Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0]Lpg do 2.0 TFSI czym sie sugerować ?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
TFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: TFSI » 15 kwie 2010, 09:15

axial pisze: 7,5l pokazuje na komputerze :)
I tyle pali w realu. Ja mam wykalibrowany wskaźnik spalania jeśli tobie pokazuje co innego w SPAM do tego co ubyło w baku to podepnij VAG-a jeśli wiesz co to jest i w odpowiedniej grupie można procentowo zmieniać dokładność wskazania dzięki czemu można wycyrkulować zbliżoną wartość do prawdziwego zużycia.

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 05 maja 2010, 20:06

pierwszy pełny bak za mną. ÂŚrednia z miasta i trasy po 510 km wyszła mi 12,4 l/100 :( spodziewałem się mniej, a na prawde delikatnie jeździłem, no momentami przycisnąłem. Liczę że to też kwestia dotarcia i po 2-3 tysiach deczko spadnie. CO do komputera to mam problem taki ze zauażyłem ze liczy tylko spalanie od momentu zapłonu do wyłączenia silnika. po kolejnym starcie tak jakby liczył od nowa. wie ktoś moze czy można jakoś ustawićpo prsotu spalanie na cały kilometraż na baku? w avensisie tak miałem.
co do Chipa, kolega wyżej pisał, to zgłoś ię do V-tech, zrobili już sporo TFSI z doskonałym skutkiem podobno. planuję też ale póki co jeszcze chce go ułożyć. co do gazu to ze nie laik. nigdy nie lubiłem. wydawało mi się że można silnik łatwo skopać. nie wiem ile nawet może to kosztować żeby przeliczyć czy warto. robię ok 30 tys rocznie.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

TFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: TFSI » 06 maja 2010, 01:32

Kitapl pisze:ÂŚrednia z miasta i trasy po 510 km wyszła mi 12,4 l/100 :(
:( W takim razie nie wiem czy ten mój jest taki oszczędny ? bo ja takiego wyniku jeszcze nie osiągnąłem. Fakt że raczej ok 70-80% mojej jazdy to raczej płynne przemieszczanie się bez wiekszych przestojów w korkach (jedna dwie zmiany świateł)
Na potwierdzenie moich wskazań podam wam link gdzie jest pokazany mój komp. po uruchomieniu pełnego FIS-a (bo wcześniej nie miałem :-( te wskazania są na zimówkach opony były węższe 205 z takiej normalnej jazdy powiedzmy 60% miasto 40% dojazd do domu (mieszkam za miastem) teraz mam opony 225 i tak ok. 1l więcej pali no i troszkę dynamika spadła ale bez tragedii na zimowkach to był szatan teraz czuć że to już szersza guma a6-c6-samodzielne-uruchomienie-pelnego- ... nego+fis-a

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 06 maja 2010, 11:06

Jak sprawdzić czy mam w standardzie tego fisa czy musze kombinować? chyba ze nie zrozumiałem, u mnie się wyświetla średnia na 100 czy na litr na/h, jak włącze tempomat to mam elektroniczny prędkościomierz, widze ilość km na baku, ile od ostatniego tankowania przejechałem, uruchomienia, czas przejazdu itp. Ale pali się nr 1 w komputerze a nie ta 2 ka czyli druga grupa pomiarowa. to się jakoś włącza?

ps. póki co na baku 70 l po pełnym zatankowaniu mi pokauje przejazd max 660 :-) u Ciebie widzę 720, więc albo CI mało pali albo masz bak 80 litrów (mam nadzieję hehe)
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

TFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: TFSI » 07 maja 2010, 15:42

No przypuszczam że chyba już w tym po lifice to skończyli z tą pazernością co do odblokowanego FIS-a. Z tego co opisujesz to masz go odblokowanego skoro pokazuje ci ile ci pali na 100km śr spalanie czas jazdy i ten cyfrowy predkościomierz. Są dwie grupy pomiarowe jedna dotyczy spalania dziennego tz tego co w danym dniu tudzież trasie ci auto spaliło itp. ma to się tak że jeśli przerwy w jeździe nie są dłuższe niż chyba 3 godziny to komputer cały czas oblicza średnią tak jakbyś jechał ciurkiem a po przekroczeniu tego czasu zaczyna liczyć wszystko od "zera" grupa druga pomiarowa (z 2) to pomiar ciagły czyli liczy cały czas wszystkie dane czas śr. prędkość spalanie itp. od momentu skasowania grupy przyciskiem w manetce "reset". U mnie zmiana między gruoami i licznikiem cyfr. następuje poprze naciskanie tego bocznego "wahadałkowego" przycisku na manetce od wycieraczek.
Bak mam 70L. Mnie np. na trasie do i u gebelsów bo lecę praktycznie 100% samymi autostradami przy prędkościach tak ok 140km/h to po zatankowaniu pod korek pokazuje ok 900km(+/-30km). Jak się zatankuje po wlew to np na granicy w Olszynie (460km) wchodzi mi do baku tak ok +/-36l więc raczej nie ma mowy żeby komp mi coś bardzo przekłamywał

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 08 maja 2010, 11:40

to ci po prostu mało pali, tak z tego wynika, i to jakoś cholernie mało.
co do pełnego kompa to znalazłem przycisk w manetce do wycieraczek, ale nie od boku tej wajhy tylko pod spodem, wiec jest pełny.
na raziespalnie na drugim już baku, bez kasowania, jazda mieszana wychodzi 11,9
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

samson11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 07 mar 2010, 18:07
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: samson11 » 30 maja 2010, 13:58

mam pytanie ja mam bez fis wie ktos jaki jest koszt odblokowania tego i nowej manetki w serwisie z gory dzieki za odp.

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 08 paź 2010, 11:38

Wypowiem sie co do gazu w TFSI (FSI). Sa to silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa - wtryskiwacz umieszczony jest w głowicy ( jak w dislach).
Teoretycznie montaż sekwencyjnego wtrysku gazu nie rózni sie niczym niż w zwykłych autach z pośrednim wtryskiem - można w kolektorze zamontować dysze gazowe. Silnik nawet by chodził (wieksze spalanie i mniejsza moc spowodowana brakiem bezpośredniego wtrysku gazu) ale szybko by również padły wtryskiwacze benzynowe z prostej przyczyny - silnik pracując na benzynie na bieżąco chłodzi paliwem wtryskiwacze umieszczone w komorze spalania(rozpylacze). Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest połączenie obu paliw. Co któryś wtrysk gazu na cylinder (np co 3) następuje wtrysk benzyny tak aby schłodzić wtryskiwacz benzynowy)
W teorii wydawało by sie ze to tylko kwestia steronika a w praktyce dochodzi bardziej skomplikowana aparatura :-? :-? :idea:
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 08 paź 2010, 14:44

Co powyższy link ma wspólnego z tematem LPG do (T)FSI?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 08 paź 2010, 14:57

ja osobiście nie zaryzykuję silnika w furce za 2 paki :) płaczę jak tankuję ale śmieję się jak jadę i nic nie naprawiam. ale powodzenia
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 08 paź 2010, 15:08

prawda. no niestety, nic nie dostaje się za darmo. coś kosztem czegoś. Może kiedyś wymyśi się ideał silnikowo ekonomiczny dostępny dla większej ilości ludzi a nie hybrydy w porshe cayenne :)
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 08 paź 2010, 15:35

poki co każdy ma wybór na czym chce jezdzic czy to na gazie (wymagajacej czestszej obsługi) ale za to najtaniej, czy disel wrażliwy na chałowe paliwo i nie do konca taki oszczedny czy benzyna dla tych z zasobnym portfelem lubiącym szalec:D
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 08 paź 2010, 16:59

można jezdzic spokojnie dislem i można zapier**** na gazie w tych samych pieniądzach (dosłownie) wiec krytyka gazu jest bezsensowna
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga