[100 C4 1993] 2.8 AAH, dalsze problemy z temperaturą
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
[100 C4 1993] 2.8 AAH, dalsze problemy z temperaturą
2 raz wymieniłem termostat(tym razem jest z ASO) i teraz jest minimalna poprawa, na trasie na vagu łapie temp po 2,3 km na 90-92 C, a na wskaźniku jest max 80C, w mieście natomiast wygląda to tak jak na zdjęciu, na klimie na kanale 51 trzyma 90C, czujnik płynu g12 wymieniony na ORI używkę, oba węże jednakowo gorące, do głowy przychodzi mi zakamieniona chłodnica...czy tu szukać problemu? wiatraki poszły przy 98 C na zegarze, a 114 C na vagu, czy wiatraki powinny sie wyłączać po zgaszeniu silnika?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 mar 2010, 16:07
- Lokalizacja: warszawa
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
wszystkie czujniki nowe, chłodnica, termostat i dalej to samo, górny wąż gorący, dolny ledwo ciepły, chłodnica na górze gorąca, na dole zimna, objawy po wyciągnięciu termostatu takie same, nie puszcza wentylatorów, dopiero przy włączeniu klimatyzacji, ale jak chłodnica jest zimna u doły,a tam jest czujnik to jak ma się włączyć dobrze myślę? podejrzenie pana na pompę wody bo już nic innego chyba nie zostaje?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga