
[A6 C4 2.0 16v+LPG] jak zrobic adaptacje przepustnicy?
[A6 C4 2.0 16v+LPG] jak zrobic adaptacje przepustnicy?
Witam, w programie vwtool ciągle wywala mi błąd 533 który z tego co wyczytałem jest od przepustnicy. Czyściłem ja i teraz chciałbym przeprowadzić adaptacje ale w tym programie nie potrafię tego zrobić a vag mi się nie łączy z tym silnikiem 

k44761 pisze:W ACE nie robi się adaptacji przepustnicy.
sprawdź styk wolnych obrotów i pełnego obciążenia mierząc przejścia w kostce 3-pinowej w okolicach przepustnicy.
A czy to może być powodem szarpania autem ?podczas zmiany biegów i do ok 2 tys obr. Bo z tego co czytałem jest to czujnik położenia przepustnicy, (świece, przewody, kopułka, palec nowe) w przepływomierzu zdejmowałem ta klapke (jest idealnie ustawiona) i jeździłem na gazie bo na PB nie odpali, mocy przybyło ale szarpało dalej, więc przepływka raczej ok, z resztą ja też zmieniałem i było to samo

Już to słyszałem, widziałem auta z mechanicznym wtryskiem od kilku dobrych lat i nie sprawiających problemów tylko regularnie serwisowanek44761 pisze:Wywal LPg, będziesz miał spokój z awariami.
Mechaniczny wtrysk NIE WSPÓÂŁPRACUJE z gazem.
Słyszałem że ACE można przerobic na digifant, tylko opisy widziałem do audi 80 , nie wiem jak jest w A6 . Do części dostęp mam (angliki) ale nie wiem czy sie to opłaca bo na gazie pewnie bedzie tak samo chodził, a na benzynie tylko rozgrzewam auto
Czy rozregulowana lub zepsuta przepustnica może powodować te szarpanie \?
Widocznie widziałeś więcej niż ja, i jesteś mądrzejszy niż większość ludzi na tym i innych forach.
Powtarzam jeszcze raz Mechaniczny Wtrysk + Gaz = Kupa.
Sorki za OT
Zakładałem już digifanta do ACE, AAR, 3A, 6A, 9A i innych silników w A80, Passatach, A100, A6. Generalnie przy niewielkiej nawet wiedzy elektrycznej poradzisz sobie bez problemów, choć róźnice pomiędzy modelami są. Zaletą tego typu rozwiązania jest całkowity spokój z problemami z układem paliwowym (pod warunkiem rzetelnego i konkretnego podejścia do tematu). Digifant jest prostym i niezawodnym układem zasilania PB. Z drugiej zaś strony mechaniczny wtrysk bez gazu również sprawuje się idealnie (małem A6 C4 z ACE przez 1 rok, zrobiłem nim 62000km - kursowałem z Warszawy do Kamiennej Góry i Wrocławia) i nigdy (!!!) nie miałem z nim problemu - ale po kupnie wyregulowałem sobie sam i doprowadziłem PB do ładu.
Powtarzam jeszcze raz Mechaniczny Wtrysk + Gaz = Kupa.
Sorki za OT
Zakładałem już digifanta do ACE, AAR, 3A, 6A, 9A i innych silników w A80, Passatach, A100, A6. Generalnie przy niewielkiej nawet wiedzy elektrycznej poradzisz sobie bez problemów, choć róźnice pomiędzy modelami są. Zaletą tego typu rozwiązania jest całkowity spokój z problemami z układem paliwowym (pod warunkiem rzetelnego i konkretnego podejścia do tematu). Digifant jest prostym i niezawodnym układem zasilania PB. Z drugiej zaś strony mechaniczny wtrysk bez gazu również sprawuje się idealnie (małem A6 C4 z ACE przez 1 rok, zrobiłem nim 62000km - kursowałem z Warszawy do Kamiennej Góry i Wrocławia) i nigdy (!!!) nie miałem z nim problemu - ale po kupnie wyregulowałem sobie sam i doprowadziłem PB do ładu.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
[quote="k44761"]Widocznie widziałeś więcej niż ja, i jesteś mądrzejszy niż większość ludzi na tym i innych forach.
Ja nie twierdze że jestem najmądrzejszy, bo żeby tak było to nie kupił bym tego samochodu i dopiero jak kupiłem te auto poznałem co to jest mechaniczny wtrysk z gazem
ale są tez wyjątki, mój brat ma audi 100 c4 2.3 z gazem II gen. od 8 lat na gazie i nie ma takowych problemów jak ja ale wiem że bardzo dba o te auto i kupił je w idealnym stanie z małym przebiegiem i jest bardzo z niego zadowolony, ale mniejsza o to, czego bede potrzebował żeby przerobić te audi na digifant ? wiem że potrzebny jest sterownik z wiązka, listwa wtryskowa z wtryskami i czujnik temperatury chyba, tylko nie wiem od jakiego z jakiego samochodu mogę te części przeszczepić, mam passata 1.8 20v angola na części i mam dostęp do audi 80 z silnikiem ABK tez angola, coś się nada z tych aut ? mógłbyś mi napisać czego dokładnie będę potrzebował ? był bym bardzo wdzięczny
Ja nie twierdze że jestem najmądrzejszy, bo żeby tak było to nie kupił bym tego samochodu i dopiero jak kupiłem te auto poznałem co to jest mechaniczny wtrysk z gazem

klepnij kolego na forum corrado chyba jak dobrze pamiętam albo w googlach wpisz przeróbka k-jetronic na digifant i ci forum corrado wyskoczy. tam masz idealny opis co i jak. moj kolega tak robił i powiem ci że jest święty spokój
i mogę ci powiedzieć że jesteś mądrzejszy bo do tego zakładasz Blos'a i cieszysz się bezproblemowym ACE
ja temat bede przerabiał niedlugo
pozdr.


