Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] programowanie pilota

Elektryka
Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

[A6 C4] programowanie pilota

Post autor: kocyk123 » 14 kwie 2010, 06:56

Witam. Wiem, że temat się nieco powtarza lecz chce się dokładnie dowiedzieć jak zaprogramować pilot do mojej audiczki, który wygląda tak:
Obrazek
jego kod to MZ2 410 819 4 i jest to pilot do mojej audiczki. Szukałem na tym forum, może niezbyt dokładnie lecz nie znalazłem informacji jak go zaprogramować, nie używając VAGa i mając tylko jeden kluczyk do autka. Nie chce nigdzie jeździć by ktos mi programował, nawet za głupie 15 dolarów jesli mogę zrobić to sam. Za info z góry dziękuję! :)
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 15 kwie 2010, 10:42

To nie jest fabryczny kluczyk na podczerwień, bo widze że wogóle nie masz w słupkach odbiorników podczerwieni. Więc jest to jakiś radiowo sterowany pilot, i wydaje mi sie że i tak nie oryginalny. Więc raczej nie widze możliwości samodzielnego zaprogramowania tego pilota.

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 16 kwie 2010, 04:57

to jest raczej pilot sterowany radiowo i to jest oryginalny pilot do tego auta.
usunieto pkt 29 regulaminu

xman

Post autor: xman » 16 kwie 2010, 09:55

amerykańskie audi mialo inny pilot ;)

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 23 kwie 2010, 05:23

byłem u mechanika, podpiął komputer i próbował zaprogramować pilota, lecz nie mógł się podłączyć pod zamek centralny... Co mogło być przyczyną? Mam w przyszlym tygodniu jechać do niego bo będzie miał na to więcej czasu ale jesli któs już przez to przechodził to prosze o wskazówki ;)
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 23 kwie 2010, 10:00

Ja juz pisałem to nie jest fabryczne sterowanie c.zamka. Dlatego VAGiem sie nic nie zdziała, prawdopodobnie dorzucali to zamiast tego sterowania na podczerwień ALBO wogóle nie było sterowania i sami w USA to dorzucali.

Musiałby sie ktoś wypowiedzieć jeszcze kto ma wersję USA.

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 24 kwie 2010, 06:13

Nie mam pojęcia jaka jest historia odnosnie tego pilota, lecz nie sądzę, że VAGiem się nic nie zdziała. Problem w tym, ze mój mechanior nie mógł się podłączyć pod zamek centralny... Gdyby się podłączył to później poszłoby by jak z góreczki. W przyszłą srodę jadę do niego jeszcze raz i mam nadzieje, że mi to zrobi bo super wygląda ten pilot przy kluczyku a cudownie by było jakby otwierał i zamykał autko :)
Ponawiam pytanko. Czy ktos miał kiedys problem z podłączeniem się pod centralny zamek? Jesli nie to proszę o wskazówki jak się w ogólę do tego zabrać... Niby mam rozisane kanały lecz mogłem cos pominąć...
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 26 kwie 2010, 14:33

No uparty jesteś ale OK :-D

Uważam z prawodopodobieństwem graniczącym z pewnością że przez VAGa nic sie nie zrobi z tym pilotem. To jest poprostu wpięty dodatkowy moduł sterowania radiowego i tyle. Tak jakbyś sobie podłączył nowy sterownik i miał dodatkowe sterowanie.

Gdyby to było cos oryginalnego/fabrycznego to by było to spotykane w modelach na Europe.

Poza tym widze że to wogóle nie sam sterownik ale alarm jest bo jest napis PANIC na pilocie. Takich alarmów FABRYCZNIE nigdy nie było w C4 - były tylko te na podczewień.

Poza tym są na pilocie jakiekolwiek znaczki VW/AUDI?

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 27 kwie 2010, 05:27

hehe jestem uparty bo w instrukcji autka mam nawet wzmianke o pilocie i alarmie a ja mam alarm w autku oryginalny i zawsze jak zamykam autko z kluczyka to mi pipnie a pozniej miga czerwone swiatelko na przycisku swiatel awaryjnych. A jesli chodzi o to, że jest na pilocie przycisk "PANIC" to wcale nie znaczy, ze nie moglo być tej opcji w tym autku. Być może to taki amerykański dodatek. A tutaj zamieszczam fotki pilota:
Obrazek Obrazek Obrazek

na odwrocie pilota jest kod:
FCCID:MZ2 410 819 4
CAN 2674102293 VDO
usunieto pkt 29 regulaminu

xman

Post autor: xman » 27 kwie 2010, 08:14

golob pisze:Gdyby to było cos oryginalnego/fabrycznego to by było to spotykane w modelach na Europe.


i ja się z kolegą też zgodzić nie mogę ;) popatrz inaczej. audi 90 szło od 1991 roku tylko i najczęściej 2,3 na mechanicznym wtrysku miało... a mój brat jest w Chicago i ma Audi 90 z silnikiem 2,8 v6 i to z 1995 roku!!! :P A żeby było śmieszniej zderzaki które szły w audi na stany do któregoś tam roku nie były wypuszczane na rynek europejski - no chyba ze ktoś sobie ze Stanów sprowadził takowe Audi. :P



kocyk123
jak będę w Tarnowie i bede mial chwile to podjade ci go Gładysza i się zapytam co i jak albo na śląsk zadzwonie do wujka to może oni coś pomogą tam w salonie VW/Audi...

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 27 kwie 2010, 10:53

kocyk123 pisze:hehe jestem uparty bo w instrukcji autka mam nawet wzmianke o pilocie i alarmie a ja mam alarm w autku oryginalny i zawsze jak zamykam autko z kluczyka to mi pipnie a pozniej miga czerwone swiatelko na przycisku swiatel awaryjnych. A jesli chodzi o to, że jest na pilocie przycisk "PANIC" to wcale nie znaczy, ze nie moglo być tej opcji w tym autku. Być może to taki amerykański dodatek. A tutaj zamieszczam fotki pilota:
[url=http://images40.fotosik.pl/283/388f6b2fbc3c4bc6med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images48.fotosik.pl/288/f7ad06104aa7d5ffmed.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images50.fotosik.pl/288/84c649f6659ef892med.jpg]Obrazek[/URL]

na odwrocie pilota jest kod:
FCCID:MZ2 410 819 4
CAN 2674102293 VDO
No teraz coś więcej wiadomo :)

Zaczne od końca, widze że produkcja tego pilota to VDA czyli to niemiecki wynalazek.

Te kody które podałeś: FCCID i CAN to są takie jakby certyfikaty ich urzędów zajmujących się gospodraką częstotliwościową (FCC - amerykańskie a CAN - kanadyjskie, to takie odpowiedniki naszego polskiego UKE). Czyli widać że te piloty były robione typowo na rynek ameryki północnej (USA i Kanada).


Pozatym jak masz wzmianke w instrukcji o tym pilocie to powinna być instrukcja programowania - tak jest w wersji europejskiej pryz programowaniu pilota na podczerwień. A to że masz alarm, słyszysz piknięcie przy zamykaniu to standardowa rzecz w każdym C4 z alarmem nawet na podczerwień. Poprostu tutaj jedyna różnica że sterowanie nie jest na podczerwień a radiowo (podczerwień to też fale radiowe ale o innej częstotliwości tak właściwie :) )

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 28 kwie 2010, 08:54

golob, wzmianka jest, lecz nie ma instrukcji jak manualnie zaprogramować pilota. Jest napisane tylko, ze jak chce go zaprogramować po wymianie baterii to zebym sie skontaktował z najbliższym audi dilerem... Jutro po szkole prawdopodobnie jade do mechanika i dam mu ostatnią szansę aby to zrobić za pomocą VAGa. Wydaje mi się, że wszystko byłoby ok gdybym miał drugi kluczyk, wtedy bym mógł zaprogramować pilot w ten sposób, że wkładam jeden z kluczy do stacyki i włączam zapłon, a drugim kluczem zamykam drzwi i wciskam przycisk "otwórz" na pilocie itd... Jesli mechanikowi się nie uda to zainwestuje w drugi kluczyk a jesli to nie zadziała to hm... Pojade do dilera audi i oni będą musieli mi to zrobić :P Troche jestem uparty ale co zrobie, że tak lubie swoją audiczkę a nic tak nie cieszy jak wszystko działające na 100% :)

xman, jesli chodzi o zderzak to ja w swojej audiczce też mam inny niż w europie, a mianowicie mam jeden plastikowy grill na długos zderzaka a w europejczykach ten grill na zderzaku składa się z trzech częsci :)

[ Dodano: 2010-05-02, 02:24 ]
ciekawostka! Dzisiaj dorobiłem sobie tylko grot klucza, i tym kluczem odpalam normalnie samochód więc o co chodzi z tym immo?
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
krzysztof-bar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
Lokalizacja: War-Maz

Post autor: krzysztof-bar » 05 maja 2010, 20:03

kocyk123
[ Dodano: 2010-05-02, 02:24 ]
ciekawostka! Dzisiaj dorobiłem sobie tylko grot klucza, i tym kluczem odpalam normalnie samochód więc o co chodzi z tym immo?
To mnie zaciekawiło bo, W mojej A6 nie mogłem zaprogramować kluczyka (podczerwień) więc postanowiłem założyć nową centralkę radiową z pilotami w scyzoryku. Wczoraj dokonałem montażu samochód z pilota otwiera się i zamyka. Teraz zostało mi dorobienie grotu. I byłem pewien że będę miał problemy z immo i będę musiał coś przerabiać, a z tego co piszesz to żadnych.

Jak to w końcu jest z tym immo??

Awatar użytkownika
kocyk123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 23 gru 2009, 09:58
Lokalizacja: Chicago, IL

Post autor: kocyk123 » 07 maja 2010, 09:26

nie mam pojęcia o co chodzi z tym immo... Może by się wypowiedział na ten temat ktos kto wie o co kaman ;)
usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 07 maja 2010, 09:55

A kontrolka od IMMO zapala sie i gaśnie po odpaleniu auta?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja