Witam.
na początku miałem błąd 00819 związany z czujnikiem (G65) - wysokiego ciśnienia, okazało się ze jest mało gazu w układzie i dlatego pojawiał się ten błąd, oczywiście klima nie chciała sie włączac i samoczynnie przechodziła w tryb ECON. Po napełnieniu klimy czynnikiem R134a, wentylator klimy załącza się prawidłowo lecz sama sprężarka nie startuje. Po sprawdzeniu spręzarki "na krótko" słyszalne jest pyknięcie w tym zaworze co znajduje sie w sprężarce ( zaznaczam ze ma juz nową sprężarkę bez sprzegiełka), lecz nawet na krótko spręzarka nie rusza. Po tym wszystkim podłaczyłem pod kompa i wywaliło mi błąd 01232 (N280) - 31-10 przerwa lub zwarcie z masą...mysle ze to od tego ten błąd ze podłaczałem na krótko, no ale moze ktos miał ten sam problem dlaczego spręzarka nie chciła ruczyc??? wentylator załącza sie prawidłowo...
[A6 C5 1.9 AVF] nie załącza sprężarki
Witam ja tez mam podobny problem tylko u mnie wentylator startuje ale kompresor nie chce i klima nie działa. Koles od klimy sprawdził zawory wszystko ok gaz jest pełen podłączył sie kompem pod climatronic i tez działa. Podlaczyl na krotko prad zasilajacy i kompresor wystartowal, mowi ze sygnal o starcie od climatronica wychodzi ale nie dochodzi do kompresora, hmm moze jakis przekaznik albo kabelek jest zwalony , a bledow zadnych nie ma na kompie. W środe bede u goscia walczył to napisze co i jak wyszło.. Ale moze ktos ma jakies pomysły co to moze byc?
witam
Podłączę się do prośby. Mam problemy z climatronikiem w audi a6 c5 avant 2,5tdi tiptronic 1999r., a dokładnie z sprężarka, która się nie załącza. VAG-COM nie łączy się wyskakują błędy o zbyt dużej liczbie błędów, a kody zamieszczone na tym forum nie pasują to co mi wyświetla klimatronik bo jest dwustrefowy, a tam opis jest chyba do normalnego. Po wejściu w ukryte funkcje pokazuje po lewej stronie:17 i 8, a po prawej 04 i 06 kody te zmieniają się cyklicznie. Na pierwszym kanale 1c pokazuje się po lewej stronie 1, a po prawej 59. Wentylator działa i gwiazdka się świeci ale sprężarka nie działa.
Moje pytania:
1)dlaczego nie można połączyć się z klimatronikiem przez VAG-COM (inne systemy działają)
2)jak sprawdzić czy ilość gazu jest wystarczająca (chodzi mi o mostek na czujniki, które przewody i gdzie go szukać)
3)czy to jest normalne że po wejść w ukryte funkcje migają te cyferki
4)co oznacza ten błąd 59 (tak mi się wydaje że jest to błąd bo wszystkie systemy raczej mają na pierwszym kanale informację o błędzie, ale dlaczego nie ma kropki)
Podłączę się do prośby. Mam problemy z climatronikiem w audi a6 c5 avant 2,5tdi tiptronic 1999r., a dokładnie z sprężarka, która się nie załącza. VAG-COM nie łączy się wyskakują błędy o zbyt dużej liczbie błędów, a kody zamieszczone na tym forum nie pasują to co mi wyświetla klimatronik bo jest dwustrefowy, a tam opis jest chyba do normalnego. Po wejściu w ukryte funkcje pokazuje po lewej stronie:17 i 8, a po prawej 04 i 06 kody te zmieniają się cyklicznie. Na pierwszym kanale 1c pokazuje się po lewej stronie 1, a po prawej 59. Wentylator działa i gwiazdka się świeci ale sprężarka nie działa.
Moje pytania:
1)dlaczego nie można połączyć się z klimatronikiem przez VAG-COM (inne systemy działają)
2)jak sprawdzić czy ilość gazu jest wystarczająca (chodzi mi o mostek na czujniki, które przewody i gdzie go szukać)
3)czy to jest normalne że po wejść w ukryte funkcje migają te cyferki
4)co oznacza ten błąd 59 (tak mi się wydaje że jest to błąd bo wszystkie systemy raczej mają na pierwszym kanale informację o błędzie, ale dlaczego nie ma kropki)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:18
- Imię: ustaw twoje auto
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubelskie
kolego ja miałem to samo, wejdz w ustawienia i zrob TEST interfejsu, u mnie to pomagało za kazdym razem...sojkis pisze:
Moje pytania:
1)dlaczego nie można połączyć się z klimatronikiem przez VAG-COM (inne systemy działają)
problem juz rozwiązany... zaraz po wyjeciu sprezarki okazalo sie ze poszło sprzegiełko na kole pasowym sprezarki, to jest nowy typ sprezarki i ona chodzi cały czas a elektrozawór puszcza tylko gaz sprezarka/cały obieg, u mnie kreciło sie tylko kołko a srodek stał. teraz szukam czesci a dokładnie takiej jak na obrazku...
[ Dodano: 2010-04-19, 09:29 ]
kółko zakupione na allegro, z załozeniem nie było zadnego problemu jeszcze dodatkowo dostałem nowe łożsko, które oczywiscie tez wymieniłem... teraz klima chodzi i chłodzi bardzo dobrze:) 3 stopnie C na wylocie z kratek:) na LO
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
kolego możesz go jakos bardziej szczegółowo opisać i gdzie ten przekaźniczek jest? mówisz z prawej str. jak stoisz przed otwartą maską, czy z prawej str. auta?Dylu pisze:przyczyna byl przepalony przekazniczek ale nie znajdowal sie pod kierownica tylko pod maska z prawej strony.
U mnie jest błąd 01232 (N280) - 31-10 przerwa lub zwarcie z masą-wentylator załącza sie prawidłowo tylko sprężarka "śpi" jak u kolegi dodi
Aktualizacja z dzisiaj 05.08.2010:
Ten od klimy jest oznaczony nr 267 -gdzieś na zachodnich forach przeczytałem. Wydaje mi się, że w moim modelu nie ma przekaźnika do klimy, bo szukałem w różnych miejscach i nei ma. Mogę się mylić, ale chyba elektrozawór w klime zastępuje ten przekaźnik...
U mnie problemem okazał się zerwany kabelek do elektrozaworka. Kabelki polutowane i po wcześniejszym nabiciu klima już śmiga

Witam mam problem byłem dziś nabić czynnik do klimatyzacji i mechanik oznajmił mi że klimatronik nie załącza się i podłączył pod kompa znalazł usterkę min( zawór elektromagnetyczny regulowanej sprężarki A/C zwarcie lub obwód przerwany)
Co z tym zrobić czy muszę wymienić zawór czy coś nie łączy ?
Czy jestem w stanie to zrobić sam ?
Gdzie znajdę ten zawór ?
czy jest dostęp do niego czy trzeba odjeżdżać przodem?
Co z tym zrobić czy muszę wymienić zawór czy coś nie łączy ?
Czy jestem w stanie to zrobić sam ?
Gdzie znajdę ten zawór ?
czy jest dostęp do niego czy trzeba odjeżdżać przodem?
