Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2.0 16v+LPG] jak zrobic adaptacje przepustnicy?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
adasko185
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:07
Lokalizacja: Podlaskie

[A6 C4 2.0 16v+LPG] jak zrobic adaptacje przepustnicy?

Post autor: adasko185 » 29 mar 2010, 22:39

Witam, w programie vwtool ciągle wywala mi błąd 533 który z tego co wyczytałem jest od przepustnicy. Czyściłem ja i teraz chciałbym przeprowadzić adaptacje ale w tym programie nie potrafię tego zrobić a vag mi się nie łączy z tym silnikiem :(

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:20
Lokalizacja: DLU

Post autor: k44761 » 04 kwie 2010, 12:08

W ACE nie robi się adaptacji przepustnicy.
sprawdź styk wolnych obrotów i pełnego obciążenia mierząc przejścia w kostce 3-pinowej w okolicach przepustnicy.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual

adasko185
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:07
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: adasko185 » 04 kwie 2010, 15:43

k44761 pisze:W ACE nie robi się adaptacji przepustnicy.
sprawdź styk wolnych obrotów i pełnego obciążenia mierząc przejścia w kostce 3-pinowej w okolicach przepustnicy.

A czy to może być powodem szarpania autem ?podczas zmiany biegów i do ok 2 tys obr. Bo z tego co czytałem jest to czujnik położenia przepustnicy, (świece, przewody, kopułka, palec nowe) w przepływomierzu zdejmowałem ta klapke (jest idealnie ustawiona) i jeździłem na gazie bo na PB nie odpali, mocy przybyło ale szarpało dalej, więc przepływka raczej ok, z resztą ja też zmieniałem i było to samo :(

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:20
Lokalizacja: DLU

Post autor: k44761 » 04 kwie 2010, 18:50

Wywal LPg, będziesz miał spokój z awariami.
Mechaniczny wtrysk NIE WSPÓÂŁPRACUJE z gazem.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual

adasko185
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:07
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: adasko185 » 04 kwie 2010, 23:38

k44761 pisze:Wywal LPg, będziesz miał spokój z awariami.
Mechaniczny wtrysk NIE WSPÓÂŁPRACUJE z gazem.
Już to słyszałem, widziałem auta z mechanicznym wtryskiem od kilku dobrych lat i nie sprawiających problemów tylko regularnie serwisowane

Słyszałem że ACE można przerobic na digifant, tylko opisy widziałem do audi 80 , nie wiem jak jest w A6 . Do części dostęp mam (angliki) ale nie wiem czy sie to opłaca bo na gazie pewnie bedzie tak samo chodził, a na benzynie tylko rozgrzewam auto

Czy rozregulowana lub zepsuta przepustnica może powodować te szarpanie \?

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:20
Lokalizacja: DLU

Post autor: k44761 » 05 kwie 2010, 10:26

Widocznie widziałeś więcej niż ja, i jesteś mądrzejszy niż większość ludzi na tym i innych forach.

Powtarzam jeszcze raz Mechaniczny Wtrysk + Gaz = Kupa.
Sorki za OT

Zakładałem już digifanta do ACE, AAR, 3A, 6A, 9A i innych silników w A80, Passatach, A100, A6. Generalnie przy niewielkiej nawet wiedzy elektrycznej poradzisz sobie bez problemów, choć róźnice pomiędzy modelami są. Zaletą tego typu rozwiązania jest całkowity spokój z problemami z układem paliwowym (pod warunkiem rzetelnego i konkretnego podejścia do tematu). Digifant jest prostym i niezawodnym układem zasilania PB. Z drugiej zaś strony mechaniczny wtrysk bez gazu również sprawuje się idealnie (małem A6 C4 z ACE przez 1 rok, zrobiłem nim 62000km - kursowałem z Warszawy do Kamiennej Góry i Wrocławia) i nigdy (!!!) nie miałem z nim problemu - ale po kupnie wyregulowałem sobie sam i doprowadziłem PB do ładu.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual

adasko185
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:07
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: adasko185 » 05 kwie 2010, 12:18

[quote="k44761"]Widocznie widziałeś więcej niż ja, i jesteś mądrzejszy niż większość ludzi na tym i innych forach.

Ja nie twierdze że jestem najmądrzejszy, bo żeby tak było to nie kupił bym tego samochodu i dopiero jak kupiłem te auto poznałem co to jest mechaniczny wtrysk z gazem :( ale są tez wyjątki, mój brat ma audi 100 c4 2.3 z gazem II gen. od 8 lat na gazie i nie ma takowych problemów jak ja ale wiem że bardzo dba o te auto i kupił je w idealnym stanie z małym przebiegiem i jest bardzo z niego zadowolony, ale mniejsza o to, czego bede potrzebował żeby przerobić te audi na digifant ? wiem że potrzebny jest sterownik z wiązka, listwa wtryskowa z wtryskami i czujnik temperatury chyba, tylko nie wiem od jakiego z jakiego samochodu mogę te części przeszczepić, mam passata 1.8 20v angola na części i mam dostęp do audi 80 z silnikiem ABK tez angola, coś się nada z tych aut ? mógłbyś mi napisać czego dokładnie będę potrzebował ? był bym bardzo wdzięczny

xman

Post autor: xman » 02 lip 2010, 19:47

klepnij kolego na forum corrado chyba jak dobrze pamiętam albo w googlach wpisz przeróbka k-jetronic na digifant i ci forum corrado wyskoczy. tam masz idealny opis co i jak. moj kolega tak robił i powiem ci że jest święty spokój ;) i mogę ci powiedzieć że jesteś mądrzejszy bo do tego zakładasz Blos'a i cieszysz się bezproblemowym ACE ;) ja temat bede przerabiał niedlugo ;) pozdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja