[C4] wskaźnik poziomu paliwa
sukces! udało sie ...wskaznik paliwa działa jak należy...wystarczyło podgiac i przeczyscic blaszki wahadła plywaka jak i element metalowy po którym te styki "podróżowały" :mrgreen:
prawdopodobną przyczyna wczesniejszych złych wskazan byly luzy na zwawiasie wahadła gdyz w momencie kiedy luz powodowacł odchylenie styki wogóle nie dotykały metalowego elementu na wahadle i tym samum wskazówka opadała....w tym momencie styki sa juz u mnie podgiete i zabezpieczone przed cofnieciem i "chodzi" elegancko 8-)
ps: poniżej zdjecia plywaka {sorki za jakosc} i owych blaszek jest troche bałagan w tych zdjeciach ale w razie "w" pytac na gg
prawdopodobną przyczyna wczesniejszych złych wskazan byly luzy na zwawiasie wahadła gdyz w momencie kiedy luz powodowacł odchylenie styki wogóle nie dotykały metalowego elementu na wahadle i tym samum wskazówka opadała....w tym momencie styki sa juz u mnie podgiete i zabezpieczone przed cofnieciem i "chodzi" elegancko 8-)
ps: poniżej zdjecia plywaka {sorki za jakosc} i owych blaszek jest troche bałagan w tych zdjeciach ale w razie "w" pytac na gg
Rezerwę pokazuje na AC jak ktoś posiada.Hincó pisze:A w setce jest kontrolka rezerwy? jak tak to chyba trzeba żaróweczke zmienić bo jeszcze jej nie widziałem :roll:
Poza tym nie ma żadnej kontrolki.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO
-Poprzednio 4 inne OOOO
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
To może i ja się podepnę pod temat. Da się wyskalować jakoś wskaźnik paliwa? U mnie jest tak ze jak zaleje do pełna to na pierwszej ćwiartce przejadę ok 80 km i pozauje już tylko 3/4 baku. na drugiej przejeżdżam ok 200 i dopiero jest połowa. 3 ćwiartkę spale na następne ok 120 km....
Da się coś zrobić by pokazywał równomiernie??
Pozdro
Toperz
Da się coś zrobić by pokazywał równomiernie??
Pozdro
Toperz
Andi 2.5 tdi, powiedzialem tylko ze w innych autkach jechalem caly zbiornik gdzie w trasie to bylo podobnie ze te cwiartki byly nierowne pod wzgledem przebiegu.a czy nie ma tu wplyw ksztalt zbiornika.przyjmijmyu ze plywak porusza sie gora dol w poziomie.wiec jesli zbiornik bedzie sie zwezal lub rozszerzal ku gorze to na kazdym poziomie moze byc inna wielkosc paliwa.zle mysle?gdyby zbiornik byl prostopadloscianem.o podstawie np prostokata i plywak poruszalby sie gora dol to zgoda na kazdej wysokosci zbiornika byla by taka sama ilosc paliwa.mam na mysli gdybysmy wysokosc tego prostopadloscianu podzielic na 4 czesci to kazda z tych czesci mialaby ta sama ilosc paliwa.tyle teorii.a druga zecza jest jak mowisz ulozenie stykow na tej bierzni po ktorej pracuje plywak.zapewne fabryka ulozyla je w takiej wysokosci aby w przyblizeniu dzielila pojemnosc na 4 czesci.nie zmieniajac pierwszej mysli najwazniejsza rezerwa.
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Witam
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem,
otóż u mnie po zatankowani dowolnej ilości paliwa, w trakcie jazdy wskaźnik pokazuje prawidłową ilość paliwa, na postoju ew. prostej drodze wskaźnik opada do zera, co może być przyczyną?
Dodam iż zmieniałem z innej audi cały pływak i to samo
pzdr
podepnę się pod temat, gdyż mam podobny problem,
otóż u mnie po zatankowani dowolnej ilości paliwa, w trakcie jazdy wskaźnik pokazuje prawidłową ilość paliwa, na postoju ew. prostej drodze wskaźnik opada do zera, co może być przyczyną?
Dodam iż zmieniałem z innej audi cały pływak i to samo
pzdr
Podpinam się pod temat.
Od ok roku bujam się z tematem wskaźnika poziomu paliwa. Generalnie leży na 0, bardzo rzadko wskaże prawidłowy poziom (a czasem powoli narasta, czasem pokaże więcej niż jest...), po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zazwyczaj ponownie jest na długo 0.
Jak zabrać się do tego tematu? ASO straszy mnie wymianą wiązki i kosztem ponad 1k .
Właściwie to już się przyzwyczaiłem i stwierdziłem, że do końca życia będę z tym jeździł, bazując na przejechanych kilometrach od tankowania,
ale widzę, że sprawa jest chyba do załatwienia.
Może ktoś mnie skieruje z tym gdzieś w Warszawie?
Od ok roku bujam się z tematem wskaźnika poziomu paliwa. Generalnie leży na 0, bardzo rzadko wskaże prawidłowy poziom (a czasem powoli narasta, czasem pokaże więcej niż jest...), po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zazwyczaj ponownie jest na długo 0.
Jak zabrać się do tego tematu? ASO straszy mnie wymianą wiązki i kosztem ponad 1k .
Właściwie to już się przyzwyczaiłem i stwierdziłem, że do końca życia będę z tym jeździł, bazując na przejechanych kilometrach od tankowania,
ale widzę, że sprawa jest chyba do załatwienia.
Może ktoś mnie skieruje z tym gdzieś w Warszawie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga