Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4] wskaźnik poziomu paliwa

Elektryka
Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 05 mar 2010, 14:54

dodam że musisz odłączyć przewody i zdjąć zabezpieczenie żeby zdjąć ten cały plastik reszta już sama wychodzi

Awatar użytkownika
Kaooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2010, 19:13
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: Kaooo » 07 mar 2010, 21:31

sukces! udało sie ...wskaznik paliwa działa jak należy...wystarczyło podgiac i przeczyscic blaszki wahadła plywaka jak i element metalowy po którym te styki "podróżowały" :mrgreen:
prawdopodobną przyczyna wczesniejszych złych wskazan byly luzy na zwawiasie wahadła gdyz w momencie kiedy luz powodowacł odchylenie styki wogóle nie dotykały metalowego elementu na wahadle i tym samum wskazówka opadała....w tym momencie styki sa juz u mnie podgiete i zabezpieczone przed cofnieciem i "chodzi" elegancko 8-)

ps: poniżej zdjecia plywaka {sorki za jakosc} i owych blaszek jest troche bałagan w tych zdjeciach ale w razie "w" pytac na gg


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
klax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 28 wrz 2009, 12:41
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: klax » 07 mar 2010, 22:07

Hincó pisze:A w setce jest kontrolka rezerwy? jak tak to chyba trzeba żaróweczke zmienić bo jeszcze jej nie widziałem :roll:
Rezerwę pokazuje na AC jak ktoś posiada.
Poza tym nie ma żadnej kontrolki.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 06 kwie 2010, 10:18

To może i ja się podepnę pod temat. Da się wyskalować jakoś wskaźnik paliwa? U mnie jest tak ze jak zaleje do pełna to na pierwszej ćwiartce przejadę ok 80 km i pozauje już tylko 3/4 baku. na drugiej przejeżdżam ok 200 i dopiero jest połowa. 3 ćwiartkę spale na następne ok 120 km....

Da się coś zrobić by pokazywał równomiernie??

Pozdro
Toperz

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 06 kwie 2010, 15:19

Toperz, nie poprawisz fabryki.o ile kojarze inne autka to rowniez takie niedokladnosci wystepuja.najwazniejsza jest dokladnosc rezerwy ktora ma sie zapali o ile sie nie myle jesli masz paliwa na ok 100km.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 06 kwie 2010, 21:58

Andi 2.5 tdi, powiedzialem tylko ze w innych autkach jechalem caly zbiornik gdzie w trasie to bylo podobnie ze te cwiartki byly nierowne pod wzgledem przebiegu.a czy nie ma tu wplyw ksztalt zbiornika.przyjmijmyu ze plywak porusza sie gora dol w poziomie.wiec jesli zbiornik bedzie sie zwezal lub rozszerzal ku gorze to na kazdym poziomie moze byc inna wielkosc paliwa.zle mysle?gdyby zbiornik byl prostopadloscianem.o podstawie np prostokata i plywak poruszalby sie gora dol to zgoda na kazdej wysokosci zbiornika byla by taka sama ilosc paliwa.mam na mysli gdybysmy wysokosc tego prostopadloscianu podzielic na 4 czesci to kazda z tych czesci mialaby ta sama ilosc paliwa.tyle teorii.a druga zecza jest jak mowisz ulozenie stykow na tej bierzni po ktorej pracuje plywak.zapewne fabryka ulozyla je w takiej wysokosci aby w przyblizeniu dzielila pojemnosc na 4 czesci.nie zmieniajac pierwszej mysli najwazniejsza rezerwa. <ok>

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 07 kwie 2010, 15:33

tomkom1 rezerwy jeszcze nie sprawdzałem bo jakoś nie było kiedy ale wleje z 5 w kanister i będę woził na pace aż do ostatniej kropli w baku to wtedy dam znać co z tego wyszło. Jak jak widzę podziałkę na wskaźniku to na rezerwie pewnie max z 50 przejadę...

Pozdro
Toperz

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 07 kwie 2010, 20:17

u mnie zapala się rezerwa jak na kompie mam 100-120 a przejechać mogę 150
bo jak pokazuje 0 to 20-30 delikatnie dotykając gazu
a wskaźnik prawie leży

Awatar użytkownika
ganczar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 18 wrz 2009, 12:25
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: ganczar » 31 maja 2010, 12:37

oki rozebralem i dostalem sie do plywaka... dogialem blaszki i wszystko dziala:) tak dla zainteresowanyc na plywaku jest strzalka i ma byc skierowana w kierunku tylu auta. U mnie wszystko wrocilo do normy i pieknie wskazuje :-)
Bo cztery kółka zawsze jadą do przodu...:) OOOO

BZYKO1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 27 wrz 2011, 22:30
Lokalizacja: ŁUKÓW

Post autor: BZYKO1 » 02 sty 2012, 21:40

Witam
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem,
otóż u mnie po zatankowani dowolnej ilości paliwa, w trakcie jazdy wskaźnik pokazuje prawidłową ilość paliwa, na postoju ew. prostej drodze wskaźnik opada do zera, co może być przyczyną?
Dodam iż zmieniałem z innej audi cały pływak i to samo
pzdr

banditen

Post autor: banditen » 04 sty 2012, 00:21

Podpinam się pod temat.
Od ok roku bujam się z tematem wskaźnika poziomu paliwa. Generalnie leży na 0, bardzo rzadko wskaże prawidłowy poziom (a czasem powoli narasta, czasem pokaże więcej niż jest...), po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zazwyczaj ponownie jest na długo 0.
Jak zabrać się do tego tematu? ASO straszy mnie wymianą wiązki i kosztem ponad 1k ;( .
Właściwie to już się przyzwyczaiłem i stwierdziłem, że do końca życia będę z tym jeździł, bazując na przejechanych kilometrach od tankowania,
ale widzę, że sprawa jest chyba do załatwienia.
Może ktoś mnie skieruje z tym gdzieś w Warszawie?

banditen

Post autor: banditen » 04 sty 2012, 18:19

Odpowiadam na własne pytanie ;)
W Warszawie można to zrobić w Diagtronik'u.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 sty 2012, 18:51

banditen, nie pisz posta pod potem bo Cie admin op... :)

P.S. Ile za taką naprawę chcą w Diag... i co będą robić?

banditen

Post autor: banditen » 05 sty 2012, 00:10

0x4B25A, nurkują w baku i coś tam klikają, ceny jeszcze nie znam, jak zrobią (w poniedziałek prawdopodobnie) to dam znać

banditen

Post autor: banditen » 22 sty 2012, 22:45

Zrobione, trwało 20 min, kosztowało 50zł, wyglądało na "poprawkę" kostki elektrycznej przy jednym z pływaków. Od 2 tyg. wszystko działa bez zarzutu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga