Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] sprężyny Eibach czy zawieszenie TA-Technix?

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 28 mar 2010, 01:12

Ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wkładaniem do "sportowych" sprężyn zwykłych amorków, ale to tylko moja opinia wiadomo każdy robi jak mu się podoba
U mojej żonki w A3 też siedzi KONI tylko na zwykłej sprężynie i jest naprawdę przyjemnie :-P
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

max83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 lis 2009, 12:49
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: max83 » 28 mar 2010, 08:30

Gwozdzio pisze:Ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wkładaniem do "sportowych" sprężyn zwykłych amorków, ale to tylko moja opinia wiadomo każdy robi jak mu się podoba
U mojej żonki w A3 też siedzi KONI tylko na zwykłej sprężynie i jest naprawdę przyjemnie :-P

Kolego seria Adventage jest twardsza ma zastosowanie przy powiedzmy sportowych i Seria Eibach ProKit to Nie Seria Eibach Sport tak dla twojej informacji . Pozdro .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 28 mar 2010, 08:59

Ale i tak im bliżej do serii ( charakterystyka twardsza o 15%) niż na przykład do Bilsteina b6 który jest już sportowym amorkiem , to zamiast przepłacać za przereklamowanego SACHSA lepiej już kupić AL-KO bo na pewno dłużej pojeździ niż SACHS.
Sorki ale nie jestem wielbicielem tej marki, ponieważ w jakim samochodzie nie miałem zawsze reklamowałem.
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

max83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 lis 2009, 12:49
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: max83 » 28 mar 2010, 09:31

Nie i tu znowu mam inne zdanie Al Ko miałem w golfie przy Kit Weitec takie idą tam amory w komplecie i szybko padły . Co do Bilstein to owszem pierwsza liga ale jak kupować to tylko B8 krótszy skok amora i grubszy trzpień .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN

Montelukast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Montelukast » 28 mar 2010, 15:48

max83, a jak Ci sie jezdzi na tych amorkach w polączeniu z eibach?
Czym Sachs advantage sie roznią od tych oryginalnych? (ja mam oryginalne).

A mozesz mi napisac jakies namiary gdzie kupowales eibach pro kit sprezyny?
jak wyglada auto, masz jakies fotki, bo ja wlasnie w kwietniu mam zamiar zalozyc eibach pro kit sprezynki i jestem niesamowice ciekaw efektu wizualnego jak i uzytkowego :mrgreen:
życie nie daje nam tego co chcemy, tylko to co dla nas ma...

max83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 lis 2009, 12:49
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: max83 » 29 mar 2010, 18:06

Zdjęć jeszcze nie mam ale jest bardzo podobnie jak u kolegi rubio Adventage jest to jedna z serii Sachsa twardsza charakterystyka pracy amora Zakupu sprężyn dokonałem na ebay.de Dziś zrobiłem trasę 250 km i powiem że jest ,, Komfortowo ,, tył mógłby być twardszy nie potrzebie tak siada jak przy seryjnych sprężynach przy obciążeniu .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 17 lip 2013, 16:51

Witam chce sie was doradzic chcialbym obnizyc autko , szukalem gwintu patrzylem za Ta-Technix ale cos bardzo tani jest ponizej 900zl i nie wiem czy czasem nie jest to kiepskiej jakosci znalazlem

Kod: Zaznacz cały

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a6-a6-avant-4b-97-04-i3334282135.html
te za 1400zl i nie wiem czy to roznica tylko w cenie czy w jakosci tez ?

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 17 lip 2013, 17:46

na dobry gwint trzeba wydać ponad 2.5tysia. Wszystko poniżej to tani tuning. Ja mam eibachy pro-kit sport line na bilsteinach b6 - super komfortowo i całkiem nisko (zestaw w cenie gwintu). Koło 225/45 Et25 przód czasami obciera o śrubę do montażu nadkola z błotnikiem.

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 24 lip 2013, 12:56

Ma ktos jakies zdjecia jak wyglada obnizone autko na Eibacha'ch czy Weitec'a chodzi mi by bylo nisko ale znosnie komfortowo sadze ze -30mm to troche malo widzialem eibach sportline ale nie ma do a6 obiza autko o -50mm

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 24 lip 2013, 17:17

bushido, sprężyny to nie wszystko w sprawie komfortu - amorki robią robotę. Także musisz skompilować i sprężyny i amorki.

KissEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 10 lis 2011, 23:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: KissEK » 24 lip 2013, 17:18

ja śmigam na gwincie technixa i jak a razie jestem zadowolony, złego słowa nie mogę powiedzieć, dwa dni temu robiłem przegląd i sprawność amortyzatorów po pół roku użytkowania wyszło po 75%, więc jak na utwardzone zawieszenie to nie jest wcale zły wynik. regulacja wysokości jest, na zimę można śmiało podnieś a nie tak jak przy kicie ;p

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 08:03

Nie moge znalesc sprezyn do mojego silnika chcialbym by byly -40mm patrzylem za KW lecz nie ma ... Pomocy

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 09:11

jak chcesz dokładnie o 4cm to tylko gwint, sprężyny nie dają gwarancji że tyle auto usiądzie, wysokość jest zależna od pozostałych podzespołów zawieszenia. KW jak dla mnie są niekomfortowe robi się taczka z auta.
Większość sprężyn oferowanych na rynku to około - 30mm. W Twoim przypadku musisz znaleÂźć sprężyny dedykowane bo masz nacisk na przód 1230 a tył o 100kg mniej. Za 790 zł masz Eibachy E1564-140

bushido
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:13
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bushido » 28 lip 2013, 11:07

Dzieki za uswiadomienie a propo KW , nie mam porownania jak siedzi auto przy -40 a przy -30 , a zawieszenie mam Standardowe czyli 1BA chyba , nie chce gwintu bo zupelnie bede czul wszysko na drodze dlatego sprezyny wybralem . Tutaj masz zdj jak wysoko stoi moje autko viewtopic.php?t=48536

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 28 lip 2013, 11:14

jeżeli chcesz żaby auto wyglądało jak to na zdjęciach (po modyfikacjach) to musisz mieć gwint albo air :) (ja preferuję gwint bo air szybko niszczy opony)
Ważne pytanie to jak eksploatujesz auto. Czyli gdzie i jak jeÂździsz. Bo obniżyć auto sprężynami łatwo ale póÂźniej trzeba z tym sobie radzić cały rok w każdych warunkach - lato zima nierówne drogi progi krawężniki. A jak jeszcze coś załadujesz w kuferek i do środka :)
Zobacz sobie u mnie w profilowym mam eibachy -3cm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja