[C4] wskaźnik poziomu paliwa
sukces! udało sie ...wskaznik paliwa działa jak należy...wystarczyło podgiac i przeczyscic blaszki wahadła plywaka jak i element metalowy po którym te styki "podróżowały" :mrgreen:
prawdopodobną przyczyna wczesniejszych złych wskazan byly luzy na zwawiasie wahadła gdyz w momencie kiedy luz powodowacł odchylenie styki wogóle nie dotykały metalowego elementu na wahadle i tym samum wskazówka opadała....w tym momencie styki sa juz u mnie podgiete i zabezpieczone przed cofnieciem i "chodzi" elegancko 8-)
ps: poniżej zdjecia plywaka {sorki za jakosc} i owych blaszek jest troche bałagan w tych zdjeciach ale w razie "w" pytac na gg
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
prawdopodobną przyczyna wczesniejszych złych wskazan byly luzy na zwawiasie wahadła gdyz w momencie kiedy luz powodowacł odchylenie styki wogóle nie dotykały metalowego elementu na wahadle i tym samum wskazówka opadała....w tym momencie styki sa juz u mnie podgiete i zabezpieczone przed cofnieciem i "chodzi" elegancko 8-)
ps: poniżej zdjecia plywaka {sorki za jakosc} i owych blaszek jest troche bałagan w tych zdjeciach ale w razie "w" pytac na gg





Rezerwę pokazuje na AC jak ktoś posiada.Hincó pisze:A w setce jest kontrolka rezerwy? jak tak to chyba trzeba żaróweczke zmienić bo jeszcze jej nie widziałem :roll:
Poza tym nie ma żadnej kontrolki.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO
-Poprzednio 4 inne OOOO
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
To może i ja się podepnę pod temat. Da się wyskalować jakoś wskaźnik paliwa? U mnie jest tak ze jak zaleje do pełna to na pierwszej ćwiartce przejadę ok 80 km i pozauje już tylko 3/4 baku. na drugiej przejeżdżam ok 200 i dopiero jest połowa. 3 ćwiartkę spale na następne ok 120 km....
Da się coś zrobić by pokazywał równomiernie??
Pozdro
Toperz
Da się coś zrobić by pokazywał równomiernie??
Pozdro
Toperz
-
Forum Audi A6 .
-
Forum Audi A6 .
Andi 2.5 tdi, powiedzialem tylko ze w innych autkach jechalem caly zbiornik gdzie w trasie to bylo podobnie ze te cwiartki byly nierowne pod wzgledem przebiegu.a czy nie ma tu wplyw ksztalt zbiornika.przyjmijmyu ze plywak porusza sie gora dol w poziomie.wiec jesli zbiornik bedzie sie zwezal lub rozszerzal ku gorze to na kazdym poziomie moze byc inna wielkosc paliwa.zle mysle?gdyby zbiornik byl prostopadloscianem.o podstawie np prostokata i plywak poruszalby sie gora dol to zgoda na kazdej wysokosci zbiornika byla by taka sama ilosc paliwa.mam na mysli gdybysmy wysokosc tego prostopadloscianu podzielic na 4 czesci to kazda z tych czesci mialaby ta sama ilosc paliwa.tyle teorii.a druga zecza jest jak mowisz ulozenie stykow na tej bierzni po ktorej pracuje plywak.zapewne fabryka ulozyla je w takiej wysokosci aby w przyblizeniu dzielila pojemnosc na 4 czesci.nie zmieniajac pierwszej mysli najwazniejsza rezerwa. 
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Witam
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem,
otóż u mnie po zatankowani dowolnej ilości paliwa, w trakcie jazdy wskaźnik pokazuje prawidłową ilość paliwa, na postoju ew. prostej drodze wskaźnik opada do zera, co może być przyczyną?
Dodam iż zmieniałem z innej audi cały pływak i to samo
pzdr
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem,
otóż u mnie po zatankowani dowolnej ilości paliwa, w trakcie jazdy wskaźnik pokazuje prawidłową ilość paliwa, na postoju ew. prostej drodze wskaźnik opada do zera, co może być przyczyną?
Dodam iż zmieniałem z innej audi cały pływak i to samo
pzdr
-
banditen
Podpinam się pod temat.
Od ok roku bujam się z tematem wskaźnika poziomu paliwa. Generalnie leży na 0, bardzo rzadko wskaże prawidłowy poziom (a czasem powoli narasta, czasem pokaże więcej niż jest...), po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zazwyczaj ponownie jest na długo 0.
Jak zabrać się do tego tematu? ASO straszy mnie wymianą wiązki i kosztem ponad 1k
.
Właściwie to już się przyzwyczaiłem i stwierdziłem, że do końca życia będę z tym jeździł, bazując na przejechanych kilometrach od tankowania,
ale widzę, że sprawa jest chyba do załatwienia.
Może ktoś mnie skieruje z tym gdzieś w Warszawie?
Od ok roku bujam się z tematem wskaźnika poziomu paliwa. Generalnie leży na 0, bardzo rzadko wskaże prawidłowy poziom (a czasem powoli narasta, czasem pokaże więcej niż jest...), po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zazwyczaj ponownie jest na długo 0.
Jak zabrać się do tego tematu? ASO straszy mnie wymianą wiązki i kosztem ponad 1k
Właściwie to już się przyzwyczaiłem i stwierdziłem, że do końca życia będę z tym jeździł, bazując na przejechanych kilometrach od tankowania,
ale widzę, że sprawa jest chyba do załatwienia.
Może ktoś mnie skieruje z tym gdzieś w Warszawie?
-
0x4B25A
-
banditen
-
banditen











