[A6 C6 2.0]Lpg do 2.0 TFSI czym sie sugerować ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 maja 2009, 09:34
- Lokalizacja: Kraków
Co do dyskusji ile pali 2.0 TFSI...
Moja furka:
silnik - przebieg 131 000 km ) udokumentowany ASO, salon Polska)
miasto - dokładnie 8.1 l. przy normalnej spokojnej jeździe.
poza miastem - 7.2, równa jazda, prędkość do 140 km/h - "zakopianka"
Poprzednio miałem audi TT MKI 225 Quattro. To była (paliwowa) masakra Ale też i frajda.. wielka !
Pzdr,
Moja furka:
silnik - przebieg 131 000 km ) udokumentowany ASO, salon Polska)
miasto - dokładnie 8.1 l. przy normalnej spokojnej jeździe.
poza miastem - 7.2, równa jazda, prędkość do 140 km/h - "zakopianka"
Poprzednio miałem audi TT MKI 225 Quattro. To była (paliwowa) masakra Ale też i frajda.. wielka !
Pzdr,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 maja 2009, 09:34
- Lokalizacja: Kraków
KMS...
Tak, producent podaje 11.0 w mieście, 6.4 poza i 8.1 średnie . Ale jak widać da się mniej i to dużo mniej. Wiem, może to dziwic, może być niewiarygodne, ale nie mam powodów by ściemniać.. bo po co? Sprawdziłem samochód w spokojnej, nie dającej się prowokować przez innych jeździe. Zadnych przygazówek, ostrych startów .. tylko spokój i luzik. Jest faktem, że chciałem sprawdzić ten silnik pod kątem spalania, tak dla siebie i wyszło... co wyszło. TFSI 2.0 to świetny silnik i w przeciwieństwie do 225 Q w TT nie można w nim wyczuć turbodołka. Technologia idzie do przodu- to właśnie odczułem, przesiadając się do A6.
Pozdrawiam.
Tak, producent podaje 11.0 w mieście, 6.4 poza i 8.1 średnie . Ale jak widać da się mniej i to dużo mniej. Wiem, może to dziwic, może być niewiarygodne, ale nie mam powodów by ściemniać.. bo po co? Sprawdziłem samochód w spokojnej, nie dającej się prowokować przez innych jeździe. Zadnych przygazówek, ostrych startów .. tylko spokój i luzik. Jest faktem, że chciałem sprawdzić ten silnik pod kątem spalania, tak dla siebie i wyszło... co wyszło. TFSI 2.0 to świetny silnik i w przeciwieństwie do 225 Q w TT nie można w nim wyczuć turbodołka. Technologia idzie do przodu- to właśnie odczułem, przesiadając się do A6.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
stefanekanek,
Moje doświadczenia z tym silnikiem (w passacie) są zupełnie inne niż twoje, w mieście spalanie to ok 12l/100km bez szarżowania a oszczędnie nie było mniejsze niż 10l.
Zużycie paliwa mierzyłem od tankowania do tankowania bo komputer pokazywał dużo niższe spalanie.
Nie napisałeś jak Ty mierzyłeś zużycie paliwa.
Moje doświadczenia z tym silnikiem (w passacie) są zupełnie inne niż twoje, w mieście spalanie to ok 12l/100km bez szarżowania a oszczędnie nie było mniejsze niż 10l.
Zużycie paliwa mierzyłem od tankowania do tankowania bo komputer pokazywał dużo niższe spalanie.
Nie napisałeś jak Ty mierzyłeś zużycie paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Chyba tak , obojętnie na Pb czy gazie pokazuje 2 litry mniej co też jest dobre bo mogę w miarę dokładnie określić zużycie gazugoly191 pisze:no chyba że w C6 chcieli nacieszyć oczy a nie portfel
Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 18:34 przez KMS, łącznie zmieniany 1 raz.
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
KMS pisze:Chyba tak , obojętnie na Pb czy gazie pokazuje 2 litry mniej co też jest dobre bo mogę w miarę dokładnie określić zużycie gazugoly191 pisze:no chyba że w C6 chcieli nacieszyć oczy a nie portfel
co w tym takiego extra tu masz linka do
2.2 Turbo takie jak ja mam tylko po modach :D
[ Dodano: 2009-06-06, 11:42 ]
ups pomello mi sie :P mial byc cytat o tych 170km z 2.0
Forum https://a8team.pl
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
dlaczego ludzie sieją takie głupoty ja już sam nie wiem, no ile można poprawiaćymario pisze:bezpośrednim wtrysku enzyny to potrzebuje bezpośredniego wtrysku gazu a tego nikt nie ma w ofercie .poza tym musieli by ci zrobić dziury w głowicy na wtryski gazowe a to jest niemożliwe
człowieku poczytaj a potem pisz, bo nie potrzebnie wprowadzasz ludzi w błąd
fora są do pomocy a nie do problemów :-x
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Witam
Mnie ten motor w A6 (C6) po mieście pali trochę ponad 10l/100km w trasie 7-8l/100km. Szczerze mówiąc ostatnio jeździłem tylko dieslami więc nie jest to dla mnie może imponujący wynik bo w dieslach wiadomo miałem mniejsze spalanie. Trzeba też brać pod uwagę że auto waży 1,6tony (to nie Passat czy TT itp.) co też swoje robi ale na pewno frajda z jazdy jest większa niż w dieslu. Ja porównał bym ten motor pod względem osiągów do fajnej "hybrydy" benzyny z dieslem tzn. super fajnie ciągnie z dołu do samego końca do odcięcia czego mi brakowało w dieslu bo za szybko klękał przy kręceniu obrotów.
Junkersa miałem tylko raz w aucie i było to baaardzo dawno temu i mam mieszane uczucia. Raczej nie kupuję auta "na lata" a inwestycja w gaz musi mieć sens finansowy. Taka instalacja wtrysku gazu to pewnie wydatek ładnych paru tysięcy złotych więc może trzeba sobie najpierw zadać pytanie jak długo trzeba będzie jeździć zanim zaczną się oszczędności bo może się okazać że gra nie warta jest świeczki.
Na marginesie myślę o chipie w tym motorze czy ktoś coś rezał w tym temacie
Mnie ten motor w A6 (C6) po mieście pali trochę ponad 10l/100km w trasie 7-8l/100km. Szczerze mówiąc ostatnio jeździłem tylko dieslami więc nie jest to dla mnie może imponujący wynik bo w dieslach wiadomo miałem mniejsze spalanie. Trzeba też brać pod uwagę że auto waży 1,6tony (to nie Passat czy TT itp.) co też swoje robi ale na pewno frajda z jazdy jest większa niż w dieslu. Ja porównał bym ten motor pod względem osiągów do fajnej "hybrydy" benzyny z dieslem tzn. super fajnie ciągnie z dołu do samego końca do odcięcia czego mi brakowało w dieslu bo za szybko klękał przy kręceniu obrotów.
Junkersa miałem tylko raz w aucie i było to baaardzo dawno temu i mam mieszane uczucia. Raczej nie kupuję auta "na lata" a inwestycja w gaz musi mieć sens finansowy. Taka instalacja wtrysku gazu to pewnie wydatek ładnych paru tysięcy złotych więc może trzeba sobie najpierw zadać pytanie jak długo trzeba będzie jeździć zanim zaczną się oszczędności bo może się okazać że gra nie warta jest świeczki.
Na marginesie myślę o chipie w tym motorze czy ktoś coś rezał w tym temacie
Witam,
Mi komputer pokazuje w mieście ok. 10l poza miastem 8,2l/100km.
A prawda jest taka (liczone tankowaniem pod korek):
Trasa z Monachium do Gdańska 8,5l/100km
80% miasto, korki; 20% trasa 13,5 l/100km
Trasa po Polsce (GD>WAW>GD) to 9,4l/100km
Ale trzeba przyznać, że jak się jedzie spokojnie to i na 6,2 l można zejść
Ja na jednym baku przejechałem maksymalnie 1043km i zatankowałem 76l (mam 80l zbiornik) co daje ok. 7,3l/100km.
Ale wtedy jechałem bardzo spokojnie, bo silnik był nowy i straszyli mnie, że przez pierwsze 2000km musi się dotrzeć... Teraz raczej nie przekraczam 600km na jednym baku
Mi komputer pokazuje w mieście ok. 10l poza miastem 8,2l/100km.
A prawda jest taka (liczone tankowaniem pod korek):
Trasa z Monachium do Gdańska 8,5l/100km
80% miasto, korki; 20% trasa 13,5 l/100km
Trasa po Polsce (GD>WAW>GD) to 9,4l/100km
Ale trzeba przyznać, że jak się jedzie spokojnie to i na 6,2 l można zejść
Ja na jednym baku przejechałem maksymalnie 1043km i zatankowałem 76l (mam 80l zbiornik) co daje ok. 7,3l/100km.
Ale wtedy jechałem bardzo spokojnie, bo silnik był nowy i straszyli mnie, że przez pierwsze 2000km musi się dotrzeć... Teraz raczej nie przekraczam 600km na jednym baku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ja już trochę pojeździłem tym silnikiem i jestem nim zauroczony. Spalanie średnie w mieście to ok 9-10l/100km (w zależności od warunków korków i adrenaliny;-) w trasie na autostradzie jadąc średnio 140-150 km/h bez problemu mieści się w granicach 7,5l/100k naprawdę fajnie się zbiera nie ma żadnych problemów przy wyprzedzaniu miałem go czipować na 200PS ale zrezygnowałem bo to co mam mi wystarcza a wyznaje zasadę że wrogiem dobrego jest lepsze więc nie będę kusił losu bo nie mam nikogo znajomego kto już robił czipa w tym motorze i poleciłby sprawdzony warsztat a wiadomo że w tym temacie nigdy nie wiadomo na 100% czy program jest fachowo zrobiony i wolę nie ryzykować wtopy. Wcześniej jeździłem samymi dieslami a ostatnio A4 B7 2.0TDI 140PS i nie chcę już o tym motorze nic słyszeć bo to była wtopa same awarie zresztą ten sam motor jest też w A6 przestrzegam przed nim nabywców. Gdybym miał wybierać jeszcze raz to bez zawachania wybrałbym TFSI bo 2.0TDI 140PS to mina a różnica w spalaniu też nie jest rażąca a i kultura pracy jest bez porównania na plus dla TFSI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga