Witam wszystkich miłosników czterech kółek.
Problem tkwi w tym iz dzisiaj rano strasznie długo kręcił zanim odpalił. Wczoraj wymieniałem uszczelke pod pokrywą, świece i nieszczęsny ezektor razem ze srubą odpowietrzajacą tą która jest w trójniku ( rury odpowietrzajace równierz wyczyściłem) po złożeniu wszystkiego odpalił wręcz na dotyk, a tu nagle dzisiaj rano kręcił i nie mógł wykręcić. Zauważyłem także że coś mi syczy w okolicach ezektora jak zgasze silnik, czy to może być tego wina??
Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszystkie podpowiedzi.
[A6 C5 1.8T] Długo odpala po wymianie ezektora
[A6 C5 1.8T] Długo odpala po wymianie ezektora
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Kolego rozwiązałeś już problem z tym odpalaniem?? Bo chciałem się Ciebie zapytać co było przyczyną!
Ja u siebie co prawda nic nie grzebałem tylko wymieniłem przepływke i nic innego nie ruszałem (na starej przepływce też się to zdarzało) a od kilku dni jak zapalam to kręci a nie łapie. Dopiero jak przestanę i próbuje drugi raz to zapali.
Podejrzewam pompe paliwa ale chciałem się upewnić. A powiedz mi jak możesz czy jak przekręcisz zapłon to słyszysz jakieś buczenie pompy w bagażniku czy cisza??
Pozdrawiam !
Ja u siebie co prawda nic nie grzebałem tylko wymieniłem przepływke i nic innego nie ruszałem (na starej przepływce też się to zdarzało) a od kilku dni jak zapalam to kręci a nie łapie. Dopiero jak przestanę i próbuje drugi raz to zapali.
Podejrzewam pompe paliwa ale chciałem się upewnić. A powiedz mi jak możesz czy jak przekręcisz zapłon to słyszysz jakieś buczenie pompy w bagażniku czy cisza??
Pozdrawiam !
wiec tak, odpalać teraz odpala normalnie, ustało także to syczenie koło ezektora jak wymieniłem opaski zaciskowe. Wydaje mi się że on źle odpalał przez to że cisnienie uciekało, bo jak juz zapalił i go zgasiłem to palił na dotyk. Może przez to paliwo sie jakoś cofało??? nie mam pojęcia. A co do pompy, to ostatnio wymieniłem oringi na wtryskach bo sie pociło, i zobaczyłem że w paliwie w listwie wtryskowej jest pełno jakiegoś brudu jak by jakichś opiłków, czy to może być od pompy paliwa?? zużyła się???