[A6 C5] sprężyny Eibach czy zawieszenie TA-Technix?
Ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wkładaniem do "sportowych" sprężyn zwykłych amorków, ale to tylko moja opinia wiadomo każdy robi jak mu się podoba
U mojej żonki w A3 też siedzi KONI tylko na zwykłej sprężynie i jest naprawdę przyjemnie :-P
U mojej żonki w A3 też siedzi KONI tylko na zwykłej sprężynie i jest naprawdę przyjemnie :-P
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Gwozdzio pisze:Ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wkładaniem do "sportowych" sprężyn zwykłych amorków, ale to tylko moja opinia wiadomo każdy robi jak mu się podoba
U mojej żonki w A3 też siedzi KONI tylko na zwykłej sprężynie i jest naprawdę przyjemnie :-P
Kolego seria Adventage jest twardsza ma zastosowanie przy powiedzmy sportowych i Seria Eibach ProKit to Nie Seria Eibach Sport tak dla twojej informacji . Pozdro .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN
Ale i tak im bliżej do serii ( charakterystyka twardsza o 15%) niż na przykład do Bilsteina b6 który jest już sportowym amorkiem , to zamiast przepłacać za przereklamowanego SACHSA lepiej już kupić AL-KO bo na pewno dłużej pojeździ niż SACHS.
Sorki ale nie jestem wielbicielem tej marki, ponieważ w jakim samochodzie nie miałem zawsze reklamowałem.
Sorki ale nie jestem wielbicielem tej marki, ponieważ w jakim samochodzie nie miałem zawsze reklamowałem.
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Białystok
max83, a jak Ci sie jezdzi na tych amorkach w polączeniu z eibach?
Czym Sachs advantage sie roznią od tych oryginalnych? (ja mam oryginalne).
A mozesz mi napisac jakies namiary gdzie kupowales eibach pro kit sprezyny?
jak wyglada auto, masz jakies fotki, bo ja wlasnie w kwietniu mam zamiar zalozyc eibach pro kit sprezynki i jestem niesamowice ciekaw efektu wizualnego jak i uzytkowego :mrgreen:
Czym Sachs advantage sie roznią od tych oryginalnych? (ja mam oryginalne).
A mozesz mi napisac jakies namiary gdzie kupowales eibach pro kit sprezyny?
jak wyglada auto, masz jakies fotki, bo ja wlasnie w kwietniu mam zamiar zalozyc eibach pro kit sprezynki i jestem niesamowice ciekaw efektu wizualnego jak i uzytkowego :mrgreen:
życie nie daje nam tego co chcemy, tylko to co dla nas ma...
Zdjęć jeszcze nie mam ale jest bardzo podobnie jak u kolegi rubio Adventage jest to jedna z serii Sachsa twardsza charakterystyka pracy amora Zakupu sprężyn dokonałem na ebay.de Dziś zrobiłem trasę 250 km i powiem że jest ,, Komfortowo ,, tył mógłby być twardszy nie potrzebie tak siada jak przy seryjnych sprężynach przy obciążeniu .
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN
Witam chce sie was doradzic chcialbym obnizyc autko , szukalem gwintu patrzylem za Ta-Technix ale cos bardzo tani jest ponizej 900zl i nie wiem czy czasem nie jest to kiepskiej jakosci znalazlem
te za 1400zl i nie wiem czy to roznica tylko w cenie czy w jakosci tez ?
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a6-a6-avant-4b-97-04-i3334282135.html
ja śmigam na gwincie technixa i jak a razie jestem zadowolony, złego słowa nie mogę powiedzieć, dwa dni temu robiłem przegląd i sprawność amortyzatorów po pół roku użytkowania wyszło po 75%, więc jak na utwardzone zawieszenie to nie jest wcale zły wynik. regulacja wysokości jest, na zimę można śmiało podnieś a nie tak jak przy kicie 

- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jak chcesz dokładnie o 4cm to tylko gwint, sprężyny nie dają gwarancji że tyle auto usiądzie, wysokość jest zależna od pozostałych podzespołów zawieszenia. KW jak dla mnie są niekomfortowe robi się taczka z auta.
Większość sprężyn oferowanych na rynku to około - 30mm. W Twoim przypadku musisz znaleÂźć sprężyny dedykowane bo masz nacisk na przód 1230 a tył o 100kg mniej. Za 790 zł masz Eibachy E1564-140
Większość sprężyn oferowanych na rynku to około - 30mm. W Twoim przypadku musisz znaleÂźć sprężyny dedykowane bo masz nacisk na przód 1230 a tył o 100kg mniej. Za 790 zł masz Eibachy E1564-140
Dzieki za uswiadomienie a propo KW , nie mam porownania jak siedzi auto przy -40 a przy -30 , a zawieszenie mam Standardowe czyli 1BA chyba , nie chce gwintu bo zupelnie bede czul wszysko na drodze dlatego sprezyny wybralem . Tutaj masz zdj jak wysoko stoi moje autko viewtopic.php?t=48536
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jeżeli chcesz żaby auto wyglądało jak to na zdjęciach (po modyfikacjach) to musisz mieć gwint albo air
(ja preferuję gwint bo air szybko niszczy opony)
Ważne pytanie to jak eksploatujesz auto. Czyli gdzie i jak jeÂździsz. Bo obniżyć auto sprężynami łatwo ale póÂźniej trzeba z tym sobie radzić cały rok w każdych warunkach - lato zima nierówne drogi progi krawężniki. A jak jeszcze coś załadujesz w kuferek i do środka
Zobacz sobie u mnie w profilowym mam eibachy -3cm

Ważne pytanie to jak eksploatujesz auto. Czyli gdzie i jak jeÂździsz. Bo obniżyć auto sprężynami łatwo ale póÂźniej trzeba z tym sobie radzić cały rok w każdych warunkach - lato zima nierówne drogi progi krawężniki. A jak jeszcze coś załadujesz w kuferek i do środka

Zobacz sobie u mnie w profilowym mam eibachy -3cm