[A6 C4] Wymiana tulei wahacza (pojedyńczej)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
[A6 C4] Wymiana tulei wahacza (pojedyńczej)
Witam! Właśnie wróciłem z regulacji zbieżności. Wcześniej wymieniałem amory, tuleje łącznika stabilizatorów, oraz tuleje wahacza (te podwójne połówki), sworznie wahaczy są OK. Okazuje się iż samochód nadal lekko ściąga w lewo ale tylko przy przyspieszaniu. Więc pewnie do wymiany te tuleja w wahaczu (ta pojedyncza mocowana do podwozia). Stąd moje pytanie czy tą tuleję łatwo wybić, czy może wyciska się ją na prasie, w imadle lub inaczej. Jak wprasowuje się nową, czy należy ją jakoś zapunktować żeby nie wypadła? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Mi się kolego wydaje że tej tulei którą masz na myśli się nie wymienia niech ktoś mnie poprawi jak jestem w błędzie.ryba80 pisze:Więc pewnie do wymiany te tuleja w wahaczu (ta pojedyncza mocowana do podwozia). Stąd moje pytanie czy tą tuleję łatwo wybić, czy może wyciska się ją na prasie, w imadle lub inaczej.
A skąd masz pewność,że to przez tą tuleję autko ściąga?
było C4 AEL quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
Trochę szkoda mi cały wahacz wymieniać tym bardziej że na sworzniach wahacza nie ma nawet minimalnego luzu, te dwie połówki tulejki Lemfordera też są nowe więc wymianę wahacza traktuję jak ostateczność. Z drugiej strony i renomowane firmy np. Febi oferują takie tulejki więc czekam dalej na wypowiedzi może tą nieszczęsną tulejkę ktoś jednak wymieniał już kiedyś. Tak czy inaczej dziś zamówię tą tulejkę w sklepie rozbiorę i spróbuję ją wybić zobaczę co będzie, w razie czego zawsze mogę ją oddać oddać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
Witam po raz kolejny ponieważ okazuje się iż są chyba także do wymiany te tuleje na sankach co prawda nie są zerwane ale są miękkie jak gąbka. Czy może ktoś się orientuje czy dużo z tym roboty, co trzeba rozkręcić żeby się do nich dobrać, z tego co patrzyłem to są cztery choć właściwie tylko z lewej strony się kiwają.
Dokładnie sam to też wiele razy przerabiałem w starszej jej siostrze :mrgreen: czyli CYGARETCE bo to ten sam układMasełko pisze:brat sam wymieniał jak masz dostęp do kanału i narzędzi dasz radę ludzie to zrobili i ty dasz radę a co do wahacza to ja też wymieniałem te tuleje sworznie były ok więc po co szukać niepotrzebnych kosztów porządny wahacz kosztuje ok 500zeta pzdr
różnica 1/3 kosztów <mikołaj>
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
- Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice
Właśnie jestem po wymianie tych tulejek pod sankami i tulei wahacza, nie ukrywam że trochę trzeba było się nagimnastykować. Tuleję wahacza podgrzałem dobrze opalarką i powoli wybiłem młotkiem, nową wprasowałem imadłem. Natomiast te poduszki pod sankami tylne poszły gładko, z wyjęciem przednich trochę było ciężko praktycznie stare musiałem rozerwać, potem nowa tulejka wcisnąłem imadłem. Teraz Audiencja prowadzi się jak lokomotywa po szynach warto było!!!
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
jakie są śruby w tylnym zawiasie w c4 avant quattro, mam do wymiany tuleje i wolę na zapas kupić w razie cięcia śrub, jaką twardość wybrać?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga