ryba80 pisze:Witam! Właśnie wróciłem z regulacji zbieżności. Wcześniej wymieniałem amory, tuleje łącznika stabilizatorów, oraz tuleje wahacza (te podwójne połówki), sworznie wahaczy są OK. Okazuje się iż samochód nadal lekko ściąga w lewo ale tylko przy przyspieszaniu. Więc pewnie do wymiany te tuleja w wahaczu (ta pojedyncza mocowana do podwozia). Stąd moje pytanie czy tą tuleję łatwo wybić, czy może wyciska się ją na prasie, w imadle lub inaczej. Jak wprasowuje się nową, czy należy ją jakoś zapunktować żeby nie wypadła? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
tuleje są wymienne i trzeba to zrobic na prasce, dobierając odpowiednią srednice tuleji wyciskajacej np klucz nasadkowy, polecam tuleje z polmerów sa duzo wytrzymalsze poszukaj tu na forum gdzies widziałem producenta takich tuleji...
cała operacja to ok 5 min