie dla 4 cylindrów "oszukujemy system" i wyłączamy czujnik.