
W oficjalnym spisie opon nic innego w 17" nie znalazlem

Chodzi mi o to zeby ciutke tanszy rozmiar znalezc oraz moze zeby sie troche mniej zabkowaly.
Z gory dzieki za pomoc!
Aha, jakie ewentualnie modele opon polecacie w szczegolnosci?
tak, wyglada ladnieÂŻółty pisze:Koledzy u siebie mam już drugi letni sezon założone 235/45/17 i nie narzekam, fakt cena jest już dużo większa ale przyjemność z jazdy nie porównywalna (oprócz miejskich dziur). Z postów klubowiczów wyczytałem też że to jeden z popularnych rozmiarów naszych A6, i ładnie się wyróżniają z tłumu.
no nie wiem gdzie patrzysz na te cenyciamajdowaty pisze:Ja obecnie posiadam w swojej audi 225/45/17 ale gdy już je ściągnę na zimę na lato już nie założę. Po pierwsze 45 to za mało na nasze drogi poza tym między 225 a 205 jest różnica bodajże 1,7 cm a cena 205/50/17 jest kolosalnie niższa niż 225/45/17 a i spalanie też poleci w dół.
Nic takiego nie zauważyłem, u mnie odwrotnie, poczułem ulgę po zimowych (nowe Dunlopy) - zimowe były głośniejsze. Koleiny - nie zauważam. Jeżdżę na Continentalach 234/45/17.mariush pisze:tak, wyglada ladnie
ale jazda to zadna przyjemnosc po naszych drogach
to istna walka z autem w koleinach
pierwszy raz w zyciu odczulem zmiane in minus po zmianie z letnich na zimowe
no mi sie tez felgi bardzo bardzo podobajatomciar pisze:Nic takiego nie zauważyłem, u mnie odwrotnie, poczułem ulgę po zimowych (nowe Dunlopy) - zimowe były głośniejsze. Koleiny - nie zauważam. Jeżdżę na Continentalach 234/45/17.mariush pisze:tak, wyglada ladnie
ale jazda to zadna przyjemnosc po naszych drogach
to istna walka z autem w koleinach
pierwszy raz w zyciu odczulem zmiane in minus po zmianie z letnich na zimowe
EDIT: No właśnie na takich felgach jak pokazałeś ja pomykam (podobają mi się bardzo). Opony Continental SportContact 3. Może to nie koła są powodem Twoich problemów?
Amortyzatory przed chwila przebadaneCamel- pisze: Jeśli chodzi o efekt ząbkowania - polecam zmienić amortyzatory, nie (rozmiar) opony![]()
mariush pisze:no nie wiem gdzie patrzysz na te ceny
do tej pory sprawdzialem 215/50/17 i sa one duzo drozsze niz 225/45 czy 235/45/17 (ktore sa mniej wiecej w tej samej cenie)
spojrzalem teraz specjalnie na 205/50/17 i niestety taka sama porazka, cena ponad 100 zl na sztuce wyzsza niz ten sam model w 225/45
Hmmm, sprawdzanie sprawności amortyzatorów na stacji można wsadzić pomiędzy bajki. Amortyzator, który osiągnie 100% na tym urządzonku, to rura wspawana na sztywno. Teraz jak się ma porównanie serii z np. 1BE, mimo, że oba mogą równie dobrze tłumić nierówności. Najlepsza jest praktyka.mariush pisze:Amortyzatory przed chwila przebadane
przod 60%/59% czyli OK
tyl 49%/41% czyli tak sobie ale tragedii nie ma
ale rozumiem, ze to 205 sa drozsze?ciamajdowaty pisze:mariush pisze:no nie wiem gdzie patrzysz na te ceny
do tej pory sprawdzialem 215/50/17 i sa one duzo drozsze niz 225/45 czy 235/45/17 (ktore sa mniej wiecej w tej samej cenie)
spojrzalem teraz specjalnie na 205/50/17 i niestety taka sama porazka, cena ponad 100 zl na sztuce wyzsza niz ten sam model w 225/45
Mam na osiedlu wulkanizację, żadna wielka firma cena z normalnego katalogu i różnice w cenie sięgają nawet 160 zł na sztuce między 225/45/17 a 205/5017
jeden z przykladow bo nie chce mi sie wiecej, ale zareczam, ze to staly trendciamajdowaty pisze:nie, właśnie chodzi o to, że 205 jest tańsza.mariush pisze:ale rozumiem, ze to 205 sa drozsze?