Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.8T] Długo odpala po wymianie ezektora

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

[A6 C5 1.8T] Długo odpala po wymianie ezektora

Post autor: piter_084 » 28 mar 2010, 13:15

Witam wszystkich miłosników czterech kółek.
Problem tkwi w tym iz dzisiaj rano strasznie długo kręcił zanim odpalił. Wczoraj wymieniałem uszczelke pod pokrywą, świece i nieszczęsny ezektor razem ze srubą odpowietrzajacą tą która jest w trójniku ( rury odpowietrzajace równierz wyczyściłem) po złożeniu wszystkiego odpalił wręcz na dotyk, a tu nagle dzisiaj rano kręcił i nie mógł wykręcić. Zauważyłem także że coś mi syczy w okolicach ezektora jak zgasze silnik, czy to może być tego wina??

Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszystkie podpowiedzi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 11 kwie 2010, 15:07

Kolego rozwiązałeś już problem z tym odpalaniem?? Bo chciałem się Ciebie zapytać co było przyczyną!
Ja u siebie co prawda nic nie grzebałem tylko wymieniłem przepływke i nic innego nie ruszałem (na starej przepływce też się to zdarzało) a od kilku dni jak zapalam to kręci a nie łapie. Dopiero jak przestanę i próbuje drugi raz to zapali.
Podejrzewam pompe paliwa ale chciałem się upewnić. A powiedz mi jak możesz czy jak przekręcisz zapłon to słyszysz jakieś buczenie pompy w bagażniku czy cisza??


Pozdrawiam !

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 12 kwie 2010, 18:27

wiec tak, odpalać teraz odpala normalnie, ustało także to syczenie koło ezektora jak wymieniłem opaski zaciskowe. Wydaje mi się że on źle odpalał przez to że cisnienie uciekało, bo jak juz zapalił i go zgasiłem to palił na dotyk. Może przez to paliwo sie jakoś cofało??? nie mam pojęcia. A co do pompy, to ostatnio wymieniłem oringi na wtryskach bo sie pociło, i zobaczyłem że w paliwie w listwie wtryskowej jest pełno jakiegoś brudu jak by jakichś opiłków, czy to może być od pompy paliwa?? zużyła się???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja